Ford Bronco 2 And 4-Door (2021) Özellikler

 
 Ford Bronco 2 And 4-Door (2021) Özellikler
 Ford Bronco 2 And 4-Door (2021) Özellikler


2021 Ford Bronco İki Ve Dört Kapılı - Tahrik, İç ve Dış.


Tıpkı G.O.A.T. olarak adlandırılan ilk nesil Bronco gibi, tamamen yeni 2021 Bronco'nun misyonu, her yere, her zaman yetenek ve güven sağlamak için maksimum 4x4 sunmaktır. Bronco, acemi maceracılara sert çekirdekli off-road uzmanları kadar eğlenceli hale getirmek için off-road haritalama ve sürüş teknolojilerini birleştirirken, Built Wild dayanıklılığı, gelecek nesiller için en zorlu koşullarda kalıcı performans sağlar.

Off-road sürüş için Baja, Mud / Ruts ve Rock Crawl ile Normal, Eco, Sport, Slippery ve Sand dahil olmak üzere yedi adede kadar sürücü tarafından seçilebilir mod sunulmaktadır.

Tüm Bronco modellerinde iki 4x4 sistemi, temel kurulum ve gelişmiş 4x4 sunulmaktadır. Temel sistem, iki hızlı elektronik anında aktarma kasasını kullanırken, isteğe bağlı gelişmiş sistem, 2H ve 4H arasında seçim yapmak için otomatik mod ekleyen iki hızlı elektromekanik aktarım kasasına sahiptir. Güç, zorlu arazilerde daha iyi çekiş için her ikisi de mevcut Spicer® Performa-TraK ™ elektronik kilitleme diferansiyelleriyle birlikte Dana ™ 44 AdvanTEK® katı arka aksa ve Dana AdvanTEK bağımsız ön diferansiyel ünitesine dağıtılır.

Mevcut segment ilk Trail Toolbox, Bronco sahiplerine off-road deneyimlerini yükseltmek için bir dizi özel teknoloji sunuyor. Buna Trail Control ™ - düşük hızlı yol sürüşü için hız sabitleme sistemi dahil edilirken, Trail Turn Assist off-road dönüş yarıçaplarını tork vektörü aracılığıyla sıkılaştırır ve yenilikçi Trail One-Pedal Drive hızlanma / fren kontrolü daha hassas ve güvenli yavaş modu sağlar kaya tarama.

Bronco'nun mevcut en iyi 11,6 inç yerden yüksekliği, 29 derecelik maksimum kırılma açısı ve 37,2 derecelik ayrılma açısı, artı 33,5'e kadar sınıfının en iyisi su taşıma kapasitesi sayesinde segment lideri arazi kabiliyeti seviyeleri mümkündür. inç. Arazi kabiliyeti, ön ve arkadaki açık çekme kancaları ve entegre Ford Performance aksesuar vinç montajlı ağır hizmet tipi modüler çelik tamponlarla daha da güçlendirilmiştir.

Bronco’nun stratejik olarak yerleştirilmiş çelik kalkanları kritik donanımı korur. Daha yüksek kapasiteli modellerde ön bash plakasının yanı sıra motor, şanzıman, transfer kutusu ve yakıt deposu için kalkanlar bulunur. En zorlu kayalık araziyi kullananlar için, Bronco’nun mevcut yan kaya rayları, aracın her iki tarafının ağırlığını taşıyabilecek kadar güçlüdür.

İki ve dört kapılı modeller için yepyeni Bronco mimarisi, sınıfının en iyisi süspansiyon seyahati sunan tamamen kutulu, yüksek mukavemetli bir çelik şasiye dayanıyor - zorlu ortamlarda gelişmek için en yakın rakibin önünden ve arkasından yüzde 17 daha fazla .

Heyecan verici yüksek hızlı off-road ve genel sürüş performansı sunmak için her Bronco, gelişmiş kontrol, güven ve konfor için bağımsız bir ön süspansiyon ile birlikte gelir. Arkada, beş yerleştirme bağlantılı helezon yaylara sahip sağlam bir sağlam aks tasarımı, hem güç hem de arazi kontrolü sağlar. Uzun yol pozisyonuna duyarlı Her köşede uç durdurma kontrol valflerine sahip Bilstein amortisörler, daha fazla arazi dayanıklılığı ve azaltılmış sertlik için kullanılabilir.

Segmente özel yarı aktif hidrolik denge çubuğu bağlantı kesme tasarımı, kamber dışı arazi için maksimum belden kırma ve artırılmış rampa açısı endeksi sağlar. Bu yenilikçi sistem, artikülasyon sırasında bağlantıyı keserek rakiplerin en iyisidir; Daha yüksek hızlarda direksiyonu ve dengeyi iyileştirmek için her koşulda yeniden bağlanabilir.

Doğrudan fabrikadan çıkan segment ilk 35 inç arazi lastikleri, iki ve dört kapılı Bronco'nun her trim seviyesinde mevcutken, segmentte birincisi olan boncuk kilidi özellikli jantlar, müşterilerin fiyattan bağımsız olarak arazi yeteneklerini artırmalarına olanak tanıyor. nokta.

Sınıfının en iyisi, benzinle çalışan beygir gücü ve torku, 310 beygir gücü ve 400 lb.-ft üretmesi öngörülen 2.7 litrelik EcoBoost V6 motor ile mevcuttur. 2.3 litrelik EcoBoost, sınıfının en iyisi 310 lb.-ft'lik dört silindirli tork sunmayı hedefliyor. beklenen 270 beygir gücü ile.

Maksimum düşük hızlı kaya tırmanma kapasitesi için, otomatik isteğe bağlı bağlantı özelliğine sahip mevcut gelişmiş 4x4 sistemiyle eşleştirilmiş segment ilk 7 vitesli (6 + 1) manuel şanzıman, 94.75 sınıfında lider bir paletli dişli oranı üretir: 1. Mevcut segmentte birinci SelectShift® 10 vitesli otomatik şanzıman, hem arazide hem de arazide daha kolay sürüş sağlarken, mevcut gelişmiş 4x4 transfer kutusu ile maksimum 67,8: 1 tarama oranı sunar.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger