Mazda CX-30 (2019) Özellikler





2019 Mazda CX-30 - Pratik Kompakt SUV

 

Mazda CX-30 (2019) Özellikler
Mazda CX-30 (2019) Özellikler
2019 Mazda CX-30 Skyactiv-G 2.0 - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Polimetal Gri.

Mazda, Mazda CX-30'da kullanılan en yeni Skyactiv-G 2.0 benzinli motor, 6.000 devirde 122 PS ve 4.000 devirde maksimum 213 Nm tork geliştiriyor. Ortalama 7,3 - 6,2 l-100 km arasında tüketilen ortalama yakıt tüketimini birleştirir.

Daha yüksek seviyede dinamik performans, yakıt ekonomisi ve çevre dostu olması için optimize edilmiş giriş portu ve piston şekilleri, ayrık yakıt enjeksiyonu, soğutucu kontrol vanası ve silindir devre dışı bırakma özelliklerine sahiptir. Skyactiv-G 2.0 litre ayrıca yakıt ekonomisinde daha fazla kazanç ve daha fazla sürüş keyfi için şirketin akıllı Mazda M Hibrid sistemini de kullanıyor.

Silindir devre dışı bırakma sistemi, sabit bir hızda sürerken olduğu gibi hafif yük durumunda motorun dört silindirinden ikisini kapatır. İki dış silindirin kapatılması, kalan ikideki yükü artırarak daha yüksek bir verimlilik aralığında çalışmalarını sağlar. Hava akışı giriş hacmi, yakıt enjeksiyon hızları ve ateşleme zamanlaması, motorun iki silindirli ve dört silindirli çalışma arasında sorunsuz geçiş yapmasını ve sabit hızlarda sürerken yakıt tüketimini azaltmasını sağlamak için tam olarak kontrol edilir.

Yeni geliştirilen kontrol sistemi ve sürtünmeyi azaltan yeni teknolojiler sayesinde, Mazda'nın i-Activ AWD dört tekerlekten çekiş sistemi, her türlü sürüş koşulunda rafine ve istikrarlı bir sürüş sağlarken, aynı zamanda neredeyse bir ön tekerleğinde gerçek dünya yakıt ekonomisi elde ediyor araç sür.

Mazda CX-30'un önden çekişli versiyonlarına uygun olan GVC Plus, GVC'nin geleneksel motor kontrolüne doğrudan yalpalama momenti kontrolü eklemek için frenleri kullanarak yol tutuş stabilitesini artıran teknolojiyi sunar.

Sürücü, direksiyon simidini orta konuma getirerek bir köşeden döndüğü için, GVC Plus, dış tekerleklere hafif bir frenleme kuvveti uygulayarak aracın düz bir çizgide çalışmasını sağlayan stabilize edici bir moment sağlar. Sistem, viraj alma, yuvarlanma ve eğim arasında yüksek viraj alma kuvvetleri altında bile kesintisiz yumuşak geçişler gerçekleştirerek aracın ani direksiyon girişlerini doğru bir şekilde izleyebilme ve köşelerden keskin bir şekilde çıkabilmesini sağlar.

Mazda CX-30 süspansiyon sistemi önde MacPherson payandaları ve arkada burulma kirişi düzeneğini kullanıyor. Zeminden gelen giriş enerjisi vücuda süspansiyon yoluyla iletilir.

Geleneksel olarak, taşıt mimarisi, yaylı kütleye taşınan kuvvetlerin büyüklüğünü azaltmak için tasarlanmıştır. Bununla birlikte, Skyactiv-Vehicle Architecture ile Mazda, yayılmayan kütleye zaman ekseni boyunca iletilen kuvvetler dışında kalan yeni bir konsept ekledi ve buna dayanarak, fonksiyonların çeşitli bileşenler arasında paylaştırılmasını tamamen yeniden tasarladı.

Mazda CX-30, geniş, çok yönlü bir kabin ve büyük bagaj bölmesi ile kolay erişimi bir araya getirir.

Ön koltuklar arasındaki 740 mm'lik cömert bir çift mesafe, Mazda CX-3'ten ve Mazda CX-5'inkinden 50 mm daha büyük. Ön koltukların geniş aralığı, zarif bir düzen ve geniş bir orta kol dayama yeri bulunan geniş bir zemin konsoluna izin verir. Eşit derecede geniş arka koltuk ayırma, geniş arka orta kol dayamasını ve kapı kol dayamalarını kolaylaştırır, arka koltukta oturanların rahat ve rahat bir oturma pozisyonu almasını sağlar.

Ön ve arka koltuk kalça noktaları ile alçak arka koltuk kalça nokta yüksekliği arasındaki geniş mesafe, uzun diz yolcularının arka koltukları rahatça oturmalarını sağlayan bol diz ve tavan boşluğu yaratır.

Ön ve arka koltuklar ve alçak arka zemin yüksekliği arasındaki cömert mesafeye ek olarak, koltuk minderleri ve B direklerinin şekilleri, yolcuların giriş ve çıkış sırasındaki hareketlerini barındıracak şekilde optimize edilmiştir. Bu önlemler, ağır inşa edilmiş arka yolcuların bile pürüzsüz bir şekilde girip çıkmalarını sağlar.

Dahası, arka kapıların altına yan contalar eklenmiştir ve bu da yolcuların çamurlu bir araçtan çıkarken kıyafetlerini kirletmelerini önler.

Bagaj kapasitesi, aynı zamanda geniş, dünya standartlarında bir bebek arabasını ve taşıma çantasını aynı anda barındıracak kadar cömert bir 430L'dir (VDA). Ağır ya da hacimli yüklerin kolay yüklenmesi ve boşaltılması için yükleme ağzı açıklığının genişliği 1.030 mm'dir, yükleme ağzının yüksekliği ise sadece 731 mm'dir.

Aktif güvenlik alanında, Mazda CX-30’un i-Activsense özellikleri, sürücünün durumunu gözlemleyen bir Sürücü İzleme sistemi içerir. Ek olarak, otomatik frenleme teknolojilerindeki gelişmeler Mazda'nın çok yönlü algılama yeteneğini geliştirmeye yardımcı olmaktadır.
Pasif güvenlik gelişimi, büyük ölçüde çarpışma güvenliği ve yaya koruma performansına katkıda bulunan insan özelliklerine ve gerçek kazaların detaylarına ilişkin çalışmalara odaklandı.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger