Porsche 911 Cabriolet (2020) Özellikler





2020 Porsche 911 Cabriolet - Saf Sürüş Keyfi

 

Porsche 911 Cabriolet (2020) Özellikler
Porsche 911 Cabriolet (2020) Özellikler
2020 Porsche 911 Cabriolet - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Carrara Beyaz Metalik. 


2020 911 Carrera S ve 4S modellerinde olduğu gibi, yeni 911 Carrera ve 911 Carrera Cabriolet, ikiz turbo 3.0 litrelik altı silindirli bir motorla çalıştırılıyor. 911 Carrera modellerinde, 6.500 rpm'de (önceki 911 Carrera modellerinden dokuz beygir gücü daha fazla) ve 331 lb.-ft. tork değeri 1.950 ila 5.000 rpm'dir. Standart 8 vitesli PDK (Porsche Doppelkupplung) şanzımanla donatılmış olan 2020 911 Carrera, 4.0 saniyede 0'dan 60 mil / saat hıza çıkabilir. İsteğe bağlı Sport Chrono Paketi ile donatıldığında, bu süre 3.8 saniyeye düşer. Her iki zaman da, PDK özellikli önceki 911 Carrera Coupe'ye kıyasla 0.2 saniyelik bir gelişmeyi temsil ediyor. 2020 911 Carrera Cabriolet, sadece 4.2 saniyede duraksamadan 60 mil / saat ve isteğe bağlı Sport Chrono Paketi ile donatıldığında 4.0 saniyede düz bir şekilde erişerek benzer performans sunar. En yüksek iz hızı 911 Carrera için 182 mph, 911 Carrera Cabriolet için 180 mph.

Yeni 911 Carrera ve 911 Carrera Cabriolet, PASM (Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi) ile donatılmıştır. 911 Carrera S ve 4S modellerinde olduğu gibi, elektronik olarak değişken sönümleme sistemi standart olarak geliyor ve sürüş kalitesini ve yol tutuşunu vurgulayan “Normal” ve “Spor” olmak üzere iki seçilebilir mod sunuyor. 911 Carrera ve 911 Carrera Cabriolet'in tekerlekleri, önden 19 inç ve arkadan 20 inçlik ölçülü bir çapa sahiptir. Sırasıyla 235/40 ZR 19 ve 295/35 ZR 20 lastikleri ile donatılmıştır. İsteğe bağlı olarak 20/21 inç çaplı (911 Carrera S ve 4S modellerinde standart) daha büyük tekerlekler bulunur. 2020 911 Carrera modellerinde standart olarak içten havalandırmalı ve delikli gri dökme demir fren rotorları, 13.0 inç ön ve arka ölçmekte ve siyah dört pistonlu kalipere sahiptir. Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) ekstra olarak sipariş edilebilir. S modellerinde olduğu gibi, Wet Mode standart donanım olarak dahil edilmiştir. Bu fonksiyon, yoldaki suyu otomatik olarak algılar, denge kontrolünü ve kilitlenme önleyici fren sistemlerini buna göre ön koşullandırır ve sürücüyü uyarır. Sürücü daha sonra özellikle bir düğmeye basıldığında ıslak yollara ya da direksiyon simidindeki mod düğmesiyle (isteğe bağlı Sport Chrono Paketi ile donatıldığında) araç ayarlarını çağırabilir.

Görsel olarak, 911 Carrera modelleri, klasik 911 modellerini hatırlatan bir girintili ve tam genişlikli LED'i andıran bir girintili, açıkça tanımlanmış çamurluk kemerleri ve ön bagaj bölmesi kapağı gibi daha güçlü S varyantlarıyla aynı çarpıcı tasarım işaretleriyle aynıdır. arkadan uzanan ışık şeridi. Standart 911 Carrera ve 911 Carrera S / 4S türevleri arasındaki tek görsel ayrım, arka panodaki egzoz açıklıklarıdır. Motor varyantlarını ayırt etmek için, standart 911 Carrera modellerinde her iki tarafta bir adet dikdörtgen, tek borulu egzoz borusu bulunurken, S modellerinde her iki tarafta da yuvarlak çift egzoz borusu bulunur. Tüm modeller için iki oval egzoz borusu ile öne çıkan isteğe bağlı Spor Egzoz sistemi sipariş edilebilir.

İç kısımda, yeni 911 Carrera, içini yeniden tasarlanan koltuklar, geleneksel merkezi konumlandırılmış takometre ve 10.9 inç dokunmatik ekranlı ve geliştirilmiş bağlantı özellikli yeni Porsche İletişim Yönetimi (PCM) sistemi dahil, S modelleriyle paylaşıyor. Klasik geçiş anahtarlarının görünümüne sahip beş düğmeden oluşan bir kontrol paneli, orta konsol kontrollerine geçişi sağlar.

2020 911 Carrera ve 911 Carrera Cabriolet'in şimdi sipariş vermesi bekleniyor ve 2020'nin başlarında ABD bayilerine ulaşması bekleniyor. 911 Carrera'nın MSRP'si 97.400 $, 911 Carrera Cabriolet ise 110.200 $ için perakende satıyor; ve taşıma ücreti. Bu modellerin dört tekerlekten çekişli versiyonları yakında açıklanacak.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger