Hyundai i30 N Project C (2020) Özellikler





2020 Hyundai i30 N Proje C - Daha Hafif, Daha Aşağı Ve Daha Agresif

 

Hyundai i30 N Project C (2020) Özellikler
Hyundai i30 N Project C (2020) Özellikler
2020 Hyundai i30 N Proje C - Tahrik, İç ve Dış.

İ30 N Projesi C ile Hyundai, i30 N'nin yüksek performanslı kimlik bilgilerini optimize etmek için hiçbir ödün vermedi. Sahte dövme OZ yarış tekerlekleri, hayati önem arz etmeyen ağırlık azaltmada büyük rol oynar. Tek başına görkemli 19 inç jantlar 22 kg ağırlığındaki sundurma yükünü oluşturuyor.

Kaputta CFRP (-7.2 kg), her iki yan eşik (her biri -499 gram), ön ayırıcı (+240 gram saf aerodinamik fonksiyon ve iyi görünüm), yeni tasarlanmış entegre arka difüzör (-386 gram) ve ayrıca CFRP destekleri olan (her biri -7,5 kg) hafif elle çalıştırılan Sabelt® yarışması ön kova koltukları, kayıp ağırlığı hesaba katmaya yardımcı olur. Sabelt koltuklar ayrıca sürücüye ve ön yolcuya, performans sürüşüne yönelik geliştirilmiş oturma pozisyonunda mükemmel yanal ve omuz desteği sağlar.

Güç, Performans Paketi olan i30 N'de olduğu gibi 378 Nm'de 275 PS ve aşırı tork olarak kalırken, i30 N Project C’nin ağırlığı azaltılmış ve ilave yanıt vericiliği sürücüye gözle görülür şekilde daha fazla geri bildirim sağlıyor.

İ30 N Project C, yolun 6 mm kadarına yakındır - ağırlık merkezi yüksekliği 8,8 mm daha düşüktür - mevcut i30 N damperleri için yeni dahili kalibrasyonlar ve yeni daha kısa sertlikteki süspansiyon yayları sayesinde. Göbeklerdeki arka tekerlek askıları - veya "mafsallar" birlikte, burada 4.66 kg'lık şaşırtıcı bir şekilde kaldırılmışlardır; C Projesi ayrıca, yüksek hızlarda ve özellikle eğrilerdeki agresif ağırlık transferleri sırasında daha yüksek toplam denge için i30 N’nin Performans Paketinin arka kargo bölgesi sertlik çubuğuna sahiptir.


Bu arada, tüm sürüş modları Project C için özel olarak kalibre edilmiştir ve hem Sport hem de N sürüş modları, sürücülere daha güçlü bir eğlence deneyimi için doğrudan daha fazla geri bildirim sağlar. Bu durumda, son derece dinamik olan N modu, daha deneyimli sürücülerin elinde yarış pisti kalitesinde asfaltlanırken gerekli çeviklik ve öngörülebilirlik için tasarlanmıştır.

İ30 N Project C’nin benzersiz özellikleri, mükemmel karbon fiber örgüsünü göstermek için pürüzsüz cilalanmış karbon fiber takviyeli plastik (CFRP) gövde parçalarını içerir. Ön ayırıcı, arka difüzör, motor kaputu ve N markalı yan eşiklerin tümü CFRP'den yapılmıştır, özel baskı modelini sadece daha hafif değil aynı zamanda hızlı bir şekilde asfaltta da incelemek için çarpıcı hale getirir. Daha geniş bir ön yüzeye sahip olmasına ve zeminden daha alçak durmasına rağmen, 0.32 Project C sürükleme katsayısı, i30 N ile aynı kalır. Bu arada, Project C'ye yüksek ve alçak adanmış aerodinamik dokunuşlar da heyecan verici bir şekilde daha hızlı ancak daha da fazla katkıda bulunur Kendine güvenen eğri dilimleme için sabit sürücü.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger