Audi S8 (2020) Teknik Özellikler





2020 Audi S8 - Tahrik, İç ve Dış. Renk: Navarra Mavi.

 

Audi S8 (2020) Teknik Özellikler
Audi S8 (2020) Teknik Özellikler
2020 Audi S8 TFSI quattro tiptronik (420 kW) Teknik Veriler:

Motor tipi: V8 motor
Valf dişli / silindir başına valf sayısı: Silindir kam takipçisi, sürekli emme ve egzoz eksantrik mili ayarı, hidrolik valf boşluğu telafisi / silindir başına 2/2 giriş / egzoz valfi
Cm / delik x strokunda mm / sıkıştırma olarak yer değiştirme: 3996 / 86.0 x 86.0 / 10.1
Maks. kW (PS) / rpm cinsinden güç çıkışı: 420 (571) / 6000 - 6000
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 800 (590.0) / 2000 - 4500
Karışım hazırlama: Doğrudan enjeksiyon, lambda kontrolü, vuruş kontrolü, turboşarj, ara soğutucu
Egzoz emisyon kontrolü: Katalitik konvertör, oksijen sensörü, benzin partikül filtresi
Start-stop / REM: evet / evet
A / Ah’daki batarya: 380/68
Maks. KW cinsinden 12V'da elektrik çıkışı: 3
Dahili voltaj 1 ile volt: 12
Dahili voltaj 2 olarak volt: 48
Sürücü tipi: kendinden kilitli merkezi olan quattro sabit dört tekerlekten çekiş
Merkez diferansiyelin türü: Kendiliğinden kilitlenen
Arka aks diferansiyelinin tipi: quattro spor
Debriyaj: Kilitlemeli kavramalı hidrolik tork konvertörü
Şanzıman tipi: 8 vitesli tiptronik / otomatik
Ön aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Beş bağlantılı ön aks; boru şeklinde viraj denge çubuğu; hava yaylı süspansiyon
Arka aks süspansiyonunun tipi ve tasarımı: Beş bağlantılı arka aks; boru şeklinde viraj denge çubuğu; hava yaylı süspansiyon
Direksiyon: Hıza bağlı güç yardımı ile elektromekanik direksiyon
Direksiyon oranı min. / maks .: 15,8 / 15,8
Dönüş dairesi / dönüş dairesi isteğe bağlı m (ft): 12.5 (41.0) / n.a.
Ana lastikler, ön aks: 265/40 R 20 104 Y XL (ekstra yük)
Ana lastikler, arka aks: 265/40 R 20 104 Y XL (ekstra yük)
Tekerlekler, ön aks: Dökme alüminyum akış 9.0Jx20 ”
Tekerlekler, arka aks: Dökme alüminyum akış 9.0Jx20 ”
Km / sa (mph) cinsinden maksimum hız: 250 (155.3)
Sınırlı: evet
Hızlanma, 0-100 km / sa (0-62.1 mil): 3.8
Yakıt tipi / oktan değeri: Benzin / 98
Yakıt tüketimi, 100 kilometrede litre olarak (ABD mpg): 11.4 - 11.3 (20.6-20.8)
Litre cinsinden soğutma sistemi kapasitesi (ısıtma dahil) (ABD gal): 13,7 (3,6)
Litre cinsinden filtre (hacim değiştirme) dahil motor yağı kapasitesi (ABD qt): 9,5 (10,0)
Litre cinsinden yakıt deposu kapasitesi (ABD gal): 82 (21.7)

Hafif hibrid teknolojisine sahip bir V8 motor olarak, Audi S8'deki yüksek performanslı motor sadece maksimum pürüzsüzlük sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda 420 kW (571 PS), 800 Nm (590,0 lb-ft) tork ve iki turboşarj çıkışı sunuyor Her türlü durum için yeterli gücün mevcut olduğu kesinliği. Azami hız elektronik olarak 250 km / s (155.3 mph) ile sınırlandırılmış olup sıfırdan 100 km / s'ye (62.1 mph) çıkması sadece 3.8 saniye sürmektedir. Alüminyum karterdeki demir kaplı silindir fıçıları, olağanüstü düzgün çalışma için sürtünmeyi azaltır. Egzoz sistemindeki otomatik olarak çalıştırılan kapaklar etkileyici sesi vurgular.
Spor otomobil seviyesindeki duygu ve performans, konfor ve verimlilikle eşleştirildi. Hafif hibrit sistem (MHEV) yakıt tüketimini azaltmak için sürekli çalışır. 48 volt kayış alternatör marş motoru ve ek lityum-iyon aküsü, motor kapalıyken yavaşlama, hızlı çalıştırma ve genişletilmiş bir durdurma aralığı sunar. Günlük sürüşlerde 100 kilometrede 0,8 litreye kadar yakıt tasarrufu mümkündür. Düşük yük çalışma koşullarında münferit silindirleri devre dışı bırakan talep üzerine çalışan silindir, ek verimlilik sağlar. Aracın ses sistemi, en üst düzeyde konfor için izinsiz kabin gürültüsünü ortadan kaldırmak için aktif gürültü engelleme özelliğine sahiptir.
Yenilikçi süspansiyon bileşenlerinin benzersiz kombinasyonu, amiral gemisinin lüks sedanın kadifemsi seyirinden bir spor otomobilin dinamik olarak gergin şekilde teslim edilmesine kadar tüm yelpazeyi kapsamasını sağlar. Yeni S8, tahmini aktif süspansiyon ile standart olarak geliyor. Havalı süspansiyonla birlikte çalışan ileri teknoloji sistemi, elektromekanik aktüatörler vasıtasıyla her tekerleği ayrı ayrı kaldırabilir veya aşağıya iter. Bu nedenle, ilk olarak herhangi bir sürüş koşulunda gövdenin kaplamasını aktif olarak kontrol etmek ve böylece hızlanma veya frenleme sırasında eğimi veya yuvarlanmayı büyük ölçüde azaltmak mümkündür. Daha büyük yol yüzeyi düzensizliklerini tespit eden ön kamera bunun öngörülen şekilde yapılmasını sağlar. Yeni Audi S8, son derece konforlu bir lüks sedan veya gerçekten dinamik bir spor otomobil olabilir - tamamen sürücüye bağlıdır. Audi drive select sistemi seçilebilecek beş profil sunar. “Comfort +” modu yeni bir profildir. Rahat bir deneyim elde etmeyi bile sağlar: Vücut, yolculara etki eden yanal ivmeyi azaltmak için eğrilere 3 dereceye kadar eğilir. “Dinamik” modda S8 tam olarak devreye giriyor. Hızlı viraj alma sırasında maksimum yuvarlanma açısı sadece kabaca 2.5 derecedir. Standart süspansiyon ile yaklaşık 5 derecedir. Silindir anlarının durumsal dağılımı, nötr ya da asgari olarak fazla abartılı olan kendi kendine yönlendirme sağlar.


Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger