Mercedes GLE 4MATIC (2020) Özellikler





2020 Mercedes GLE 4MATIC - Sportif ve Şık Coupe SUV

 

Mercedes GLE 4MATIC (2020) Özellikler
Mercedes GLE 4MATIC (2020) Özellikler
2020 Mercedes-Benz GLE 4MATIC Coupe - Tahrik, İç ve Dış. Renk: Designo Sümbül Kırmızı Metalik.

Mercedes-Benz GLE Coupe'un öne çıkanları

- Dış tasarım, coupe özgü zerafet ve sportifliğe daha fazla vurgu yapar.
- Geliştirilmiş aerodinamik, rüzgar direncini önceki yüzeye göre aynı ön yüzeye göre yüzde dokuz azaltmıştır.
- Opsiyonel AIRMATIC havalı süspansiyonlu ve 48 V'da çalışan E-ACTIVE BODY CONTROL aktif süspansiyonlu şasi, araç dinamikleri ve yoldaki rahatlık ve konforla ilgili en belirgin gereksinimleri karşılar. Araç dinamikleri için, bu model serisindeki diğer araçlara göre daha doğrudan bir direksiyon oranına göre özel olarak ayarlanmıştır.
- Sportif doğanın çağdaş lüksüne sahip iç mekan, kendinden öncekinden daha konforlu bir alan sunar.
- En yeni nesil MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) bilgi-eğlence sistemi sezgisel işletim yapısı ve yüksek görsel kalitesine sahip mükemmel grafikleriyle mevcut.
- Mercedes-Benz'in yeni altı silindirli sıralı dizel motorları güç ve sürüş konforu sunar.

Yeni GLE Coupé 4939 mm uzunluğunda ve 2010 mm genişliğinde (39 mm uzunluğunda ve öncekinden 7 mm daha geniş). Dingil mesafesi, selefine kıyasla 20 mm büyümüş, ancak sportif kullanımının yanı sıra görünümüne de fayda sağlayan GLE'den 60 mm daha kısa kalmıştır. Bu nedenle oranlar GLE Coupé'nin dinamiklerini vurgulamaktadır.

Önden görünüm, Mercedes-Benz SUV ailesinin özelliklerini net coupé özellikleriyle birleştiriyor: elmas radyatör ızgarası, tek yatay panjurlu, Mercedes-Benz serisindeki diğer kupellere gönderme yapıyor. Bu arada, panjurdaki açıklıklar, ön aprondaki yüksek parlaklıkta krom kaplamalı alt kısımdaki gibi SUV karakterini gösterir. AMG Line ile ızgara, A şeklinde aşağı doğru genişler ve elmas radyatör ızgarasındaki pimler krom olarak tasvir edilir.

Farlar standart olarak tam LED teknolojisine sahiptir.

İki dizel motorlu GLE Coupé modeli, mevcut motor ailesinden altı silindirli sıralı motor olan OM 656 tarafından desteklenmektedir. 200 kW (272 hp) ve 600 Nm olarak derecelendirilmiş GLE Coupé 350 d 4MATIC ve 243 kW (330 hp) ve 700 Nm tork olarak derecelendirilmiş GLE Coupé 400 d 4MATIC olarak iki çıkış seviyesinde mevcuttur. Her iki versiyonda da, güçlü motor zaten zorlu sürüş koşullarında bile Euro 6d standardına uygundur.

Bu, diğer şeylerin yanı sıra, GLE Coupé'nin egzoz kanalında bir amonyak kayma katalizörüne (ASC) sahip ilave bir seçici katalitik indirgeme (SCR) dönüştürücü ile gerçekleştirilir. Bu, bireysel sürüş özelliklerine daha da yakın olan AdBlue® indirgeme ajanının dozajını sağlar çünkü ikinci SCR dönüştürücüsündeki aşırı amonyak fazlası daha fazla bozulur.

Musluktaki güç, yani talep üzerine tork, aynı zamanda güç iletim sloganıdır. Çünkü yeni GLE Coupé'nin tüm varyantları, 9G ONIC TRONIC otomatik şanzımanın arkasında standart olarak elektronik olarak kontrol edilen çok katlı debriyajlı bir transfer çantasına sahip. Bu, tahrik torkunun akslar arasında yüzde 0-100 arasında (talep üzerine tork) değişken bir transferine izin verir. Viraj alırken, yalpa torkunu aracın üstünden ve altından anlamak için hedeflenen şekilde etkileyebilir ve daha kısa dingil mesafesi ile birlikte yeni GLE Coupé'nin çevikliğini arttırır.

Standart olarak yeni GLE Coupé'ye daha sportif ve daha yumuşak ayarlı çelik süspansiyon şasisi verildi. Önceki nesil ile karşılaştırıldığında, daha sıkı bağlantı noktalarından ve geliştirilmiş geometriden yararlanır ve yol yüzeyindeki düzensizliğin neden olduğu titreşimlerden daha hassas bir tekerlek konumu ve daha iyi koruma sağlar. Geliştirilmiş havalı süspansiyon sistemi AIRMATIC, opsiyonel olarak sportif ayarlama ile kullanılabilir. Uyarlanabilir ayarlanabilir sönümlemesi, sönümleme özelliklerini yol durumuna ve sürüş durumuna gerçek zamanlı olarak adapte etmek için oldukça karmaşık sensör sistemleri ve algoritmalar kullanır. Yüke bakılmaksızın, hava süspansiyonu aracı aynı seviyede tutar ve zemin boşluğunu da ayarlayabilir - otomatik olarak veya sürüş hızına ve durumuna bağlı olarak bir düğmeye basılarak.

AIRMATIC havalı süspansiyon sistemi ile birlikte isteğe bağlı E-AKTİF VÜCUT KONTROL süspansiyonu ile daha da iyileştirme sağlanır. Her bir tekerlekte yay ve sönümleme kuvvetlerini ayrı ayrı kontrol edebilen tek sistem budur. Bu, yalnızca vücut merdanesine karşı koymakla kalmayıp, aynı zamanda atış ve çömelme anlamına gelir. E-ACTIVE BODY CONTROL, YOL YÜZEY TARAMA ve eğri eğim fonksiyonu CURVE ile birlikte, yol tutuşu ve konforun bir sentezini mümkün kılar ve Mercedes-Benz'in dünyanın en akıllı SUV süspansiyonunu oluşturma iddiasını destekler.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger