Porsche Taycan Turbo (2020) Özellikler





2020 Porsche Taycan Turbo - Performans Verimliliği Buluyor

 

Porsche Taycan Turbo (2020) Özellikler
Porsche Taycan Turbo (2020) Özellikler
2020 Porsche Taycan Turbo - Sürücü, İç ve Dış.

Taycan'ın amiral gemisi Turbo S versiyonu, Başlatma Kontrolü ve aşırı güçlendirme ile birlikte 750 beygir gücü (560 kW) güç üretirken, Taycan Turbo, 670 beygir gücü (500 kW) üretebilir. Bu nedenle Taycan Turbo S, 2,6 saniyede sıfırdan 60 mil / saat hıza çıkarken, Taycan Turbo bu sprint'i 3,0 saniyede tamamlayabilir. Her iki tekerlekten çekişli modelin en üst ray hızı 161 mil.

Taycan, elektrikli otomobillerde yaygın olarak kullanılan 400 volt yerine 800 volt sistem voltajına sahip ilk üretim aracıdır. Bu, yoldaki Taycan sürücüleri için özel bir avantajdır: ideal şartlar altında,% 5 ila 80 Şarj Devleti (SoC) ile şarj süresi sadece 22,5 dakikadır, maksimum şarj gücü (tepe noktası) 270 kW'a kadardır. 800V yüksek gerilim bataryasının toplam kapasitesi 93.4 kWh'dir. Taycan sürücüleri, standart bir SAE J1772 konektörü kullanarak araçlarını evde 9.6 kW'a kadar alternatif akımla (AC) rahatça şarj edebilir.
Kuzey Amerika pazarı için EPA aralığı tahmini her iki araçta da beklemede.

Temiz, saf Porsche tasarımıyla Taycan yeni bir döneme giriyor. Aynı zamanda, kusursuz Porsche design DNA'sını korur. Önden bakıldığında, özellikle konturlu kanatlarla geniş ve düz görünüyor. Siluet, arkaya doğru eğimli sportif çatı hattı ile şekillendirilmiştir. Oldukça yontulmuş yan bölümler de Porsche stilinin güçlü bir özelliğidir. Şık kabin, içeri çekilmiş arka C direği ve arka / kanatların belirgin omuzları, markanın tipik bir şekliyle keskin bir şekilde vurgulanmış arkaya neden olur. Arkadaki ışık çubuğuna entegre edilmiş cam görünümlü Porsche logosu gibi yenilikçi unsurlar da var. Aerodinamik olarak optimize edilmiş temel şekil 0.22 kadar düşük bir sürtünme katsayısı ile düşük enerji tüketimine ve dolayısıyla uzun menzile önemli katkı sağlar.

Kokpit, açık yapısı ve tamamen yeni bir mimarisi ile Porsche'de yeni bir iç tasarım çağının başlangıcını işaret ediyor. Ayakta duran, kavisli gösterge paneli gösterge tablosundaki en yüksek noktayı oluşturur. Bu, sürücü eksenine net bir odaklanma sağlar. Merkezi, 10.9 inçlik bir bilgi-eğlence ekranı ve isteğe bağlı bir yolcu ekranı siyah panel görünümünde entegre bir cam bant oluşturmak için birleştirilir. Tüm kullanıcı arayüzleri Taycan için sıfırdan tasarlanmıştır. Anahtarlar ve düğmeler gibi klasik donanım kontrollerinin sayısı büyük ölçüde azaltılmıştır. Bunun yerine, kontrol akıllı ve sezgiseldir - dokunma işlemini veya “Hey Porsche” komutuna yanıt veren ses kontrol işlevini kullanarak.

Taycan ile Porsche, ilk kez tamamen deri içermeyen bir iç mekan seçeneği sunuyor. Yenilikçi geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılmış iç mekanlar, elektrikli spor otomobilin sürdürülebilir konseptini vurgular. “Ayak garajları” - arka ayak kuyucuğundaki bataryadaki girintiler - spor otomobillerde tipik olarak düşük tavan yüksekliğine izin verirken arka koltuktaki yolcular için oturma rahatlığı sağlar. İki bagaj bölmesi vardır: ön bölme 2,8 fit küp ve arka 12,9 fit küp kapasiteye sahiptir.

Taycan Turbo S ve Taycan Turbo, biri ön aksta ve diğeri arka aksta olmak üzere son derece verimli iki elektrikli makineye sahipler, böylece otomobilleri dört tekerlekten çekiş yapıyorlardı. Tahrik sisteminin hem menzili hem de sürekli gücü, yüksek verimli kalıcı uyarımlı senkron makinelerden yararlanır. Elektrikli makine, şanzıman ve nabız kontrollü invertörün her biri kompakt tahrik modülünde birleştirilmiştir. Modüller, bugün piyasadaki tüm elektrikli güç aktarma organlarının en yüksek güç yoğunluğuna (paket ayak küp başına kW) sahiptir. Elektrik motorlarının özel bir özelliği stator bobinlerinin "saç tokası" sargılarıdır. Bu teknoloji, aynı bileşen hacmini koruyarak stator içine daha fazla bakır eklemeyi, güç çıkışını ve torku artırmayı mümkün kılar. Arka dingile takılan iki vitesli şanzıman Porsche tarafından geliştirilen bir yeniliktir. Birinci vites Taycan'ın ayakta durma hızından önce gelmesini önlerken, ikinci vites uzun vites oranıyla yüksek hızlarda seyahat ederken yüksek verimlilik ve eşit derecede yüksek güç rezervi sağlar.

Porsche, Taycan şasisi için merkezi ağa sahip bir kontrol sistemi kullanıyor. Entegre Porsche 4D Şasi Kontrolü, tüm şasi sistemlerini gerçek zamanlı olarak analiz eder ve senkronize eder. Yenilikçi şasi sistemleri arasında PASM (Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi) elektronik damper kontrolü ve Porsche Torque Vectoring Plus (PTV) dahil isteğe bağlı Porsche Dinamik Şasi Kontrol Sporu (PDCC Spor) elektromekanik rulo dengeleme sistemi de dahil olmak üzere üç oda teknolojisine sahip adaptif havalı süspansiyon bulunur Artı).


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger