BMW M8 Competition (2020) Özellikler





2020 BMW M8 Yarışması Coupe - Araba, İç ve Dış. Renk: Dondurulmuş Marina Körfezi Mavisi.

 

BMW M8 Competition (2020) Özellikler
BMW M8 Competition (2020) Özellikler
2020 BMW M8 Yarışması Teknik Kupası:

Yapılandırma / Silindir Sayısı / Valf Sayısı: V / 8/4
Motor teknolojisi: Bankalararası egzoz manifolduna sahip M TwinPower Turbo teknolojisi: M TwinScroll ikiz turboşarjlı, dolaylı şarjlı hava soğutmalı, Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon (maksimum enjeksiyon basıncı: 350 bar), VALVETRONIC tam değişken valf zamanlaması, Çift VANOS değişken eksantrik zamanlaması
Etkili kapasite cc: 4395
Vuruş / delik mm: 88.3 / 89.0
Sıkıştırma oranı: 1: 10.0
Yakıt: RON 98 (min. RON 91)
Maksimum çıkış kW / hp: 460/625 dev / dak.
Maksimum tork Nm: 1800 - 5800 rpm'de 750
Akü / ​​kurulum Ah / -: 70 (Li-ion) / Bagaj bölmesi
Süspansiyon, ön: Hafif alüminyum konstrüksiyonda çift kanatlı akslı adaptif M süspansiyon, M'ye özgü kinematik ve elastokinematik, Değişken Sönümleyici Kontrolü
Süspansiyon, arka: Hafif alüminyum konstrüksiyonda beş bağlantılı akslı adaptif M süspansiyon, M'ye özgü elastokinematik, Değişken Amortisör Kontrolü
Frenler, ön: M pistonlu, altı pistonlu sabit kaliperli
Frenler, arka: M bileşik frenler, delikli, tek pistonlu kayan kaliperler ile
Sürüş stabilitesi sistemleri: Standart: DSC dahil. ABS, ASC ve M Dinamik Mod (MDM) kapatılabilir; CBC (Viraj Dönüş Freni Kontrolü), DBC (Dinamik Fren Kontrolü), Kuru Frenleme fonksiyonu, Devreye Alma Asistanı, Aktif M Diferansiyel, M xDrive dört tekerlekten çekişe bağlı DSC
Güvenlik donanımları: Standart: sürücü ve ön yolcu için hava yastıkları, sürücü ve ön yolcu için yan hava yastıkları, ön ve arka koltuklar için kafa hava yastıkları, kemer durdurucu bulunan tüm koltuklarda üç noktalı atalet makarası emniyet kemerleri, kemer mandalı gergisi ve ön, çarpma sensörleri, lastik basıncı göstergesi
Direksiyon: M'ye özgü Servotronic fonksiyonlu ve değişken spor oranlı Elektrikli Direksiyon (EPS)
Genel olarak direksiyon oranı: 1 14.3
Ön / arka lastikler: 275/35 ZR20 102Y XL 285/35 ZR20 104Y XL
Jantlar, ön / arka: 9.5J x 20 hafif alaşımlı 10.5J x 20 hafif alaşımlı
Güç Aktarımı: M xDrive akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi, çok değişkenli çok plakalı debriyajlı merkezi aktarma kasası, ön ve arka aks arasında tam değişken tork dağılımı, tam değişken Aktif M Diferansiyel ile arka diferansiyel, kilitleme efekti 0 - 100 sent
Şanzıman tipi: Sekiz vitesli M Steptronic Şanzıman
Güç / ağırlık oranı (DIN) kg / kW: 4.1
Litre başına kW / l: 104.7
Hızlanma 0-100 km / sa s: 3.2
Hızlanma 0-200 km / sa s: 10.6
Azami hız km / sa 250/305 (Yönetilen / isteğe bağlı M Sürücü Paketi ile)
BMW EfficientDynamics standart özellikleri: Fren Enerjisi Rejenerasyonu, Elektrikli Direksiyon, Otomatik Start Stop işlevi, manuel vites değiştirme modunda Optimum Vites Değiştirme Göstergesi, BMW EfficientLightweight, yardımcı ünitelerin isteğe bağlı kullanımı, Li-ion batarya, harita ayarlı yağ pompası, arka diferansiyel ve optimize edilmiş verimlilikte, optimize edilmiş aerodinamikte (alt panel, alt spoiler, arka spoiler) transfer kutusu
Standart lastiklerle ECE Yakıt Tüketimi
Kentsel l / 100 km 15,3 - 15,2
Şehir dışı l / 100 km 8,0 - 7,7
Kombine l / 100 km 10.6 - 10.5
Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve elektrik enerjisi tüketim değerleri, geçerli sürümdeki Avrupa Komisyonu (EC) 2007 / 715'e göre belirlenir. Rakamlar, Almanya'da temel konfigürasyona sahip bir araçla ilgilidir. Gösterilen aralık seçilen lastiklerin / lastiklerin farklı boyutlarını ve isteğe bağlı donanımın seçilen parçalarını dikkate alır ve konfigürasyon sırasında değişebilir.

Yeni modeller, bir BMW M GmbH otomobil için geliştirilen en güçlü motorun istisnai performans avantajları için enerjiyi kullanıyor. M TwinPower Turbo teknolojisine sahip yüksek devirli V8 ünitesi, yeni BMW M8 Coupe'de 600 hp ve yeni BMW M8 Cabrio'da ve Rekabet modellerinde 625 hp'de geliştiriyor. Yüksek performanslı güç ünitesi, Drivelogic ile sekiz vitesli bir M Steptronic şanzıman ile bir araya geliyor ve motorun gücü M xDrive dört tekerlekten çekiş sistemi ile yola aktarılıyor.

Güç aktarma sistemi, şasi teknolojisi ve aerodinamik arasındaki kesin etkileşim, BMW Group'un güney Fransa'daki Miramas'taki test pistinde, Arjeplog, İsveç'teki kış test merkezinde ve Nürburgring'in Nordschleife pistinde yapılan diğer testlerle birlikte yoğun testler sırasında titizlikle artırıldı. devreleri. BMW M8 GTE yarış otomobilinin geliştirilmesinden edinilen deneyim, konfigürasyon sürecinde de rol oynadı. Motor, şanzıman ve şasinin performans odaklı karakteri, yeni BMW M8 Coupe ve yeni BMW M8 Cabrio'nun 3.3 / 3.4 saniyede 0 ila 100 km / sa (62 mil / saat) gücünde çalışmasını sağlar. Yeni BMW M8 Yarışması Coupe, 3,2 saniyede 0 ila 100 km / sa (62 mil / saat) hızlandı, yeni BMW M8 Yarışması ise 3,3 saniyede açıldı.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger