Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ (2020) Özellikler





2020 Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + - Güçlü Performans Coupe SUV

 

Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ (2020) Özellikler
Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ (2020) Özellikler
2020 Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Designo Pırlanta Beyaz Parlak.

2020 Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC + Coupe Bir bakışta teknik veriler:

Silindirler / düzenleme: 6 / sıralı
Deplasman (cc): 2999
Yanmalı motor gücü (kW / hp): devir / dakika 6100'de 320/435
EQ Boost'tan çıkış (kW / hp): 16/22 hp
Yanmalı motorun tepe torku (Nm): 1800-5800 rpm'de 520
Maks. EQ Takviye Torku (Nm): 250
Kombine yakıt tüketimi (l / 100 km): 9.3 (Belirtilen rakamlar öngörülen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. Bunlar 2017/1153 sayılı Madde 2 No'lu Uygulama Yönetmeliğine göre "NEDC CO2 değerleri" dir. yakıt tüketimi rakamları bu rakamlara dayanarak hesaplandı.)
Hızlanma 0-100 km / sa: 5.3
Azami hız (km / s): 250 (Elektronik olarak sınırlandırılmış)

AMG araç dinamikleri için temel, bir turboşarj ve bir elektrikli yardımcı kompresör tarafından çift turboşarjlı elektrikli 3.0 litrelik motorla sağlanır. 6 silindirli sıralı motor 320 kW (435 hp) üretir ve maksimum 520 Nm tork sunar. EQ Boost marş motoru alternatörü, kısa bir süre boyunca ilave 16 kW (22 hp) ve 250 Nm tork sunar ve ayrıca 48 volt onboard elektrik sistemini besler.

EQ Boost marş-alternatörü marş motorunu ve alternatörü güçlü bir elektrik motorunda birleştirir ve motor ile şanzıman arasına monte edilir. Bu yeniliğin yanı sıra elektrikli bir yardımcı kompresör ve bir egzoz gazı turboşarjı üzerinden akıllı şarjın tümü aynı amaca sahiptir: AMG performansını ve sürüş dinamiklerini geliştirmek, aynı zamanda yakıt tüketimi ve emisyonları azaltmak. GLE 53 4MATIC + Coupé sıfırdan 100 km / s hıza sadece 5.3 saniyedir ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km / s hıza ulaşır.

Elektrikli yardımcı kompresör, büyük egzoz gazı turboşarjı devreye girene kadar herhangi bir gecikme olmadan yüksek bir yükseltme basıncı oluşturur. Sonuç olarak, 3.0 litrelik motor, kendiliğinden tepki verir ve turbo gecikmesi olmadan dinamik bir tepki sağlar. Ek bir bonus altı silindirin yüksek seviyede iyileştirilmesidir
sıralı motor.

Ancak EQ Boost marş-alternatörü daha da fazlasını yapabilir. Ayrıca 48 V dahili elektrik sistemine elektrik sağlar. Konvansiyonel 12 V elektrik sistemi de aynı şekilde yeni şebekeden - bir DC / DC dönüştürücü aracılığıyla beslenir. 48 V akü, araçta daha fazla elektrik enerjisi sağlanmasına izin veren genel akü kapasitesini arttırır. Ek bir avantaj: aynı güç, geleneksel bir sistem akımının sadece dörtte birini gerektirir. Sonuç olarak, kablolamanın daha ince ve dolayısıyla daha hafif olabileceği ve dolaylı olarak yakıt tasarrufuna katkıda bulunacağı sonucuna varılmıştır. Mevcut 12 V sistemi, ışıklar, kokpit, bilgi ve eğlence ekranları ve kontrol üniteleri gibi tüketicilere güç sağlar.

Affalterbach'ta yeni geliştirilen AMG RIDE CONTROL + havalı süspansiyon, hem uzun mesafe konforu hem de mükemmel çeviklik, nötr viraj alma davranışı ve maksimum çekiş gücü ile karakterize edilen bir sürüş deneyimi sunar.

Yeni özelliklerden biri, yüksek sürüş dinamikleri için AMG'ye özel kurulumda belirleyici bir katkı sağlar: Ön ve arka aksta iki bağımsız çalışan, elektro-mekanik aktüatörlü aktif rulo stabilizasyon sistemi AMG ACTIVE RIDE CONTROL. Bu sistem viraj alırken sadece gövde yuvarlanmasını azaltmakla kalmaz, aynı zamanda viraj alma özelliklerinin ve yük değiştirme özelliklerinin daha hassas kontrolünü sağlar. Ek olarak, düz bir çizgide sürerken sürüş konforunu arttırır, çünkü örneğin tek taraflı yol çarpmalarından gelen uyarılar dengelenir. Vücut hareketleri, sürüş deneyimini yoğunlaştıran sürüş durumuna aktif ve optimum şekilde adapte edilebilir.

Özellikle sportif yay / amortisör ayarlı AMG RIDE CONTROL + havalı süspansiyonu ve uyarlanabilir şekilde ayarlanabilen ADS + (Uyarlamalı Sönümleme Sistemi), olağanüstü sürüş dinamikleri ve yüksek sürüş konforu kombinasyonunu garanti eder. Sönümleme özellikleri, "Konfor", "Spor" ve "Spor +" olmak üzere üç modda seçilebilir; bu, mükemmel uzun mesafe konforu ve sportif sürüş dinamikleri arasında belirgin şekilde daha belirgin bir ayrım sağlar. Ayrıca, arazi kullanımı için iki yeni seviye vardır - "Trail" ve "Sand".

Çok yönlü pnömatik seviye kontrolü sayesinde, GLE 53 4MATIC + Coupé, taşınan yükten bağımsız olarak sabit bir araç seviyesi sağlar. Araç seviyesi genellikle "Sport" ve "Sport +" AMG DYNAMIC SELECT sürücü programlarında 10 mm düşürülür. "Konfor" sürüş programında araç, 120 km / s hızdan 10 mm indirilir. Bu aerodinamik sürüklenmeyi ve dolayısıyla yakıt tüketimini azaltır. Ek olarak, daha düşük ağırlık merkezi sayesinde taşıma kararlılığı artırılmıştır. Zayıf yüzeylerde veya rampalarda zemin boşluğunu artırmak için, motor çalışırken - hem dururken hem de 70 km / s hıza kadar sürüş sırasında bir düğmeye dokunarak süspansiyon seviyesi 55 mm'ye kadar yükseltilebilir.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger