Ferrari 812 GTS V12 Spider (2020) Özellikler





2020 Ferrari 812 GTS V12 Spider - Performans ve Münhasırlık

 

 Ferrari 812 GTS V12 Spider (2020) Özellikler
 Ferrari 812 GTS V12 Spider (2020) Özellikler
2020 Ferrari 812 GTS V12 Spider - Sürücü ve Tasarım.

Ferrari 812 GTS Teknik Özellikler:

Motor
Tür: V12 - 65 °
Toplam deplasman: 6496 cc
Delik ve strok: 94 × 78 mm
Maksimum güç çıkışı *: 8500 rpm'de 588 kW (800 cv)
Maksimum tork *: 7000 rpm'de 718 Nm
Özgül güç çıkışı: 123 cv / l
Maks. motor devri: 8.900 dev / dak
Sıkıştırma oranı: 13.6: 1

Uzunluk: 4693 mm
Genişlik: 1971 mm
Yükseklik: 1276 mm
Dingil açıklığı: 2720 mm
Ön iz: 1672 mm
Arka parça: 1645 mm
Kuru ağırlık **: 1600 kg
Ağırlık dağılımı:% 47 karınca -% 53 post
Önyükleme kapasitesi: 210 l
Yakıt deposu kapasitesi: 92 l

Lastikler
Ön taraf: 275/35 ZR 20 ”10” J
Arka: 315/35 ZR 20 ”11,5” J

Frenler
Ön taraf: 398x223x38 mm
Arka kısım: 360x233x32 mm

Şanzıman ve şanzıman: 7 vitesli çift kavramalı şanzıman
Elektronik kontroller: EPS, PCV 2.0, E-Diff3, F1-Trac, Ferrari Ön Doldurma, ABS / EBD prestazionale, FrS SCM-E, SSC 5.0

Verim
0-100 km / sa: 3,0 saniyeden az
0-200 km / sa: 8,3 sn
Maks. hız: 340 km / s

* 98 oktan dereceli benzin ve dinamik tokmak etkisi ile. Motor gücü, Uluslararası Birimler Sistemine (SI) ve CV'ye (1KW = 1.3596216 cv) uygun olarak kW olarak ifade edilir.
** İsteğe bağlı ekipmanla

812 GTS, 812 Superfast'ün örümcek versiyonudur. Bu özellik, hem spesifikasyonlarını hem de performansını, özellikle de 8500 rpm'de büyük bir 800 cv bırakma kabiliyeti sayesinde, en güçlü motor olan 8500 devirde serbest bırakma gücüdür. sınıf. 718 Nm tork, neredeyse 812 Superfast ile aynı düzeyde etkileyici bir ivmelenme sağlarken, 8900 dev / dak devir sınırı, sportif sürüşün azaldığı anlamına gelir.

812 Superfast'de olduğu gibi, bu performans seviyeleri kısmen motor tasarımını optimize ederek, kısmen de 350 bar direkt enjeksiyon sisteminin kullanımı ve doğal olarak geliştirilen değişken geometri giriş izleri için kontrol sistemi gibi yeniliklerle elde edildi. motorlu F1 motorları. Bu sistemler, düşük devirlerde bile mükemmel toplanmayı korurken, güç çıkışını en üst düzeye çıkarmak için yer değiştirmedeki 6,2'den 6,5 litreye çıkma oranının arttırılmasını sağlamıştır.

Yüksek basınçlı enjeksiyon sistemi ayrıca enjekte edilen yakıtın nebülizasyonunu da arttırır, böylece katalitik konvertör ısınırken yayılan partiküllerin miktarını ve azaltılmış olan ve Hareket Halinde Durmaya Başla stratejisi ile birlikte bir Benzin Parçacık Filtresi (GPF) takılmasını önemli ölçüde azaltır. ve araç hareket halindeyken motoru yeniden çalıştırın, motorun tüm emisyon yönetmeliklerine uymasını sağlar.

Motorun potansiyelini ve otomobilin sağladığı aşırı güç hissini arttırmak için Manettino ayarlarının kalibre edilmesine de özellikle dikkat edildi. Bununla birlikte, sürücü, tüm motor hızlarında düzgün, kademeli güç dağıtımı sayesinde, gaz pedalıyla birlikte mevcut olan büyük torku kolayca ve güvenle dozlayabilecek.

Tork eğrisinin şekli, gücü artırmak için tork dağılımının feda edilmediğini ortaya koymaktadır. Sadece 3500 rpm'de% 80'lik bir maksimum tork mevcuttur ve bu da esnekliği ve düşük devirlerde toplanmayı artırır.

Sürekli 8500 dev / dak maksimum devire kadar yükselen güç eğrisinin şekli ve düşük atalet sayesinde motor devrinin hızlanma hızı, yolculara sınırsız güç ve hızlanma hissi verir. İkinci duyu, maksimum güç çıktısındaki genel artışın ve yukarıda belirtilen güç eğrisinin 6500 ila 8900 dev / dak arasındaki optimizasyonuna nazaran gelir; bu, motor devirleri sürekli olarak yüksek tutulduğunda, basmalı yolda sürüş için ortalama at gücünü maksimize eder.

Çift kavramalı şanzımanın vites değiştirme stratejileri otomobilin sportifliğini artırıyor. Manettino daha sportif ayarlarda olduğunda, hem yukarı hem aşağı vites değiştirme süreleri önemli ölçüde kesilmiş ve sürücü deneyimini geliştirmek için geçiş süresi optimize edilmiştir. Kısaltılmış vites oranları ile birlikte bu modifikasyonlar, yolcuların anında aracın gaza yanıt verdiğini anında hissedeceği anlamına gelir.

Egzoz sisteminin geometrisi, otomobilin tavandan aşağıya aşırı sportif karakterini vurgulamak amacıyla, motordan ve egzoz borularından gelen sesi artırmak ve dengelemek için geliştirildi.

Merkez uzatma borularının geometrisini değiştirerek yanma düzen harmoniklerine egzoz bilgili prevalans verildi. Monolitik katalitik konvertöre 6-in-1 egzoz manifoldundaki tüm borular eşit uzunluktadır ve bu, birinci dereceden yanma harmoniklerine ağırlık vererek sesi optimize eder. Sonuç, her türlü sürüş türünde kabinde tam gövdeli bir V12 sesidir ancak tavan açık olduğunda özellikle dikkat çekicidir.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger