Audi Q5 55 TFSI e quattro PHEV (2020) Özellikler





2020 Audi Q5 55 TFSI e quattro PHEV - Sportif ve Verimli SUV

 

Audi Q5 55 TFSI e quattro PHEV (2020) Özellikler
Audi Q5 55 TFSI e quattro PHEV (2020) Özellikler
2020 Audi Q5 55 TFSI quattro PHEV - Sürücü, İç ve Dış.

Audi Q5 TFSI e 55 TFSI e quattro S tronic teknik özellikleri:
Motor tipi: Satır içi 4 silindirli motor
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 1984 / 82.5 x 92.8 / 9.6
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 185 (252) / 5000 - 6000
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 370 (272.9) / 1600 - 4500
Km / sa olarak en yüksek hız (mph): 239 (148,5)
Hızlanma, saniyede 0-100 km / sa (0-62.1 mil / saat): 19,1–17,5
Kombine yakıt tüketimi l / 100km: 2,4–2,0

Yeni tahrik konsepti bir 2.0 TFSI, 185 kW (252 hp) ve 370 Nm (272.9 lb-ft) tork üreten dört silindirli, turboşarjlı bir benzinli motor ve bir elektrik motoru içermektedir. Kalıcı olarak uyarılmış senkron motor (PSM), 105 kW'lık bir tepe çıkışına ve 350 Nm (258.1 lb-ft) 'lik tepe torkuna sahiptir. Bu ve ayrıştırma kavraması, tahrik torkunu quattro aktarma organlarına aktarmak için ultra teknolojiyi kullanan yedi hızlı S tronic'e entegre edilmiştir. Hibrit SUV, 270 kW (367 hp) sistem çıkışı ve 1.250 rpm'den sadece boşta yer alan toplam 500 Nm (368.8 lb-ft) tork ile etkileyicidir. 0 ila 100 km / sa (62,1 mil / sa) hızlanma 5,3 saniye sürer; azami hız 239 km / s'dir (148,5 mph). Geçmeli hibrit araçlar için standarda göre yakıt tüketimi 2,4 - 2,1 l / 100 km (98,0 - 112,0 ABD mpg) arasında değişmektedir. WLTP döngüsündeki elektrik aralığı 40 kilometreden (25,9 mil) fazladır. Elektrikli modda en yüksek hız 135 km / s'dir (83,9 mph), otoyolda sürmek için bile yeterli.

SUV’nun lityum iyon aküsü, bagaj bölümü tabanının altında bulunur. 104 prizmatik hücreden oluşur ve 381 volt gerilimi ile 14.1 kWh enerji depolar. Optimum sıcaklık kontrolü için, soğutma devresi hem klima kontrol sisteminin soğutma sıvısı döngüsüne hem de içine elektrik motoru ve güç elektroniğinin de entegre edildiği düşük sıcaklık soğutma devresine bağlanır. Klima kontrol sistemi, atık ısıyı yüksek voltajlı bileşenlerden toplayan yüksek verimli bir ısı pompası kullanır. 1 kW elektrik enerjisi ile, 3 kW'a kadar termal ısıtma çıkışı üretebilir. Bu, aracı daha verimli kılar ve ayrıca yolcular için daha konforlu bir iklim sağlar.

Q5 55 TFSI e, ultra teknolojili verimliliğe sahip dört tekerlekten çekiş sisteminin bir elektrikli motorla birlikte kullanıldığı ilk kez işaret ediyor. Dört tekerlekten çekiş sisteminin akıllı kontrolü, her zaman sensörler ve ileri sürüş dinamikleri ve sürücü davranışları hakkında toplanan verilerin sürekli analizi ile ileriye dönük, öngörülü çalışır. Quattro dört tekerlekten çekiş sistemi, gerektiğinde her zaman hazırdır. Düşük yüklerde ve tekerlekler ile yol yüzeyi arasında yeterli bir sürtünme katsayısı, arka tekerleklere güç aktarımı devre dışı bırakılır. Aktarma organları daha sonra önden çekiş sistemi olarak yüksek verimli çalışır. Dört tekerlekten çekiş, gerekmediğinde devre dışı bırakılır, ancak her zaman kullanılabilir durumda kalır. Dört tekerlekten çekiş sisteminin hızlı, otomatik aktivasyonu üç aşamalı bir stratejiyi takip eder: proaktif, öngörücü ve reaktif. Quattro sürücüsünü Audi drive select ile ağa bağlayarak, sürücüler yalnızca motorun karakterini değil aynı zamanda dört tekerlekten çekiş sistemini de ayarlayabilirler.
kişisel tercihlerine uyacak perties.

Uzun mesafeli yolculuklarda yüksek menzilli veya yanma motorunun ve elektrikli motorun birleşik gücü ile sportif olarak dinamik olan şehir içinde özellikle sessiz ve sıfır yerel emisyon ile: Audi Q5 55 TFSI e quattro ** akıllıca çok yönlü bir şekilde yönetir sürüş modları. Konsept, müşterilerin aslanların günlük sürüşlerinden payını elektriksel olarak yapabilmeleri için tasarlanmıştır.

Tahmini verimlilik asistanı (PEA), kıyıdaki iyileşme davranışını eldeki duruma göre ayarlar. Navigasyon veri tabanındaki öngörülen rota verilerini kullanır ve kamera ve radardan gelen sinyalleri kullanarak öndeki araca olan mesafeyi izler. Duruma bağlı olarak, sistem öngörülen olarak motor kapalıyken serbest dönme hareketi ve serbest bırakma, yani kinetik enerjinin geri kazanılması ve elektrik enerjisine dönüştürülmesi arasında seçim yapar.

Adaptif cruise control sistemi (ACC) aktif olduğunda, PEA, verimi ve konforu artırmak amacıyla sürücüyü otomatik olarak frenleyerek ve hızlandırarak destekler. Bununla birlikte, sürücü ACC'siz sürüş yapıyorsa, aktif gaz pedalından dokunsal bir sinyal ve kokpit ve baş üstü ekranındaki görsel bir sinyal, gaz pedalının mümkün olduğu kadar kinetik enerjiyi kullanmasına izin vermek için uygun zamanı gösterir. Aynı zamanda, kokpitteki semboller hızdaki düşüşün nedenini gösterir. Şunlar için göstergeler vardır: hız sınırları, şehir işaretleri, eğriler ve yokuş aşağı eğimler, trafik çemberleri, kavşaklar, otoyol çıkışları ve öncesinde trafik.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger