Audi RS 4 Avant (2020) Özellikler





2020 Audi RS 4 Avant - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Tango Kırmızısı.

 

Audi RS 4 Avant (2020) Özellikler
Audi RS 4 Avant (2020) Özellikler
2020 Audi RS 4 Avant 2.9 TFSI quattro tiptronik teknik özellikler:

Motor tipi: V6 motor
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 2894 / 84.5 x 86.0 / 10.0
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 331 (450) / 5700 - 6700
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 600 (442,5) / 1900 - 5000
Km / sa (mph) cinsinden maksimum hız: 250 (155,3)
Hızlanma, saniye başına 0-100 km / sa (0-62.1 mil): 4,1
Kombine yakıt tüketimi l / 100km: 9.2
AB'ye göre boş ağırlığı (sürücü hariç) / (sürücü dahil) / kg cinsinden brüt ağırlık sınırı (lb): 1745 (3847.1) / 1820 (4012.4) / 2350 (5180.9)

2.9 TFSI çift turbo V6 ile Audi Sport GmbH, 1999'dan beri ilk RS 4 Avant'ın efsanevi 2.7 litre V6'sını inşa ediyor. O zamanlar, ikiz turbo V6'nın 279 kW (380 metrik hp) güç çıkışı vardı. Yeni RS 4 Avant şimdi, litre başına 155,5 metrik hp çıkışa eşit olan 331 kW (450 metrik hp) üretiyor. Bu, RS 4 Avant'ın yalnızca 4.1 saniyede sıfırdan 100 km / saate (62.1 mil / saat) hızlanmasını sağlar. TFSI motor, 2012'den önceki modeldeki V8 motordan 31 kilo (68,3 lb) daha az olan sadece 182 kilogram (401,2 lb) ağırlığındadır. İkiz turbo V6, 1.900 ila 5.000 dev / dak aralığında geniş bir motor devir aralığında krank miline etkileyici bir 600 Nm (442,5 lb-ft) tork uygular. RS dinamik paketi, elektronik olarak yönetilen azami hızı 250 ila 280 km / sa (155,3 ila 174,0 mil) arasında arttırıyor.

2.9 TFSI'nin iki turboşarjının her biri bir silindir sırasına atanır ve 1,5 bar'a kadar bir yükseltme basıncı oluşturur. Audi'nin tüm V6 ve V8 motorlarında olduğu gibi, turboşarjlar silindir yuvalarının 90 derecelik iç kısmında “V” içine monte edilir ve bu nedenle de silindir kafalarının egzoz tarafı içeride iken emme tarafı dışarıdadır Motorun Bu düzen, kompakt yapıya ve minimum akış kaybına sahip kısa gaz akış yollarına izin verir ve 2.9 TFSI'nin gaz pedalının hareketine kendiliğinden tepki vermesini sağlar.

2.9 TFSI'nin gücü, sportif sekiz vitesli tiptronik üzerinden quattro sabit dört tekerlekten çekiş sistemine akıyor. Düzenli sürüşlerde, sistem arka aksa daha fazla güç sağlar. Tamamen mekanik merkez diferansiyel, torkun yüzde 60'ını arka aksa yönlendirir ve yüzde 40'ını öne doğru yönlendirir. İstenmeyen kayma bir aksta meydana gelirse, gücün çoğu otomatik olarak ve hızlı bir şekilde diğer aksa yönlendirilir - öne yüzde 70'e veya arka aksa yüzde 85'e kadar. Yüksek kilitleme değerleri, açıkça tanımlanmış bir tork dağılımını ve ESC'nin kontrol sistemleriyle ve tekerlek seçici tork kontrolü ile son derece hassas etkileşimi sağlar.

Tekerlek seçici tork kontrolü tüm yüzeylerde etkindir. Sportif stille sürüş yaparken, Elektronik Stabilizasyon Kontrolü (ESC) ile tekerlekleri eğrinin içindeki tekerlekleri çok az frenler, böylece eğrinin dışındaki tekerleklerdeki tahrik torkunu daha yüksek tekerlek yüküyle artırır. Tahrik kuvvetlerindeki fark, aracı virajın içine doğru döndürerek aracın direksiyon açısını tam olarak takip etmesini sağlar. Sonuç: Hassas, çevik ve tarafsız kullanım. RS'e özgü tuning ile isteğe bağlı quattro spor diferansiyel, köşelerde hızlanırken daha dinamik bir tepki sağlar. Torku arka tekerlekler arasında aktif ve hedeflenmiş bir şekilde dağıtır, böylece çekiş, stabilite ve dinamikleri geliştirir. Bir eğride dönerken veya hızlanırken, tork ağırlıklı olarak eğrinin dış tarafındaki arka tekerleğe doğru yönlendirilir - araç tam anlamıyla eğrinin içine bastırılarak en hafif işaretçi ipucunu ortadan kaldırır. Aşırı yük durumunda spor diferansiyel, torku eğrinin içindeki tekerleğe yönlendirerek aracı dengeler.

Dinamik Sürüş Kontrolü (DRC) ile birlikte RS spor süspansiyonu ve daha çevik kullanım sağlar ve istek üzerine sağlanır. Bu entegre rulo ve perde sabitleyici, elektronik aksam kullanılmadan gecikmeden araç gövdesinin hareketlerini engelleyen özel bir damper sisteminden oluşur. Araç bir virajın içine dönerken ve etrafında dönerken, damperin tepkisi değiştirilir, böylece aracın uzunlamasına eksen (yuvarlama) ve enine eksen (adım) etrafındaki hareketleri önemli ölçüde azalır. Damperlerin her biri, iki ayrı yağ hattı üzerinden merkezi bir vanaya çapraz olarak bağlanır. Valfler, arkalarında gaz doldurulmuş bölme bulunan iç pistonlar aracılığıyla gerekli dengeleme hacmini sağlar.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger