Lexus NX 300 F Sport (2021) Özellikler

 
 Lexus NX 300 F Sport (2021) Özellikler
 Lexus NX 300 F Sport (2021) Özellikler


2021 Lexus NX 300 F Sport - İç ve Dış Mekan. 



NX 300 F SPORT, ayrıntılı tasarımı, kullanım performansı ve sesiyle duyuları yakalar. F SPORT dış cephe daha agresif bir ızgaraya sahip benzersiz bir petek ön ucu, isteğe bağlı Premium Üçlü LED farlar ve zarif krom işlemeli bir alt tampon içerir. NX 300 F SPORT'un ön ucu, alt tampon, arka alt tampon ve taillamplar, lazer sis lambası muhafazası, daha büyük egzoz açıklığı ve All özellikli 18 inç F SPORT alaşımlı jantlar sayesinde daha da agresif bir görünüm elde ediyor. -Sayın veya Yaz lastikleri.

Bir motorun sesinin tadını çıkarıyor musunuz? Lexus NX 300 F SPORT, sürücü tarafından ayarlanabilen ses seviyesi ile motor notunun bir kısmını hoparlörlerden geçiren ve geliştiren Aktif Ses Kontrolü (ASC) ile yükümlüdür.

Vücudu saran, kapitone NuLuxe® spor koltuk yüzeyleri, özel bir iç renk olan Devre Kırmızısı da sunan F SPORT'a özeldir. Sürücü, kanatlı vites değiştiricilere ve fırçalanmış metalik vites geçişine sahip, deri kaplı, delikli F SPORT direksiyon simidini kavrar.

F SPORT’un benzersiz enstrümantasyonu Lexus LFA süper otomobilinden esinlenmiştir. Sürücü, Çoklu Bilgi Ekranındaki G-Force ölçer “G-ball” ile gerçek zamanlı performansı görüntüleyebilir. G-topu aracın yanal ve boyuna kuvvetlerine tepki olarak hareket eder. MID, her yöndeki tepe kuvveti görüntüler. Gösterge çubukları direksiyon açısını, gaz kelebeği açılma açısını ve fren basıncını gösterir. MID ayrıca bir turbo boost ekranı sağlar.

F SPORT paketi, her biri metalik kaplama ile vurgulanan delikli Siyah, Devre Kırmızı veya Arktik Beyaz ve Siyah NuLuxe® kaplama sunar. F SPORT koltuklar, delikli NuLuxe® koltuk ekleri ve yumuşak destekleri olan siyah vurgu şeritlerine sahiptir. Crème veya Black'teki hakiki deri kaplama, kabini Lineer Siyah Gölge Ahşap ile de süsleyen Luxury modelini ayırt eder.

Lexus NX, çevikliği, kontrolü ve sürüş konforunu optimize etmek için helezon yayları ve amortisörleri ayıran MacPherson gergi ön süspansiyon ve arka kol çift salıncaklı arka süspansiyon kullanır.

NX’in şasisi, LC 500'de bulunan ve gelişmiş kontrol ve genel kullanım kararlılığı için 650'ye kadar anlık sıkıştırma ve sönümleme ayarı (30'dan fazla) sunan gelişmiş sisteme dayanan mevcut Adaptif Değişken Süspansiyona (AVS) sahiptir.

NX 300’ün 2.0 litrelik dört silindirli motoru 4800-5.600 rpm'de 258 lb.-ft ile 235 beygir gücü üretiyor. 1,650-4,000 rpm arasında tork. Doğrudan yakıt enjeksiyonu ve liman yakıt enjektörlerinin bir kombinasyonunu kullanan D4-S enjeksiyon sistemi, tüm motor devirlerinde yeterli güç ve net yanıt verebilirlik sağlamaya yardımcı olur. Intelligent Wide (VVT-iW) özellikli Çift Değişken Valf Zamanlaması, motor devri aralığı boyunca torku optimize eder ve motorun Otto döngüsünde başlamasına ve ardından seyir hızlarında yakıt açısından daha verimli Atkinson döngüsünde çalışmasına izin verir.

Sıralı altı ileri otomatik şanzıman, hızlı tepki ve canlandırıcı hızlanma hissi sağlamak için gerekli motor torkunu hesaplamak için Tork Talebi kontrol mantığını kullanır. G-force Yapay Zeka (G-AI) sistemi, G kuvvetine yanıt olarak optimum vites ve vites küçültme modelini seçerek daha canlı bir sürüş sağlar.

2021 NX 300 için, Dört Tekerlekten Çekiş (AWD) maksimum çekiş ve viraj alma kontrolü sağlamaya yardımcı olur. Çeşitli sensörlerden (araç hızı, direksiyon hızı ve açısı, gaz kelebeği açısı ve yalpalama oranı) girdi alan sistem, arka diferansiyeldeki elektromanyetik olarak kontrol edilen bir bağlantı aracılığıyla, gerektiğinde arka tekerleklere tork dağıtımını sürekli olarak izler ve aktif olarak yönetir. Çoğu normal sürüş koşullarında, sistem önden çekiş modunda çalışır ve ekstra çekiş gerektiğinde arka tekerleklere yüzde 50'ye kadar mevcut tork gönderebilir.


Tasarımcılar NX tasarımıyla maksimum alan yarattılar ve yolcularınızı ve donanımınızı veya başka herhangi bir şeyi taşımak için bolca alan bıraktı. Kargo tabanının altındaki dört bölmedeki saklama, değerli eşyalarınızı gözden uzak tutmak için alan sağlar. Büyük bir torpido gözü ve konsol kutusu, konsol orta tepsisi, yardımcı kutu, güneş gözlüğü tutucusu, iki ön ve iki arka bardak tutucu ve ön ve arka kapı cepleri dahil olmak üzere kabin boyunca her şey için bir yer var.

Standart 60/40 eğimli arka koltuk, elektrikli katlanır seçenekle yükseltilebilir. Koltukları gösterge panelindeki, her bir arka koltuğun yan tarafındaki veya bagaj bölmesindeki anahtarları kullanarak ayrı ayrı alçaltabilir veya kaldırabilirsiniz. Bellek yüksekliğini de içeren mevcut elektrikli arka kapı, gösterge paneli, kapı ve kablosuz uzaktan kumanda üzerindeki düğmelerle de çalıştırılabilir.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger