Vauxhall Corsa-e (2020) Özellikler





2020 Vauxhall Corsa-e - Sürücü, İç ve Dış.

 

Vauxhall Corsa-e (2020) Özellikler
Vauxhall Corsa-e (2020) Özellikler
Corsa-e, Eco modunda yüzde 40'a kadar uzatılabilen 205 mil menzile sahip. Pil hızlı şarj istasyonunda 30 dakikada yüzde 80 kapasiteye kadar şarj edilebilir.

Elektrik tahrik sisteminden 136hp ve 260Nm tork ile Corsa-e sadece 2,8 saniyede 0-31mph hızla yayılır1. Corsa-e, sadece 8,1 saniyede 62mph'ye ulaşıyor.

Corsa-e sürücüleri üç sürüş modundan birini seçebilir: Normal, Eko ve Spor. Normal modda, 50kWh batarya WLTP'ye göre 211 mil1 sürüş aralığına izin verir. Spor, duyarlılığı değiştirir ve daha fazla performans sunar; bu da, yaklaşık yüzde 10'luk sürüş menzilinde orta derecede bir kayıpla sonuçlanır. “Eco” da Corsa-e uzun mesafe koşucusu olur. Tüm otomobil sistemleri ve elektrikli tahrik, konfor üzerinde önemli zararlı etki olmadan maksimum enerji verimliliği sağlayacak şekilde ayarlanmıştır. “Sport” ile karşılaştırıldığında, menzili yüzde 40'a kadar artırıldı.
Verimliliği daha da artırmak için, Corsa-e, frenleme veya yavaşlama altında üretilen enerjiyi geri kazanmak için rejeneratif bir frenleme sistemine sahiptir. Bu aşırı kinetik enerji elektrik enerjisine dönüştürülür ve ya hemen kullanılır ya da bataryada saklanır. Sürücü iki seviye arasında seçim yapabilir. Düşük seviyede, Corsa-e'nin yavaşlaması, geleneksel bir otomobilin motor frenlemesine benzer. En yüksek enerji geri kazanımı seviyesinde, elektrik motorunun çekme torku çok daha yüksektir.

DOLUYOR
- Standart olarak verilen 11kW yerleşik şarj cihazı
- Ev şarj cihazı ve hızlı şarj cihazı ile çalışır

Corsa-e kullanmak olduğu gibi şarj etmek kolaydır. Bir duvar kutusuna veya hızlı şarj cihazına bağlanabilen bir kabloyla şarj olur (ve pil sekiz yıl garantilidir). Corsa-e, standart olarak 11kW on-board şarj cihazı ile donatılmıştır.

Daha güvenli, daha rahat sürüş sağlayan çok sayıda gelişmiş sürücü destek sistemi, kamera ve isteğe bağlı radar teknolojisine dayanmaktadır.

Trafik İşareti Tanıma, ön kamera aracılığıyla işaretleri (LED işaretleri dahil) algılar. Otomobilde navigasyon sistemi varsa, sistem hız sınırını Sürücü Bilgi Merkezi'nde görüntülemek için harita veritabanındaki hız sınırını kullanabilir.

Şeritte Kalma Yardımı (bir Corsa-first) kademeli olarak düzeltici direksiyon uygular ve araç şeridini istemeden terk ederse sürücünün koltuğunu titreştirir. Sistem, Sürücü Bilgi Merkezinde ilave bir Şerit Kalkış Uyarısı verir.

Yan Kör Nokta Uyarısı, sürücüyü kör noktalardaki ve aracın arkasındaki hareketli nesnelerin varlığına karşı uyarmak için ön ve arka tamponlardaki ultrasonik sensörleri kullanır. İlgili dış aynada bir uyarı lambası yanar.

Corsa-e ayrıca iki acil fren sistemi sunar:

- Bir çarpışma 3mph ile 25mph arasındaki hızlarda tehdit ederse, kamera tabanlı otomatik acil frenleme devreye girer. Araç 18 mil / saate kadar durma noktasına getirilebilir. 30 - 52 mil arasında otomobilin hızı 13 mil kadar azalır. Ön kamera, araçları ve yayaları tanımlayabilir.
- Acil durumlarda kamera ve radar tabanlı otomatik acil durum frenlemesi, bir çarpışma kuvvetini önlemek veya azaltmak için otomobilin hızını 31mph'ye kadar azaltır. Hıza bağlı olarak, sistem araçları, yayaları, bisikletleri ve motosikletleri tanımlayabilir.

Uyuşukluk Algılama, iki saat 40mph'den daha yüksek hızlarda sürdükten sonra mola vermesi için sürücüyü sesli ve görsel sinyallerle uyarır. Sistem, aracın tehlikeli bir şekilde davrandığını tespit ederse sürücüyü herhangi bir zamanda ara verme ihtiyacına karşı uyarır, örn. swerving.

Corsa-e, sürücünün park yerlerine çeşitli yollardan girip çıkmasına yardımcı olur:

Arka ve ön ve arka park pilotları.
Panorama Arka Görüş Kamerası: ilave park yardımı; Arka görüş alanını yüzde 180'e kadar arttırır, böylece sürücülerin sağdan veya soldan yaklaşan trafiği görmesini sağlar.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger