Mercedes GLE 350 de 4MATIC (2020) Özellikler





2020 Mercedes GLE 350 de 4MATIC - Çevre Dostu SUV

 

Mercedes GLE 350 de 4MATIC (2020) Özellikler
Mercedes GLE 350 de 4MATIC (2020) Özellikler
2020 Mercedes GLE 350 de 4MATIC - Sürücü, İç ve Dış.

2020 Mercedes GLE 350 de 4MATIC bir bakışta teknik veriler:

Silindir sayısı / düzenleme: 4 / sıralı
Yer değiştirme (cc): 1950
Dizel motorun nominal gücü (dev / dak kW / hp): 3800'de 143/194
Dizel motorun nominal torku (devir / dakikada Nm): 1600-2800'de 400
Elektrik motoru çıkış gücü (kW): 100
Elektrikli motor anma torku (Nm): 440
Sistem çıkışı (kW / hp): 235/320
Sistem torku (Nm): 700
Hızlanma 0-100 km / sa: 6,8
Azami hız (km / s): 210 Elektronik olarak yönetilen
Azami hız, elektrik (km / s): 160'a kadar
Yakıt tüketimi, ağırlıklı (l / 100 km) [1]: 1.1
Toplam pil kapasitesi (kWh): 31,2
NEDC elektrik aralığı (km): 106
WLTP elektrik aralığı (km) [2]: 90-99

[1] Belirtilen rakamlar, Art. 2 No. 1 Uygulama Yönetmeliği (AB) 2017/1153. Yakıt tüketim değerleri bu rakamlara göre hesaplandı. Menzil ve elektrik tüketimi 692/2008 Sayılı Yönetmeliğe (EC) göre belirlenmiştir. EmoG'ya göre farklı bir değer uygulanır. Motorlu taşıtlar vergisinin hesaplanmasında esas olarak daha yüksek bir rakam geçerli olabilir.
[2] AER birleştirildi. Tam elektrikli aralık: Yanmalı motor ilk defa çalışmaya başlayana kadar tamamen şarj edilmiş bir batarya içeren tam elektrikli aralık.

Oldukça daha uzun olan GLE 350 de 4MATIC ürün gamı ​​daha da ödüllendirici bir e-sürüş deneyimine işaret ediyor. Özel bir arka uç tasarımı ve modifiye bir arka aks büyük akü için alan yaratır. Kapasitesi hala 1915 litreye kadar cömert olan bagaj bölmesinde adım yoktur. Elektrikli sürüş oranı sadece uzun menzil ile değil, aynı zamanda yolda hızlı şarj etme ile de artmaktadır. Bu amaçla SUV, AC ve DC şarjı için birleşik bir şarj prizine sahiptir. Sol duvarda, aracın sağ tarafındaki yakıt kapağı ile simetrik olarak yerleştirilmiştir. İlgili DC şarj istasyonlarında, batarya yakl. 20 dakika (yüzde 10-80 şarj durumu (SoC)) veya yakl. 30 dakika (yüzde 10-100 SoC).

EQ Power ailesinin en büyük üyesi olarak, özellikle en yeni teknolojiden yararlanır. Bu, dört tekerleğin tamamında toparlanma ile mümkün olan yüksek potansiyeli ve azami 1800 Nm toparlanma torkunu içerir. Bu modda, sürüş durumlarının çoğu yalnızca hızlandırıcı eylemle kontrol edilebilir. 3500 kg'a kadar çekme kapasitesi bu segmentte en iyisidir. Römork Manevrası Yardımı, deneyimsiz kişiler için bile bir römorkla manevra yapmayı kolaylaştırır. Çekici aracın direksiyon açısını otomatik olarak kontrol eder. Anahtar veri:

- 106 km'lik (NEDC) elektrikli çalışma aralığı
- Elektrik gücü 100 kW
- Sistem çıkışı 235 kW / 320 hp
- Sistem torku 700 Nm
- 160 km / sa (elektrikli) / 210 km / saate kadar maksimum hız (genel)
- 6.8 saniyede 0-100 km / s hızlanma
- GLE 350 de 4MATIC'in öne çıkan özellikleri:

100 km'nin üzerindeki (NEDC) menzilli hibritler için standardı belirler

- GLE olağanüstü sessiz ve sorunsuz çalışıyor. Sessiz, titreşimsiz çalışması şu anda sınıfının en iyisi ve hatta elektrikli modda bile daha iyi.
- Neredeyse üç metre uzunluğundaki (2995 mm) uzun dingil mesafesi, özellikle bacakları cömert olan arka koltuktaki yolculara fayda sağlar. Burası yeni GLE'nin SUV pazarında bir seçenek olarak sunan bir ilke sahip olduğu yer: tamamen ayarlanabilir bir ikinci koltuk sırası.
- Yeni GLE, en yeni nesil Mercedes-Benz sürüş asistanı sistemlerinin tanıtımını yaptı. Aktif güvenlik seviyesi sadece önceki modele kıyasla daha fazla gelişmedi - Aktif Dur ve Kalk Yardımı gibi bazı Akıllı Tahrik fonksiyonları da SUV segmentinin ötesinde paralel değil.
- 0.29'dan başlayan Cd değerleri ile yeni GLE, piyasadaki herhangi bir SUV'un en düşük sürükleme katsayısına sahiptir ve bu, uzun çalışma aralığına katkıda bulunur.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger