Audi RS Q3 Sportback (2020) Özellikler





2020 Audi RS Q3 Sportback - Kompakt Performans SUV

 

Audi RS Q3 Sportback (2020) Özellikler
Audi RS Q3 Sportback (2020) Özellikler
2020 Audi RS Q3 Sportback - Tahrik ve Dış. Renk: Kyalami Yeşili.
2020 Audi RS Q3 Teknik Özellikler:

Motor tipi: Satır içi 5 silindirli motor
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 2480 / 82.5 x 92.8 / 10.0
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 294 (400) / 5850 - 7000
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 480 (354.0) / 1950 - 5850
Km / sa (mph) cinsinden maksimum hız: 250 (155.3)
Hızlanma, 0-100 km / sa (0-62.1 mil / sn): 4.5
Kombine yakıt tüketimi l / 100km: 8.9 - 8.8


Audi Q3 ailesinde, RS Q3 ve RS Q3 Sportback sportif bayrak gemileridir. Kompakt motorların performans değerleri çarpıcı: beş silindirli, 400 hp güç çıkışı, 480 Nm tork, quattro dört tekerlekten çekiş. Beş silindirli motor, modern bir klasik.

Çok ödüllü beş silindirli motor, 2,480 cc'lik değişmeyen bir deplasman gücünde güçte% 17'lik bir artış elde ediyor. Motorun maksimum torku, 1.950 ve 5.850 devir / dakika arasındaki çok geniş devir aralığında kullanılabilir. RS Q3 ve RS Q3 Sportback sadece 4,5 saniyede sıfırdan 100 km / saate (62 mil / saat) fırlar. Azami hız 250 km / s (155 mph) veya isteğe bağlı bir 280 km / s (174 mph) olarak ayarlanmıştır.

50 santimetreden (19.7 inç) daha kısa olan 2.5 TFSI motor oldukça kompakt ve önceki modele göre 26 kg (57,3 lb) daha hafiftir. Karter, tek başına 18 kg (39.7 lb) tasarruf sağlayan alüminyumdan yapılmıştır. Ayrıntılı önlemler iç sürtünmeyi azaltırken aynı zamanda güç çıkışını arttırır. Silindir gömlekleri plazma kaplıdır; krank mili ana yataklarının çapı altı milimetredir (0,2 inç). Krank mili oyuk deliklidir ve bu nedenle 1 kg (2,2 lb) daha hafiftir, alüminyum pistonlarda ise yağ soğutması için entegre kanallar bulunur. Soğuk çalıştırma sonrası kısa ısınma aşamasında, değiştirilebilir su pompası soğutucuyu silindir kafasında dolaştırmaz - 2.5 TFSI motoru çalışma sıcaklığına daha hızlı bir şekilde ulaşır. Bu, sürtünme katsayısını düşürür ve yakıt tüketimini azaltır.

Beş silindirli motorun gücü, yedi kademeli bir S tronic üzerinden, gücü çok eksenli bir kavrama vasıtasıyla akslar arasında gereken şekilde dağıtan quattro sürekli dört tekerlekten çekişe geçer. Tekerlek seçici tork kontrolü, güvenli ve çevik kullanımı mükemmelleştirir.
Audi sürüş seçimi dinamik taşıma sistemi quattro sürücüyü ve direksiyon, süspansiyon, S tronic, motor karakteristikleri ve ses gibi diğer bileşenleri etkiler. Seçilen donanım türüne bağlı olarak, beş veya altı mod seçeneği vardır: konfor, otomatik, dinamik, verimlilik ve bireysel veya kişisel moda alternatif olarak, iki yeni RS modu RS1 ve RS2. MMI aracılığıyla, sürücü iki RS modunu ayrı ayrı ayarlayabilir ve kaydedebilir. Yeni “RS MODE” direksiyon düğmesine basmak iki yeni moda hızlı erişim sağlar ve sürücünün modlar arasında geçiş yapmasını sağlar.
Standart RS spor süspansiyonu, gövdeyi Audi Q3 ve Q3 Sportback ile karşılaştırıldığında 10 milimetre (0,4 inç) düşürüyor. Sürekli sportif ayarı, iki spor komplesinin olağanüstü kullanımı için temel gereklilikleri yerine getiriyor. RS ayarlı aşamalı direksiyon ayrıca hızlı virajlarda bile yolla yakın teması sağlar.
Alt dingil kemiğine sahip MacPherson tasarımı ile ön aksta, iz genişliği 1.590 milimetredir (5,2 ft). Arkada, dört bağlantı tasarımı 1.583 milimetre (5.19 ft) iz genişliği sağlar. Kompakt, yüksek performanslı bir SUV'da ilk kez Audi Sport, çeşitli jant tasarımlarında 21 inç jantlar sunuyor. Standart 20 inç veya isteğe bağlı 21 inç jantların arkasında, tamamen yeni altı pistonlu RS çelik fren sistemi, 375 milimetre (14,8 inç) (ön) ve 310 milimetre (12,2 inç) (arka, delikli değil). Fren kaliperleri standart olarak siyah renkte boyanmıştır ve isteğe bağlı olarak kırmızı renkte mevcuttur. İsteğe bağlı tamamen yeni RS seramik frenlerin fren kaliperleri isteğe bağlı olarak gri, kırmızı veya mavi renkte temin edilebilir. Önünde, yeni geliştirilen monoblok alüminyum kaliperler ve 380 milimetre çapında (15.0 inç) seramik fren diskleri tarafından frenleme gücü üretiliyor. Arkada, 310 mm (12,2 inç) çapında kayan kaliperler ve çelik diskler gerekli yavaşlamayı sağlar.
Yeni RS Q3 ve RS Q3 Sportback, tam teşekküllü beş kişilik model olarak tasarlanmıştır ve tüm sportiflikleri için maksimum günlük kullanılabilirlik sunar. Arka koltuklar standart olarak RS Q3'te 150 milimetre (5.9 inç) veya RS Q3 Sportback'te 130 milimetre (5.1 inç); Üç yollu bölünmüş sırtlıkları yedi aşamada yatırılabilir. Bagaj bölmesi 530 litre (18,7 cu ft) tutarken, arkalıkları katlanmış durumdayken şekil 1.525 litre (53.9 cu ft) (Sportback: 1.400 litre (49.4 cu ft)) değerine yükselir.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger