Mercedes-AMG GLC 63 S (2020) Özellikler





2020 Mercedes-AMG GLC 63 S Coupe - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Grafit Gri Metalik.

 

Mercedes-AMG GLC 63 S (2020) Özellikler
Mercedes-AMG GLC 63 S (2020) Özellikler
2020 Mercedes-AMG GLC 63 SUV Bir Bakışta Teknik Veriler:

Motor: Doğrudan enjeksiyonlu ve çift turboşarjlı 4.0 litrelik V8
Deplasman: 3982 cc
Çıktı: 469 bg, 5.500-6.250 rpm'de
Tepe torku: 1,750-4,500 rpm'de 479 lb-ft
Tahrik sistemi: Tamamen değişken tork dağılımlı AMG Performance 4MATIC + dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT MCT 9 vitesli şanzıman
Hızlanma 0-60 mil: 3,8 s
En yüksek hız: 155 mil Elektronik yönetilen

Mercedes-AMG GLC 63 Coupe, taban 63 veya 63 S model varyantlarında bulunur. AMG 4.0-litre V8 biturbo motor, 63 modelde 469 beygir, 633'de 503 beygir, sırasıyla 479 ve 516 lb-ft tork üretiyor. GLC 63 Coupe, 3.8 saniyede sıfırdan 60 mil / saat hıza çıkarken, 63 S modeli ise sadece 3.6 saniyede çalışıyor. Azami hız 155 mil (elektronik olarak sınırlandırılmış) veya 174 mil (S modeli). Etkileyici sürüş dinamikleri Air Body Control, şu anda tüm varyantlarda standart olan elektronik olarak kontrol edilen diferansiyel kilidi olan AMG Sport Suspension ve S modelinde standart ekipman olan dinamik motor bağlantıları ile geliştirilmiştir.

Agresif ve sportif bir tasarım, yüksek kavrama yüzeyleri ve sezgisel kullanımla yoğun şekilde konturlu bir jant, standart olarak donatılmış yeni AMG performans direksiyon simidinin temel özellikleridir. Düz bir tabana sahiptir ve kavrama alanında deliklidir. Galvanizli direksiyon dişli çarkları, manuel vites değiştirme ile daha sportif bir sürüş tarzı sağlar. S modelinde, direksiyon simidi standart olarak Siyah Nappa deri / DINAMICA mikrofiber jantlı olarak geliyor. AMG performans direksiyon simidi isteğe bağlı olarak DINAMICA'nın her yerinde süslemeli Nappa deri ile ve parlak karbon fiberde süslemeli DINAMICA'da mevcuttur.

Entegre Dokunmatik Kontrol düğmeleri, gösterge panelinin ve bilgi-eğlence sisteminin fonksiyonlarını yatay ve dikey parmak kaydırmalarıyla kontrol etmek için kullanılabilir. Yenilikçi AMG DRIVE UNIT direksiyon düğmeleri S modelinde standarttır. AMG DRIVE UNIT’in sürücü programları, yuvarlak denetleyiciyi kullanarak tümleşik LCD ekranda kontrol edilir ve gösterilir. Serbestçe yapılandırılabilen iki ekran tuşunu kullanarak, ek AMG fonksiyonları doğrudan direksiyon simidinde erişilebilir.

İsteğe bağlı AMG Performance koltuklar, koltuk kenarı ve sırtlıkların özel tasarımı sayesinde optimum yanal destek sağlar. Performans koltukları aynı zamanda entegre baş destekleriyle iç mekana daha da sportif bir karakter veriyor. Koltuk ısıtması, sıcak yaz günlerinde bile rahat oturma rahatlığı sağlar.

Islak çalıştırma kavraması, AMG SPEEDSHIFT MCT 9 vitesli şanzımandaki tork konvertörünün yerine geçer. Ağırlıktan tasarruf sağlar ve gaz pedalına basma komutlarına, özellikle de gücü hızlandırırken veya çıkarken yanıtı optimize eder.

Çoklu vites küçültme fonksiyonu hızlı seri çekim sağlar, "Sport" ve "Sport +" sürüş programlarındaki çift vites açma fonksiyonu daha da heyecan verici bir sürüş deneyimi sağlar. Tanımlanmış ateşleme ayarları, diğer modlarda daha hızlı vites değişimi sağlar. Tüm modlarda, hareket halindeki sürüş deneyimini garantilemek için ilk viteste hareket etme gerçekleşir.

Orta konsoldaki ayrı bir düğme ile "Manuel" mod seçilebilir. Vites değişiklikleri seçilen sürüş programına dayanmaktadır ve sürücü şimdi direksiyon simidindeki kanatları kullanarak vites değiştirebilir. Ayrıca, şanzıman seçilen viteste kalır ve motor devri limite ulaştığında otomatik olarak yukarı kalkmaz.

Akıllı AMG Performance 4MATIC + dört tekerlekten çekiş, çeşitli sürücü konfigürasyonlarının avantajlarını bir arada birleştiriyor: ön ve arka akslara tam değişken tork dağılımı, fiziksel sınıra kadar optimum çekiş sağlar. Sürücü ayrıca kuru, ıslak veya karda - her koşulda yüksek yol tutuş stabilitesine ve her koşulda yüksek güvenlik seviyesine güvenebilir. Arka tekerlekten dört tekerlekten çekişe ve tersi yönde geçiş sorunsuzdur, çünkü akıllı kontrol genel araç sistemlerine dahil edilmiştir.

Elektromekanik olarak kontrol edilen bir kavrama, kalıcı olarak tahrik edilen arka aksın gücü değişken olarak ön aksa aktarmasını sağlar. Mümkün olan en iyi tork bölünmesi sürüş koşullarına ve sürücü girişine göre sürekli olarak hesaplanır. Geçişler kesintisiz ve sofistike bir matrise dayanıyor. Çekiş ve yanal dinamiklerin yanı sıra, dört tekerlekten çekiş, daha güçlü hızlanma için uzunlamasına dinamikleri de geliştirir.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger