Ford Super Duty F-450 Limited (2020) Teknik Özellikler




Ford Super Duty F-450 Limited (2020) Teknik Özellikler
Ford Super Duty F-450 Limited (2020) Teknik Özellikler
Tamamen yeni Ford tarafından tasarlanan ve Ford tarafından üretilen 7.3 litrelik bir V8, Super Duty’in gaz motorunda kararlı olan 6.2 litrelik standart V8’e katılıyor. Ford tarafından tasarlanan ve Ford tarafından üretilen üçüncü nesil 6.7 litre Power Stroke® dizel V8, daha fazla güç ve tork sağlayacak şekilde yükseltildi. Yepyeni Ford tarafından tasarlanan ve Ford tarafından üretilen 10 hızlı ağır hizmet tipi TorqShift® otomatik şanzıman, 7.3 litre V8 ve üçüncü nesil 6.7 litre Power Stroke® dizel V8 ile eşleştirilmiştir. Ford, tüm ağır hizmet tipi motor ve şanzıman kombinasyonlarını tasarlayan ve inşa eden tek üreticidir - aktarma organlarının tüm şasi bileşenleri ve araç kalibrasyonları ile sorunsuz çalışmasını sağlar.

7,3 litre gaz V8 motoru, kompakt bir pakette yüksek performans sunar. On yıllarca süren ticari motor deneyimine dayanarak, bu 7.3 litre sınıfında en güçlü gaz V8 olması beklenmektedir - dayanıklılık, bakım kolaylığı ve müşterilerin istediği çekme ve taşıma kapasitesi. Maksimum dayanıklılık için tamamen yeni bir blok içi cam, dökme demir bloğu ve dövme çelik krank mili bulunan bir üst kapak valfi mimarisi kullanır. Değişken kademeli zamanlamalı port enjeksiyonu, iş yükü ile performansı eşleştirmek için emme ve egzozu optimize eder. Yağ jetleri, pistonları ağır yükler altında soğutur.

Super Duty’nin üçüncü nesil 6.7 litrelik Güç İnme, gürültü seviyelerini kontrol etmek ve yanmayı optimize etmek için vuruş başına sekiz kereye kadar hassas bir şekilde ölçüm yapan ve püskürtme yapan yepyeni enjektörlü yeni bir 36.000 psi yakıt enjeksiyon sistemi içerir. Bu yenilikçi içten takma egzoz dizini V8, iyileştirilmiş pompalama verimi ve gaz tepkisi sağlayan, yeniden tasarlanmış elektronik tahrikli değişken geometrili bir turboşarj özelliğine sahiptir. Yapısal iyileştirmeler, daha yüksek silindir basıncını ve artan verimi elde etmek için silindir kafası, blok, bağlantı çubukları ve yatakların gücünü arttırır. Yeni çelik pistonlar daha yüksek ateşleme kapasitesi ve daha az sürtünme sağlar; bu da her zamankinden daha fazla performans ve daha fazla beygir gücü ve tork anlamına gelir.

Kamyonun standart 6.2 litre gazı V8, Super Duty müşterileri için üç motor opsiyonunu tamamlar. Bu çalışma atı, ağır vasıta kamyon müşterilerine uygun fiyata yeteneklerini kanıtladı.

Ford, yeni 2020 modeli için tüm 10 yeni TorqShift otomatik şanzımanını, Super Duty motor tekliflerinin tümü için kullanılabilir hale getiriyor. Bu TorqShift, 6 hızdan daha geniş bir dişli oranı aralığına sahiptir ve en zorlu çekme koşulları için tasarlanmıştır. Ağır hizmet tipi şanzıman, operatörün kamyonla hareket halindeyken kar temizleme makinesi gibi endüstriyel ekipman ve aksesuarları devreye sokmasına olanak tanıyan sınıfına özel canlı tahrikli güç çıkışı sunmaya devam ediyor.

Elektronik olarak kontrol edilen bu şanzıman, normal, çekme / çekme, eko, kaygan ve derin kum ve kar gibi seçilebilir sürüş modlarına sahiptir. Tüm ünite o kadar akıllıca tasarlandı ki - dört ekstra vites ile bile - 6 hız ile aynı alana sığıyor ve sadece 3,5 pound daha ağır.

2020 yılında, sınıfa özel yeni Pro Trailer Yedekleme Yardımı, en büyük römorkların bile en dar alanlarda anlaşılmasını hiç olmadığı kadar kolaylaştırır. Eller direksiyon simidinden kalkınca sürücüler, treyleri ters kamera üzerinden kolayca yönlendirmek için Pro Trailer Yedekleme Yardımı düğmesini kullanır. Kamyonun Römork Geri Yönlendirme sistemi treyler açısı ve yönünü gösterir ve bir treyleri geriye doğru en verimli şekilde yönlendirmek için yönlendirme önerileri sunar. Her iki sistem de beşinci teker ve kaz boynu römorkları dahil tüm römork stillerini barındıracak şekilde üretilmiştir.

Mevcut şerit tutma uyarısı, yoldaki çizgiler arasında kalmanıza yardımcı olurken, römork kapsamına sahip olan Kör Nokta Bilgi Sistemi, çekme sırasında bile kör noktalardaki araçları izler. Otomatik Acil Durum Frenlemesine Karşı Çarpışma Öncesi Yardım, diğer araçlarla çarpışmaların önlenmesine veya hafifletilmesine yardımcı olur. Bu özellikler XLT ve üstü Super Duty modellerinde standarttır. Modern dokunuşlar arasında cihazlarınızı güçlendirmek için kablosuz şarj ve USB-C portları bulunur.

Seri boyunca, gelişmiş ön uç tasarımı, ağır yükler altında optimize edilmiş soğutma ve aydınlatma performansı sağlar. İlk defa, tüm çift arka tekerleklere sahip Super Duty kamyonlar, maksimum güç aktarma sistemi soğutması için optimize edilmiş, benzersiz bir şekilde tasarlanmış yüksek hava akışlı bir ızgaraya sahiptir.

Super Duty’nin LED farları, geliştirilmiş performansla yeni bir görünüme sahipken, yüksek seri kamyonlar sürekli imza aydınlatmasına sahiptir. Geliştirilmiş ön tampon ve hava barası soğutmayı optimize eder ve yardımcı kancaların kullanımını kolaylaştırır. Bir tazeleyici bagaj kapısı tasarımı, revize edilmiş taillamplar ve yeni arka tampon taşıyıcı cıvatası Ford Tough stilinde üretilmiştir.

Ford’un yeni 2020 F-Serisi Süper Görev bu sonbaharda bayilere nakliye işlemine başlayacak.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger