Porsche 911 Targa 4S (2021) Özellikler

 
Porsche 911 Targa 4S (2021) Özellikler
Porsche 911 Targa 4S (2021) Özellikler

2021 Porsche 911 Targa 4S - İç ve Dış Mekan. Renk: Muhafızlar Kırmızı. 


Porsche 911 Targa 4S (PDK) Teknik Veriler:

Motor Tipi: Çift turbolu ile altı silindirli boxer motor; benzin partikül filtresi (GPF)
Silindir sayısı: 6
Vanalar / silindir: 4
Deplasman: 2,981 cm3
Delik: 91.0 mm
Strok: 76,4 mm
Maks. güç çıkışı: 6500 rpm motor hızında 331 kW (450 PS)
Maks. tork: 2.300–5.000 rpm motor hızında 530 Nm
Maks. litre başına güç çıkışı: 111 kW / l (151 PS / l)
Sıkıştırma oranı: 10.2: 1
Maks. motor devri: 7.500 rpm
Soğutma sistemi: Harita kontrollü termal yönetim ve değiştirilebilir su pompası ile su soğutma
Valf kontrolü: VarioCam Plus: Emme ve egzoz taraflarında eksantrik mili ayarı; emme tarafında valf kaldırma geçişi
Tahrik sistemi: Porsche Traction Management (PTM): elektronik olarak düzenlenen, harita kontrollü çok plakalı kavramaya sahip aktif dört tekerlekten çekiş, ön ve arka akslar arasında değişken tork dağılımı; Tamamen değişken tork dağılımına sahip elektronik arka diferansiyel kilidi dahil Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Şanzıman: Çift kütleli volanlı sekiz hızlı çift kavramalı şanzıman (PDK)
Süspansiyon ve sönümleme: Çelik süspansiyon ve hidrolik gaz dolu titreşim sönümleyicileri; Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM)
Ön aks: Yaylı amortisör süspansiyonu: arkadan bağlantılı ve gergi kolları olan salıncaklar üzerine bağımsız olarak asılan tekerlekler (McPherson tipi, Porsche için optimize edilmiş)
Arka aks: Beş kontrol koluna bağımsız olarak yönlendirilen tekerlekli hafif çok bağlantılı süspansiyon
Direksiyon: Değişken direksiyon oranlı ve direksiyon darbeli elektromekanik hidrolik direksiyon; isteğe bağlı arka aks direksiyon (RAS)
Direksiyon oranı: 15.0: 1 (merkez konumu); RAS 14.1: 1 ile
Direksiyon çapı: 360 mm
Dönüş çapı: 11.2 m; RAS ile 10.9 m
Araç stabilite sistemi: Porsche Stabilite Yönetimi (PSM) Genişletilmiş fren fonksiyonlu ABS
Fren sistemi: Önde altı pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliper frenler, arkada dört pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliper frenler; elektromekanik fren güçlendirici, elektrikli park freni
Fren diskleri, ön aks Gri döküm, içten havalandırmalı ve çapraz delinmiş
Çap 350 mm
Kalınlık 34 mm
Fren diskleri, arka aks Gri döküm, içten havalandırmalı ve çapraz delinmiş
Çap 350 mm
Kalınlık 28 mm
Ön tekerlekler ile tekerlekler: 8,5J x 20 ET 53 lastikli 245/35 ZR 20
Arka lastikli tekerlekler: 305/30 ZR 21 lastiklerle 11,5J x 21 ET 67
Uzunluk: 4,519 mm
Genişlik: (dış aynalarla) 1.852 mm (2.024 mm)
Yükseklik: 1.299 mm
Dingil mesafesi: 2.450 mm
Ray genişliği, ön: 1,589 mm
İz genişliği, arka: 1,557 mm
Bagaj bölmesi hacmi: 132 l
Boş ağırlığı DIN'e göre: 1.675 kg
İzin verilen brüt ağırlık: 2,085 kg
En yüksek hız 304 km / s
Hızlanma
0-60 mil / saat 3.6 s
Sport Plus 3,4 sn ile 0-60 mil / saat
0-100 km / s 3.8 s
Sport Plus 3,6 s ile 0-100 km / s
0-160 km / s 8.7 s
Sport Plus 8,4 sn ile 0-160 km / sa
0–200 km / sa 13,4 sn
Sport Plus 13,1 sn ile 0–200 km / sa
Yakıt tipi Super Plus (98 RON)
Yakıt tüketimi
Kentsel 13,3 l / 100 km
Şehir dışı 8.0 l / 100 km
Ortalama 9,9 l / 100 km
Yakıt deposu kapasitesi 67 l
Sürükleme katsayısı cd 0.30



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger