Toyota 4Runner TRD-Off Road (2020) Özellikler





2020 Toyota 4Runner TRD-Off Road - Yetenekli SUV

 

Toyota 4Runner TRD-Off Road (2020) Özellikler
Toyota 4Runner TRD-Off Road (2020) Özellikler
2020 Toyota 4Runner TRD-Off Road - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Barcelona Kırmızısı.

4Runner, yanan yollarda veya beton ormanda gezinirken, cesurca çalışan 270 beygir gücündeki 4.0 litrelik V6 motorla işinize kalmıştır. Santral 278 lb. Tepe torku, bol miktarda kalkabilirlik sağlar ve istihbaratlı Çift Bağımsız Değişken Valf Zamanlaması (VVT-i) motorun çalışma aralığı boyunca torku optimize eder.

Düz vites değiştiren beş ileri ECT-i otomatik şanzıman, eğimli alanlar gibi daha fazla kontrol gerektiğinde manuel olarak vites değiştirmek için sıralı bir kayma modu içerir. Bu, 4Runner'ı mükemmel bir çekici aracı haline getirmeye yardımcı olan başka bir faktördür, bu nedenle tüm modellerde standart bir entegre çekici bağlantı kablosu ve kablo demeti bulunur. Tüm 4Runner modelleri, maksimum 500 kiloluk dil ağırlığı ile maksimum 5.000 kilo çekebilir. 4Runner 2WD modelleri, örneğin tekerlek kaymasının aracın kum veya kardan kazmasına yardımcı olması için çekiş kontrolünün (TRAC) bir işlevi olan standart Otomatik Sınırlı Kayma Diferansiyel (Auto LSD) özelliğine sahiptir. Mevcut yarı zamanlı 4WD sistemi, Aktif Çekiş Kontrolü (A-TRAC) kullanır ve seçilebilir düşük aralıklı iki hızlı transfer kutusuyla arazi kabiliyetini güçlendirir. Tahrik kuvvetini zemine temas eden herhangi bir tekerleğe dağıtarak, A-TRAC, arazi düzensizlikleri ve kaygan yamalarda meydana gelen tekerlek kaymasını algıladığında çekişin korunmasına yardımcı olabilir.

4Runner Limited'e özel tam zamanlı 4WD sistemi, kilitleme özellikli bir Torsen merkez diferansiyel ve üç modlu, orta konsoldaki anahtar kullanır. Sistem çoğu sürüş koşulunda 40:60 torkluk bir bölünme kullanır ve kaymaya yanıt olarak bunu değiştirir. Ayrıca, araç dönerken ön tekerlekler kayıyorsa, Torsen diferansiyel yarımı 30:70 olarak değiştirir ve arka tekerlekler araç dönerken kayıyorsa, ayrılma 53:47 olarak değişir.

2019 yılında şimdiye kadarki en fazla off-road yetenekli süspansiyonunu alan 4Runner TRD Pro, yukarıdaki yükseltmeleri paylaşırken, Push Button Start'lı standart Akıllı Anahtar da ekledi. SR5 Premium ve TRD Off-Road Premium sınıfları da 2020 için bu kolaylık özelliğini kazanıyor.

Ancak sadece 2020 4Runner TRD Pro, 270 beygir gücündeki V6 motoruna güçlü bir ses çıkarıyor. TRD Pro, Sınırlı'dan ödünç alınan HVAC kontrollerini de aldı. Yalnızca 2020 Toyota TRD Pro modelinde mevcut olan yeni bir Ordu Yeşil dış rengi iç matkap çavuşunuzu ortaya çıkarır. Manyetik Gri Metalik ayrıca TRD Pros'da bir seçenek olarak da katlanırken, Süper Beyaz ve Midnight Black Metalik renkler devam edecek.

4Runner tüm sınıflarda sağlam bir görünüm sergilerken, zamansız bir SUV stilini kendine has tutar. 2020 için, ızgara tasarımında ufak değişiklikler var ve her modelde projektör farları ve LED arka kombinasyon lambaları bulunuyor. SR5 ve TRD modelleri, üç tasarımda mevcut 17 inç alaşım jantlara biner: 6 kollu (SR5, SR5 Premium), 7 kollu (TRD Off-Road, TRD Off-Road Premium) veya mat bir TRD alaşım siyah (TRD Pro). TRD Off-Road ve TRD Off-Road Premium, renk anahtarlı tamponlar ve overfenderler, davlumbaz kepçesi ve gümüş boyalı ön ve arka tampon aksanlarıyla ayırt edilir. “TRD Off-Road” rozetleri C direklerini süslüyor.

Line-up Limited, krom kaplı dış kaplama ve ızgara eki olan tek 4 Yolcudur ve 20 inçlik makine işlenmiş jantlar ve P245 / 60R20 lastikleri bu modele özeldir.

4Runner TRD Off-Road modelleri, daha fazla arazi kabiliyeti ve kontrol için yavaş hızda uzun tekerlek hareketine izin veren Toyota’nın Kinetic Dinamik Süspansiyon Sistemi (KDSS) ile donatılabilir. Kaldırımda sürüş yaparken, KDSS viraj alırken vücudu zayıflatarak çevik bir kullanım hissi sağlar.

4Runner Limited, kesinlikle off-road yetenekli olmasına rağmen, günlük konfor ve kaldırım taşımacılığına daha fazla odaklanır. Özel Çapraz Bağlantılı Bağıl Emici Sistem (X-REAS) süspansiyonu, engebeli yüzeylerde sürerken veya viraj alırken amortisörlerin sönümleme kuvvetini otomatik olarak ayarlar. Bir merkez kontrol emicisi, amortisörleri aracın karşıt köşelerinde çapraz bağlar ve zıt girişleri dengeleyerek eğimi ve esnemeyi azaltır.

SR5 Premium ve TRD Off-Road Premium, SofTex® trimli koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar, otomatik karartmalı dikiz aynası ve Push Button Start özellikli Smart Key sisteminin eklenmesi ile önemli bir konfor yükseltmesi sağlar. Limited deri döşemeli, ısıtmalı ve havalandırmalı 8 yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu (hafızalı) ve 4 yönlü elektrikli ayarlanabilir ön yolcu koltuğu, çift bölgeli otomatik klima kontrolü ve Push Button Start özellikli Smart Key sistemi ile lüks bir deneyim sunuyor . Sınırlı standart ön ve arka açıklık sonar sisteminin rahatlığını da arttırıyor.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger