Audi A3 35 TFSI (2021) Özellikler

 
Audi A3 35 TFSI (2021) Özellikler
Audi A3 35 TFSI (2021) Özellikler


2020 Jeep Renegade 4xe Trailhawk 


Jeep Renegade 4xe ve Jeep Compass 4xe aktarma organları, iki adet elektrikli motoru ve 11.4 kWh'lik bir akü grubunu yakıt tasarruflu 1.3 litrelik turbo benzinli motor ve altı ileri otomatik şanzımanla birleştiriyor. Bu mimari, iki arabayı bir arada sunar: bir elektrik motoruna sahip bir pilli elektrikli araç ve arka aksta yüksek voltajlı bir lityum iyon pil paketi ve ön aksa takılı bir içten yanmalı motora sahip geleneksel bir araç.
Renegade ve Compass 4xe aktarma organlarının temel unsurları:

- 130 litrelik 180 hp ve 270 Nm tork sağlayan 1.3 litrelik, dört silindirli, turbo benzinli içten yanmalı motor.
- Biri ön aksta bulunan ve içten yanmalı motora bağlı iki elektrik motoru, motorla sinerji içinde çalışmanın yanı sıra gerektiğinde yüksek voltaj jeneratörü görevi de görebilir. İkincisi, arka aksta bulunur ve redüksiyon dişlisine ve entegre diferansiyele ("e-aks") sahiptir. 60 hp güç ve 250 Nm tork sunarak çekiş gücü oluşturur ve frenleme sırasında enerji geri kazanır.
- 11,4 kWh, 400 volt, lityum-iyon, nikel-manganez-kobalt, pil takımı e-aksa güç sağlar ve ikinci sıra koltuğun altında güvenli bir konumda bulunur.
- Aracın yüksek voltajlı ve konvansiyonel 12V akülerinin şarj edilmesini kontrol etmek için kompakt boyutta ve bagajda monte edilmiş entegre bir modül.


İki güç kaynağının (elektrik ve ısı) toplam gücü 190 hp veya 240 hp'dir.

Jeep Active Drive Low, beş adede kadar sürüş moduna sahip Jeep Selec-Terrain çekiş kontrol sistemi ile eşleştirilmiştir. Selec-Terrain üstün arazi kabiliyeti için Yokuş İniş Kontrolü içerir. Selec-Terrain kullanarak, sürücü herhangi bir arazide güvenli bir şekilde mücadele etmek için ideal sürüş modunu seçebilir:

- Otomatik: standart mod, arazi ve arazi sürüşü için uygun sürekli çekiş yönetimi sağlar.
- Spor: sportif sürüş performansları sunmak için hem elektrikli motoru hem de içten yanmalı motoru kullanır. Hem Renegade hem de Compass'ta yeni olan bu dinamik sürüş modu, direksiyonu sıkılaştırarak, gaz kelebeği tepkisini keskinleştirerek ve tam güç ve tork dağıtımı için daha yüksek vites yükseltmeler yoluyla şanzımanın davranışını ayarlayarak günlük şehir içi sürüş deneyimini daha keyifli hale getiriyor.
- Kar: Zorlu koşullarda daha fazla yol tutuşu sağlar. Karla kaplı yollar gibi zayıf kavrama yüzeylerinde yolda ve arazide sürüş için kullanılmak üzere tasarlanmıştır.
- Kum / Çamur: Maksimum çekiş sağlamak için çamurlu veya kumlu topraklar gibi zayıf tutuşlu yüzeylerle mücadele için arazi sürüş modu.
- Rock (yalnızca Trailhawk sürümleri): Bu mod yalnızca 4WD Düşük modu etkinleştirildiğinde kullanılabilir. Sistem, aracı düşük yol tutuşlu arazi yollarında maksimum çekiş ve direksiyon kabiliyeti sağlayacak şekilde yapılandırır. Ayrıca, arazi performansı için referans noktası sağlar. Büyük kayalar gibi engellerin üzerinden tırmanmak için kullanılır.


Sistemin üç çalışma modu vardır - Hibrit, Elektrik ve E-tasarruf. İstenen mod, vites kolunun önünde bulunan seçici anahtar kullanılarak etkinleştirilebilir. Tüm sürüş modlarında, rejeneratif fren sistemi pasif sürüş aşamalarında (yavaşlama veya hafif frenleme gibi) enerjiyi geri kazanır. Ek olarak, Renegade ve Compass 4xe, seçilen moddan bağımsız olarak pil minimum şarj seviyesine ulaştığında hibrit modda seyahat eder. Daha ayrıntılı bilgi:

HİBRİT, araç çalıştırıldığında seçilen varsayılan moddur. Sistemi en verimli şekilde yönetmek ve kullanmak, gücü optimize etmek ve yakıt tüketimini en aza indirmek için tasarlanmıştır. İçten yanmalı motor ve elektrik motoru, fren enerjisi geri kazanım aşamaları ile birlikte yol tipine göre çalışır. Başlangıçta, sistem elektrikli sürüşü tercih eder (böylece güç elektrik motoru tarafından sağlanır). Akü minimum şarj seviyesine ulaştığında ("SOC", Şarj Durumu), içten yanmalı motor itiş için kullanılır. Sistem, sistem verimlilik seviyelerini en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış bir optimizasyon algoritması (Hibrit Kontrol İşlemcisi - HCP) aracılığıyla başlatmayı ve müdahaleyi yönetir.

ELEKTRİK, sıfır emisyonlarda tam elektrikli ortalama 50 kilometre * menzil sağlayan moddur. HCP optimizasyon algoritmasının farklı bir kalibrasyonu ile elektrikli sürüş deneyimini en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır. Araç, aküde yeterli şarj olduğu sürece sadece elektrikli modda çalışır. Akü tamamen boşaldığında veya sürücü ritmi attığında sistem otomatik olarak HİBRİD moduna geçer. 130 km / saate kadar azami hıza ulaşılabilir. Bu, trafik ve emisyon kısıtlamaları olan şehir merkezlerinde seyahat etmek için ideal moddur....



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger