Audi RS6 (2020) Özellikler





2020 Audi RS6 - Tüm Amaçlar İçin Yüksek Performanslı Avant

 

Audi RS6 (2020) Özellikler
Audi RS6 (2020) Özellikler
2020 Audi RS6 Avant - İç ve Dış Tasarım.

Yeni Audi RS 6 Avant'taki 4.0 TFSI, 2.050 ve 4.500 rpm arasında bu yüksek seviyede tutulan 441 kW (600 metrik hp) ve 800 Nm (590.0 lb-ft) tork sunar. Sadece 3,6 saniyede, yüksek performanslı istasyon vagonu sıfırdan 100 km / saate (62,1 mil) hızla sıçradı. Ve sadece 12 saniyede RS 6 Avant 200 km / saate (124.3 mil / saate) ulaşır. En yüksek hız elektronik olarak 250 km / s'de (155,3 mph) düzenlenir. Opsiyonel dinamik pakette, RS istasyonu vagonu dinamik pakete ek olarak 280 km / sa (174.0 mil / sa) veya 305 km / sa (189,5 mil / sa) seviyesine kadar çıkabilmektedir.

48 voltluk ana elektrik sistemi sayesinde twin-turbo V8 maksimum performansı yüksek verimlilikle birleştiriyor. Bir kayış alternatörü başlatıcısı, hafif hibrit sistemin (MHEV) kalbinde yer almaktadır. Işık yavaşlaması sırasında 12 kW'a kadar güç elde edilebilir ve ayrı bir lityum-iyon pilde saklanabilir. Sürücü, gaz pedalını 55 ila 160 km / sa (34,2 ila 99,4 mil / sa) arasında bir hızda çekerse, sürücü yönetimi iki seçenekten birini seçer: Sürüş durumuna ve Audi sürüş ayarında yeni RS'i seçin. 6 Avant, enerjiyi kurtarır veya motor kapalıyken 40 saniyeye kadar serbest bırakır.

Optimize edilmiş vites değiştirme sürelerine sahip standart sekiz vitesli tiptronic, 4.0 TFSI'nin gücünü dört tekerlekten çekişli dört tekerlekten çekişe iletir. Tahrik kuvvetleri, ön ve arka aksa tüm mekanik merkez diferansiyeliyle 40:60 oranında dağıtılır. Bir tekerlek kayıyorsa, daha fazla çekiş ile otomatik olarak aksa daha fazla tahrik torku girer. Ön tekerleklere yüzde 70'e kadar ve arka tekerleklere yüzde 85'e kadar akabilir.

Kontrollü sönümleme özelliğine sahip standart RS adaptif havalı süspansiyon, özellikle RS için ayarlanmıştır ve yüzde 50 daha yüksek bir yay oranına sahip yeni hava yay modülü sayesinde, ilk kez 305 km / s (189,5 mph) azami hız sağlar. dinamik paket artı ile birlikte. Birkaç moda ayarlanabilir ve otomatik seviye kontrolü içerir. Yeni RS 6 Avant'ın gövdesi, standart süspansiyonlu Audi A6 Avant'a göre 20 milimetre (0.8 inç) daha düşüktür; 120 km / sa (74.6 mph) ve üzerindeki hızlarda, 10 milimetre daha (0,4 inç) düşürülür. Kaldırma modu aracı düşük hızda 20 milimetre (0,8 inç) yükseltir. RS spor havalı süspansiyonunun geniş yayılımı sürücüye uzun mesafeli konfor ve maksimum performans arasında ücretsiz bir seçenek sunar.

Alternatif olarak RS spor süspansiyonu artı Dinamik Sürüş Kontrolü (DRC) mevcuttur. Çelik yaylar ve birbirlerine çapraz yağ hatları ve merkezi bir vana aracılığıyla birbirine bağlanan üç kademeli ayarlanabilir amortisörler kullanır. Hızda viraj alırken, vanalar eğrinin dışındaki yay saptırılmış ön tekerleğin amortisöründeki yağ akışını düzenler. Sağlanan desteği arttırır ve eğim ve yuvarlanma hareketlerini azaltır. Bu, RS 6 Avant'ın yola daha sıkı sarılmasını sağlar ve sürüşü iyileştirir. Entegre kontrol valfli yeni bir damper üretimi, Audi sürüş seçim sisteminin bireysel modları arasında çok daha fazla fark edilmesini sağlar.

Yeni RS 6 Avant, doğrudan oranı ile sportif ilerici direksiyonda standart olarak geliyor. Sistem, hassas direksiyon geri bildirimi için artan direksiyon açısı ile önemli ölçüde daha yüksek geri dönüş kuvvetleri geliştirir. Yeni geliştirilen güç yardımı doğrudan sürücüyü ve yolu birbirine bağlar. İsteğe bağlı olarak dinamik paket ve dinamik paket ile birlikte yeni RS 6 Avant, dinamik dört tekerlekten direksiyon ile birlikte geliyor. Sonsuz değişken bir gerilim dalgası dişlisi kullanan ön dingildeki dinamik dümeni, bir mil tahrikli ve raylı çubuklara sahip ayrı bir arka dingil sistemi ile birleştirir. Düşük hızlarda, arka tekerlekler ön tekerleklere göre ters yönde beş dereceye kadar döner. Bu dönüş dairesini bir metreye (3,3 ft) kadar azaltır, böylece RS 6 Avant'ı şehir trafiğinde ve dar virajlarda daha çevik hale getirir.

Sürücü Audi 6 select dinamik taşıma sistemini kullanarak RS 6 Avant'larının karakterini değiştirebilir. Altı profil mevcuttur: Konfor, otomatik, dinamik, verimlilik ve doğrudan “RS MODE” direksiyon düğmesi kullanılarak etkinleştirilebilen, ayrı ayrı yapılandırılabilir RS-RS1 ve RS2 modları. Bu otomatik olarak Audi sanal kokpitte RS'ye özgü ekranları açar. Audi sürüş seçme dinamik taşıma sistemi motor ve şanzıman yönetimini, hidrolik direksiyonu, süspansiyonu, dinamik dört tekerleği yönlendirmeyi, quattro spor diferansiyelini, motor sesini ve otomatik klimanın özelliklerini etkiler. RS2 modu, Elektronik Stabilizasyon Kontrolünü (ESC) doğrudan bir düğmeye basarak etkilemek için özel olarak mevcuttur.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger