Audi RS 7 (2020) Özellikler





2020 Audi RS 7 - Yüksek Performanslı Sportback

 

Audi RS 7 (2020) Özellikler
Audi RS 7 (2020) Özellikler
2020 Audi RS7 Sportback - Egzoz Sesi, Tahrik, İç ve Dış. Renk: Buzul Beyazı.

2020 Audi RS 7 Sportback 4.0 TFSI quattro tiptronic Teknik Özellikler:

Motor tipi: V8 motor
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 3996 / 86.0 x 86.0 / 10,0
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 441 (600) / 6000 - 6250
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 800 (590.0) / 2050 - 4500
Km / sa (mph) cinsinden maksimum hız: 250 (155.3)
Hızlanma, saniye başına 0-100 km / sa (0-62.1 mil / saat): 3.6
Kombine yakıt tüketimi l / 100km: 11.6 - 11.4

Yeni Audi RS 7 Sportback'teki 4.0 TFSI, 441 kW (600 metrik hp) üretmekte ve 2.050 ila 4.500 rpm aralığında geniş bir yelpazede 800 Nm (590 lb-ft) tork sunmaktadır. Yüksek performanslı Sportback, sadece 3,6 saniyede 0 ila 100 km / sa (0 ila 62,1 mil) hızlanır. Azami hız elektronik olarak 250 km / sa (155.3 mph); Bu, Dynamic paketi ile 280 km / sa (174 mil / sa) ve Dynamic plus paketi ile 305 km / sa (189,5 mil) arasında yükseltilebilir.

48 voltluk ana elektrik sistemine sahip hafif hibrit sistemi (MHEV) sayesinde 4.0 TFSI, maksimum performansı yüksek verimlilikle birleştirir. Kayış alternatör marş motoru hafifçe hızlanma altında 12 kW'a kadar güç kazanabilir ve bunu elektrik olarak bir lityum iyon aküye besleyebilir. Sürücü gaz pedalını 55 ila 160 km / sa (34,2 ila 99,4 mil / sa) arasında serbest bırakırsa, sürücü yönetimi iki seçenekten birini seçecektir. Sürüş durumuna ve Audi sürüş seçimindeki ayarlara bağlı olarak, yeni RS 7 Sportback, motor kapatıldığında enerjiyi geri kazanacaktır. Sürücü gaz pedalına basarsa, kayış alternatörü marş motoru tekrar çalıştırır. MHEV teknolojisi, 22 km / s'in (13.7 mph) altındaki hızlarda start-stop moduna izin verir. Yeni RS 7 Sportback'in önündeki araç hareket etmeye başlar başlamaz, frene basılsa bile motor tekrar çalışmaya başlayacaktır. MHEV teknolojisi ile yakıt tüketimini 100 kilometrede 0,8 litreye kadar azaltmak mümkün.

Talep üzerine olan silindir (COD) sistemi, verim söz konusu olduğunda aracın cephaneliğindeki bir başka silahtır. Düşük ila orta yüklerde daha yüksek viteslerde ve motor hızlarında, 2, 3, 5 ve 8 numaralı silindirleri enjeksiyon ve ateşlemeyi durdurarak ve emme ve egzoz valflerini kapatarak silindirleri devre dışı bırakacaktır. Dört silindirli modda, çalışma noktaları daha yüksek yüklerde aktif silindirlere geçecek ve böylece verimliliği artıracak, devre dışı bırakılmış silindirler ise büyük ölçüde herhangi bir kayıp olmaksızın gaz yayları gibi çalışmaya devam edecektir. Sürücü gaz pedalına basıldığında, derhal yeniden devreye girerler. Her bir değiştirme sadece milisaniyeyi alır ve sürücü ve yolcular tarafından neredeyse algılanamaz.

Dört litrelik motor, tam gövdeli ve sportif bir V8 sesi çıkarır. Audi drive select dinamik taşıma sistemi, güç ünitesinin çekici büyümesine ayarlamalar sağlar. Siyah egzoz borusu süslemeli isteğe bağlı RS spor egzoz sistemi daha da dolu bir ses sağlar. Özelleştirilebilir RS1 ve RS2 modlarında, müşteriler sportif mi yoksa dengeli bir ses mi istediklerine kendileri karar verebilirler.

4.0 TFSI'nin ürettiği güç, quattro daimi dört tekerlekten çekiş sistemi için optimize edilmiş vites değiştirme süreleri olan standart sekiz ileri tip tiptronik şanzıman ve yeni bir başlatma kontrol işlevi ile akıyor. Tahrik kuvvetleri, tamamen mekanik merkez diferansiyeliyle 40:60 oranında ön ve arka akslara dağıtılır. Bir tekerlek kayıyorsa, daha fazla çekiş ile otomatik olarak aksa daha fazla tahrik torku girer. Yüzde 70'e kadar ön tekerleklere ve yüzde 85'e kadar arka tekerleklere akabilir.

Tekerlek seçici tork kontrolü, yeni RS 7 Sportback'in çevik ve güvenli kullanımını optimize ederek, frenleri kayma şansı olmadan önce bir virajın içindeki tekerleklere hafifçe uygular. İsteğe bağlı Dinamik ve Dinamik artı paketleriyle birlikte sunulan quattro spor diferansiyel, sportif virajlarda arka tekerlekler arasındaki torku kaydırır, böylece çekiş, denge ve dinamikleri geliştirir.

Beş bağlantılı ön ve arka akslar, yanal ve uzunlamasına kuvvetleri yeni RS 7 Sportback'te bağımsız olarak tutar. Bağlantılar ve alt çerçeveler büyük ölçüde alüminyumdan yapılmıştır. İz, önde 1.668 milimetre (65.7 inç) ve arkada 1.650 milimetre (65 inç) boyutundadır.

Kontrollü sönümleme özelliğine sahip standart RS adaptif havalı süspansiyon, özellikle RS'ye uygun olarak ayarlanmıştır ve şimdi yeni RS 7 Sportback, yaylı yeni bir yaylı modül sayesinde 305 km / sa (189.5 mil / sa) hıza ulaşmalarına izin verir % 50 daha yüksek. Spor havalı süspansiyonu üç moda ayarlanabilir ve otomatik seviye kontrolü içerir. Normal pozisyonda, yeni RS 7 Sportback'in gövdesi standart süspansiyonlu bir Audi A7 Sportback'ten 20 milimetre (0.8 inç) daha alçakta oturur.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger