Kia XCeed (2020) Özellikler





2020 Kia XCeed - Etkileşimsel Taşıma ile SUV Uygulaması

 

Kia XCeed (2020) Özellikler
Kia XCeed (2020) Özellikler
2020 Kia XCeed - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Kuantum Sarı

Yeni Kia XCeed, Ceed serisindeki diğer modellerden farklı bir şey sunarken, uzun boylu rakiplerinden daha format ve görünüm açısından daha duygusal ve dinamik.

Profilde, aracın nispeten uzun kaputu, ön tekerleklerin kıçına tutturulmuş A sütunlarına akar ve otomobili sportif, geri çekilmiş bir siluet haline getirir. Dingil mesafesi Ceed dizisindeki diğer modellerle aynı kalırken (2.650 mm), Kia XCeed'in ön ve arka çıkıntıları beş kapılı hatchback modelinin önüne 25 mm (905 mm'ye kadar) ve 60 mm'ye uzatıldı arkada (840 mm'ye kadar).

Üç turboşarjlı benzinli direkt enjeksiyonlu (T-GDi) motor sunulmaktadır. Üç silindirli 1.0 litre T-GDi motor, 120 ps ve 172 Nm tork üretirken, dört silindirli 1.4 litre T-GDi motor, 140 ps ve 242 Nm tork üretmektedir. Ceed GT ve ProCeed GT'de bulunan yüksek güçlü 1,6 litrelik T-GDi motoru, XCeed ürün serisinde en güçlü olanı olarak da mevcut. 204 ps güç çıkışı ve çok çeşitli motor devirlerinde 265 Nm tork ile, 1,6 litrelik T-GDi kaslı motor, otomobilin çeşitli sürüş koşullarında iyileşme kabiliyetine mükemmel bir şekilde uyar. 1.6 litrelik T-GDi, Kia XCeed'in yedi vitesli çift kavramalı şanzımanla donatıldığında 7.5 saniyede 0'dan 100 km / saat hıza, altı vitesli manüel ile ise 7,7 saniyeye çıkmasını sağlıyor.

Kia XCeed, iki Smartstream güç ünitesi seçeneğiyle de sunulmaktadır - marka tarafından bugüne kadar üretilmiş en temiz dizel motorlar ve ürün yelpazesinde en verimli yakıt. 1.6 litrelik Smartstream motor 115 veya 136 ps ile sunuluyor.

1.0 litrelik T-GDi hariç, tüm motorlar altı ileri manuel veya yedi ileri çift debriyajlı şanzıman seçenekleriyle eşlenebilir. 1.0 litrelik motor, altı vitesli bir manuel şanzımanla eşleştirilmiştir. Rölanti Durdur ve Git tüm modellerde standart olarak bulunur.

Düşük emisyonlu geçmeli hibrit güç aktarma organı, 2020 başlarında Kia XCeed ürün yelpazesine dahil edilecek ve 8.9 kWh lityum polimer pil takımı, 44.5 kW elektrik motoru ve verimli 1.6 litrelik 'Kappa' dört silindirli GDI motor. Altı vitesli çift kavramalı şanzımanla (6DCT) eşleştirilmiş olan aktarma organları, ön tekerleklere 141 ps ve 265 Nm'ye kadar aktarıyor.

Otomobilin daha uzun arka çıkıntısı daha uzun bir çizme yaratırken, Kia XCeed için bagaj kapasitesi 426 litre (VDA), Ceed'den 31 litre ve Avrupa'nın en çok satan kompakt SUV'sundan sadece biraz daha az olarak derecelendirildi. Arka koltuklar katlandığında bagaj kapasitesi 1.378 litreye çıkar. Mevcut 40-20-40 katlanabilir arka koltuklar, Smart Power Bagaj Kapağı ve daha fazla alan veya gizli bir zemin altı saklama bölmesi sağlamak için yukarı veya aşağı hareket ettirilebilen iki aşamalı bagaj tabanı sayesinde çok yönlülük de garanti edilir.

Yeni Kia XCeed, diğer Ceed modellerinde bulunmayan kendi süspansiyon ayarı ve bileşenleriyle sürücülere benzersiz bir sürüş ve sürüş karakteri sunacak. Yükseltilmiş sürüş yüksekliğine rağmen, XCeed ısmarlama süspansiyon ayarı, daha kompakt dış boyutları, daha düşük ağırlık merkezi ve azaltılmış toplam kütlesi nedeniyle tipik bir SUV ailesinden daha fazla sürüş yapacak.

Benzersiz olarak Ceed model serisinde, Kia XCeed, tüm modellerin ön aksına standart olarak monte edilmiş hidrolik geri tepme durdurucularına sahiptir. Kauçuk çarpma durdurucu, amortisörlerin içindeki hidrolik sıvı içinde yüzerek zayıf yüzeyler üzerinde oldukça uyumlu bir sürüş sağlar. Otomobil, hızlı bir sıkıştırma işleminden sonra süspansiyonun kendisi dururken vücudun sıçramasını önleyen yumuşak ve ilerleyici bir tepki ile büyük süspansiyon şoklarını bile emecek şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca, çarpmalara karşı süspansiyonun gürültüsünü azaltırken, aynı zamanda daha duyarlı direksiyona ve gelişmiş genel vücut kontrolüne katkıda bulunur.

Hidrolik direksiyon motorunu yöneten elektronik kontrol ünitesi (ECU), sürücünün direksiyon girişlerine daha hızlı bir başlangıç ​​yanıtı vermek için geri getirilse de, direksiyon donanımı Ceed'in üzerinde değişmeden kalır. Sonuç olarak, sürücüler standart Ceed beş kapılı hatchback'e benzer şekilde hızlı direksiyon tepkilerinin ve karşılaştırılabilir karoseri rulolarının keyfini çıkarabilirler. Servo direksiyon motoru tarafından sağlanan yardım seviyesi de arttırılmış, bu da uzun yolculuklarda ve düşük hızlarda sürücü yorgunluğunu azaltmak için genel olarak daha hafif genel direksiyon sağlar.

Kia’nın Sürüş Modu Seçme sistemi, sürücülerin direksiyon ağırlığını, gaz pedalı yanıtlarını ve çift kavramalı şanzımanlı modeller için vites değiştirme yanıtlarını ayarlamalarını sağlar. "Normal" ve "Spor" modları seçeneğiyle, sürücüler hızlanma yanıt sürelerini belirgin bir şekilde iyileştirmek için spor modunu seçebilir ve sürücünün girişlerine ek ağırlık ve daha kararlı yanıtlar verecek şekilde direksiyonu uyarlayabilirler. Normal mod, sürücünün daha fazla yakıt verimliliği potansiyelini en üst düzeye çıkarmasını ve Kia XCeed’in rahat bir gezinme yürüyüşünü gerçekleştirmesini sağlar.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger