Skoda Octavia (2020 ) Teknik Özellikler





2020 Skoda Octavia IV - İç ve Dış.

 

Skoda Octavia (2020 ) Teknik Özellikler
Skoda Octavia (2020 ) Teknik Özellikler
OCTAVIA daha önce hiç bu kadar verimli, çevre dostu ve dördüncü nesildeki kadar alternatif güç aktarma organlarında bulunmamıştı. İlk defa, diziliş bir plug-in hibrid, OCTAVIA iV içerir. Daha da optimize edilmiş olan benzinli motorların bazıları, şimdi yenilikçi hafif hibrid teknolojisi ile donatılmıştır, dizel motorlar ise en yeni EVO jenerasyonundan gelmekte ve yüzde 80'e kadar azot oksit üretmektedir. Çok çeşitli güç aktarıcıları 81 kW (110 PS) ile 150 kW (204 PS) arasındadır. Depolarında 17,7 kg doğal gaz (CNG) bulunan OCTAVIA G-TEC, çevre dostu ve verimli CNG modunda 523 km'ye kadar koruma sağlayabilir. OCTAVIA iV'de, 1.4 TSI benzinli motor ve bir elektrikli motor, 150 kW (204 PS) kombine güç çıkışı sağlar. 13 kWh enerji sağlayan 37 Ah kapasiteli yüksek voltajlı lityum-iyon akü, WLTP döngüsünde 55 km'ye kadar tümüyle elektrik aralığına izin verir. En yeni EVO nesil 1.0 TSI veya 1.5 TSI benzinli motorlarla donatılmış eTEC çeşitleri, DSG ile donatıldıklarında hafif hibrid teknolojisine sahiptir. 48 voltluk kayış tahrikli marş motoru ve 48 voltluk lityum-iyon akü kullanarak, fren enerjisini geri kazanmak, yanma motorunu elektrikli bir destek sağlayarak desteklemek ve motor tamamen kapalıyken denize indirmek mümkündür. EVO dizel motorları, AdBlue®'nun birbiri ardına düzenlenmiş iki katalitik konvertörün önüne özel olarak enjekte edildiği yeni bir “ikiz dozaj” egzoz gazı işlemi uygular. İsteğe bağlı Sürüş Modu Seçimi içeren Dinamik Şasi Kontrolü, farklı sürüş modlarında sürgü kontrolleriyle birlikte gelir; sürücünün süspansiyon, sönümleme ve direksiyon karakteristikleri veya DSG'nin çalışması gibi bireysel parametreleri kendi tercihlerine göre değiştirmesini sağlar.

Yeni OCTAVIA, sürücünün vites seçimini elektronik olarak şanzımana elektronik olarak aktaran DSG'yi çalıştırmak için tek tek vites teknolojisini kullanan ilk ŠKODA'dır. Bilinen DSG kolunun yerine, orta modda, sürüş modlarını ve park modu için bir düğmeyi seçmek için küçük bir şalter anahtarı bulunan yeni bir kontrol modülü bulunmaktadır. Yenilikçi tam LED matris farlar, sürücünün diğer yol kullanıcılarının gözünü kamaştırmadan, yüksek huzmeli farları her zaman açık bırakmalarını sağlayan bir seçenek olarak mevcuttur. Kristal elementler ve dinamik göstergeler içeren tam LED kuyruk lambaları başka bir seçenektir. Çarpışma Önleme Yardımı, Dönüş Yardımı, Çıkış Uyarısı ve yerel Trafik Uyarısı gibi yeni güvenlik sistemleri de ŠKODA'da tanıtılıyor. OCTAVIA'nın diğer yeni özellikleri arasında, Trafik İşaretleri Tanıma'nın güncellenmiş versiyonu ile birlikte daha da geliştirilmiş olan Şerit Yardımı'nın yanı sıra Trafik Sıkışıklığı Yardımı ve Acil Durum Yardımı'nın yanı sıra, Kapsamlı Seyahat Yardımı'nı oluşturan Alan Görünümü, Yan Yardım ve Tahmini Seyir Kontrolü bulunmaktadır. sistemi. Uygulamalı Algılama özelliğini kullanan bu sistem, sürücünün direksiyon simidine sürekli olarak dokunup dokunmadığını da kontrol eder. Sürücü diz hava yastığı ve arka yan hava yastıkları dahil olmak üzere en fazla dokuz hava yastığı, yolcuları bir çarpışma durumunda korur.

Dizel otomobiller için, markaya özgü Simply Clever özellikleri artık artık AdBlue® için uygun bir doldurma borusu da içeriyor, böylece bir kamyon pompası nozülü kullanarak da doldurulmasını sağlıyor. Arkada, ön koltuk arkalıklarındaki iki akıllı telefon saklama cebi ŠKODA'da ilk kez sahneye çıkıyor. Arka koltuk için Uyku paketi artık OCTAVIA COMBI için isteğe bağlı bir ekstradır. Ek olarak, arka yan camlar için yeni geri çekilebilir güneşlikler güneş ışığını kapatmayı mümkün kılar. Hem hatchback hem de OCTAVIA COMBI içerisinde bagaj kapağının altında çok işlevli bir saklama cebi vardır; Sonuncusu ayrıca otomatik olarak geri çekilebilir bir yük kapağına sahip olacaktır. Ön kapılardaki şemsiye ve el fırçalı eşya gözü yeni. Ön cam yıkama deposunun kapağına entegre edilmiş huni, OCTAVIA'daki yeni bir özellik.

Yeni tasarlanmış iç mekanda OCTAVIA, opsiyonel olarak ısıtılabilen ve çok işlevli bir değişken olarak sipariş edilirse, sürücülerin toplamda çalışmasını sağlayan yeni kontrol düğmeleri ve tırtıllı kaydırma tekerlekleriyle birlikte gelen, iki kollu yeni bir direksiyon simidi sunuyor. Ellerini kaldırmadan 14 farklı fonksiyon. Aynı zamanda yeniden tasarlanmış olan gösterge paneli modülerdir ve büyük, serbest duran bir merkezi ekrana sahip farklı seviyelerde düzenlenmiştir. Orta konsol zarif, düzenli ve krom detaylarla süslenmiş - yeni kapı süsleri ve tutamakları gibi.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger