Mazda3 Skyactiv-X AWD (2020) Özellikler





2020 Mazda3 Skyactiv-X AWD GT Sport Teknik Hatchback - Sürücü, İç ve Dış.

 

Mazda3 Skyactiv-X AWD (2020) Özellikler
Mazda3 Skyactiv-X AWD (2020) Özellikler
Diğer NVH iyileştirme önlemleri, i-stop işlemi sırasında istenmeyen titreşimleri bastırmak için motor kontrol sisteminin ve motor rakorlarının optimizasyonunu içerir. Özel not, Skyactiv-G 2.0 motorunun Mazda M Hybrid sistemi tarafından kullanılan kayışla çalışan ISG'dir. Dururken, sistemin motorunun çalışma ortamından bağımsız olarak pistonları tekrar sorunsuz çalışacakları bir konuma getirmesini sağlar.

Münhasıran Skayactiv-X motoruyla eşleştirilen All-New Mazda3 hatback, Mazda'nın en yeni akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi ile sunuluyor - Mazda, 323 AWD'den bu yana ilk kez dört tekerlekten çekiş seçeneği sunuyor. Tutuş, çeviklik ve sürücü güvenini sağlamak için tasarlanırken, aynı zamanda mükemmel yakıt ekonomisi sağlarken, Mazda’nın en yeni i-Activ AWD sistemi, yol koşullarından bağımsız olarak sürücünün niyetlerine cevap vererek Jinba Ittai’nin ruhuna sadık kalıyor.

Her zaman yağmur, kar ve kaygan koşullarda çalışmaya hazır olmasının yanı sıra, Mazda’nın AWD sistemi, dinamik olarak tamamlanmış olan Mazda3 şasisini geliştirerek kuru yollarda yumuşak hızlanmaya ve virajlara katkıda bulunur. Ön ve arka lastik kavrama arasındaki denge, kavrama ve verimlilik arasındaki mükemmel dengeyi bulmak için sürekli olarak kontrol edilir, bunu sağlamak için sistem ön aksta kaymayı önlemek için arka tekerleklere gönderilen tork miktarını sürekli olarak hesaplar ve ayarlar. yol durumuna, gaz kelebeği konumuna ve direksiyon girişine yanıt olarak torku kontrol etmek için G-Vectoring Control (GVC) ile uyum içinde, sistem gerektiğinde kavrama sorunsuz bir şekilde teslim edilmesini sağlar.

Yeni çok yönlü halka yapıları, özel olarak seçilen konumlardaki yoldan enerji girişini konsantre etmeyi mümkün kılar. Enerjinin yoğunlaştığı yerlerde kullanılan yeni geliştirilen bir sönümleme yapısı, enerjiyi emen bir tampon madde olarak işlev görür. Bu, aksi takdirde gürültüye neden olacak titreşimi etkili bir şekilde azaltır ve araç ağırlığını artırmaz.

Daha da iyisi, All-New Mazda3’ün gelişmiş ve sert şasisi, yol girdilerinin daha iyi iletişimini ve daha iyi sürüş kalitesi sunan bir süspansiyon sistemine izin verdi. Yaylı kütleye kuvvetleri yumuşatmak amacıyla tasarlanan süspansiyon, önde MacPherson payandalarının gelişmiş bir versiyonunu ve arkada yeni geliştirilen burulma kirişini kullanmaya devam ediyor. Özel tedbirler arasında, süspansiyonun istenen yöne doğru hareket ederek girdiye tepki vermesini sağlayan, küresel şekilli yeni bir iç yapıya sahip burçların benimsenmesi yer almaktadır. Ek olarak, alt kol ön burçları ve bilyeli mafsallar arasındaki kısa mesafe yanal girdilere cevaben uzunlamasına sertliği arttırmaktadır. Bunun bir sonucu, ön-arka hareketi bastırması ve girişin hızlı ve gecikmesiz iletimini desteklemesidir.

Süspansiyon geometrisi, viraj alırken daha fazla doğrusal hareket gerçekleştirmek için süspansiyon darbesine göre direksiyon yönü değişim miktarını azaltarak da yeniden tasarlandı. Arka burulma kirişi, orta ve dış kısımlarında farklı çaplara sahip yeni bir yapıya sahiptir. Bu, aracın tepkisini artıran arka lastik montajlarının sağlamlığını etkili bir şekilde arttırır.

Yeni Mazda3, iki benzinli motor seçeneğiyle sunuluyor: 122ps 2.0 litre Skyactiv-G ve Skyactiv-X 180ps Spark Kontrollü Sıkıştırmalı Ateşleme (SPCCI) motoru. Tüm donanımlar arasında bu motorlar, altı ileri Skyactiv-MT manuel veya altı ileri Skyactiv-Drive otomatik şanzıman seçenekleriyle sunulmaktadır.

Giden üçüncü nesil Mazda3'te bulunan 2.0 litre benzinli motora dayanırken, Yeni Mazda3'te bulunan en yeni Skyactiv-G 2.0 yüksek verimli doğrudan enjeksiyonlu benzinli motor, Mazda'nın yeni Mazda'sı da dahil olmak üzere bir dizi yeni özellik sunuyor. M Hibrit sistem. Sonuç, mükemmel yakıt ekonomisi ve düşük partikül madde egzoz emisyonları ile birlikte güçlü dinamik performanstır. Ünite 6,000 rpm'de 122 PS ve 4,000 rpm'de maksimum 213 Nm tork geliştirir.

Tamamen Yeni Mazda3 için bir diğer ilk silindir devre dışı bırakma. Gelişen Skyactiv-G 2.0 litre yakıt ekonomisi, mümkün olduğunda motorun yer değiştirmesinin neredeyse daralmasıyla artar. Sürüş koşullarına bağlı olarak sistem otomatik olarak iki silindirli ve dört silindirli çalışma arasında geçiş yapar. Böylece sistem, sabit bir hızda sürerken olduğu gibi hafif yük durumlarında silindirleri bir ve dördü kapatır. Bu, pompalama kaybını ve mekanik direnci azaltır. Anahtarın pürüzsüz olması için hava akımı giriş hacmi, yakıt enjeksiyon oranları ve ateşleme zamanlaması tam olarak kontrol edilir. Sürücü, aracı sürmek konusunda gözle görülür bir değişiklik yapmadan yakıt tasarrufunun tadını çıkarabilir.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger