Porsche 911 Targa 4 (2021) Özellikler


Porsche 911 Targa 4 (2021) Özellikler
Porsche 911 Targa 4 (2021) Özellikler


2021 Porsche 911 Targa 4 - İç ve Dış Mekan. Renk: Dolomit Gümüş Metalik. Lütfen Abone Olun.




Porsche 911 Targa 4 (PDK) Teknik Veriler:

Motor Tipi: Çift turbolu ile altı silindirli boxer motor; benzin partikül filtresi (GPF)
Silindir sayısı: 6
Vanalar / silindir: 4
Deplasman: 2,981 cm3
Delik: 91.0 mm
Strok: 76,4 mm
Maks. motor kapasitesi: 6.500 dev / dak motor devrinde 283 kW (385 PS)
Maks. tork: motor devrinde 450 Nm 1.950–5.000 dev / dak
Maks. litre başına güç çıkışı: 95 kW / l (129 PS / l)
Sıkıştırma oranı: 10.2: 1
Maks. motor devri: 7.500 rpm
Soğutma sistemi: Harita kontrollü termal yönetim ve değiştirilebilir su pompası ile su soğutma
Valf kontrolü: VarioCam Plus: Emme ve egzoz taraflarında eksantrik mili ayarı; emme tarafında valf kaldırma geçişi
Tahrik sistemi: Porsche Traction Management (PTM): Elektronik olarak düzenlenmiş, harita kontrollü çok plakalı kavrama ile aktif dört tekerlekten çekiş, ön ve arka aks arasında değişken tork dağılımı
Şanzıman: Çift kütleli volanlı sekiz hızlı çift kavramalı şanzıman (PDK)
Süspansiyon ve sönümleme: Çelik süspansiyon ve hidrolik gaz dolu titreşim sönümleyicileri; Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM)
Ön aks: Yaylı amortisör süspansiyonu: arkadan bağlantılı ve gergi kolları olan salıncaklar üzerine bağımsız olarak asılan tekerlekler (McPherson tipi, Porsche için optimize edilmiş)
Arka aks: Beş kontrol koluna bağımsız olarak yönlendirilen tekerlekli hafif çok bağlantılı süspansiyon
Direksiyon: Değişken direksiyon oranına ve direksiyon darbesine sahip elektromekanik hidrolik direksiyon
Direksiyon oranı: 15.0: 1 (merkez konum)
Direksiyon çapı: 360 mm
Dönüş çapı: 11.2 m
Araç stabilite sistemi: Porsche Stabilite Yönetimi (PSM) Genişletilmiş fren fonksiyonlu ABS
Fren sistemi: Önde ve arkada dört pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliperli frenler, elektromekanik fren servosu; elektrikli park freni
Fren diskleri, ön aks: Gri döküm, içten havalandırmalı ve çapraz delinmiş
Çap 330 mm
Kalınlık 34 mm
Fren diskleri, arka aks: Gri dökme demir, içten havalandırmalı ve çapraz delikli
Çap 330 mm
Kalınlık 28 mm
Ön tekerlekler ile tekerlekler: 8,5J x 19 ET 52 lastikli 235/40 ZR 19
Lastikli tekerlekler, arka: 11,5J x 20 ET 67 lastikli 295/35 ZR 20
Uzunluk: 4,519 mm
Genişlik: (dış aynalarla) 1.852 mm (2.024 mm)
Yükseklik: 1.297 mm
Dingil mesafesi: 2.450 mm
İz genişliği, ön: 1.591 mm
İz genişliği, arka: 1,557 mm
Bagaj bölmesi hacmi: 132 l
Boş ağırlığı DIN'e göre: 1.665 kg
İzin verilen brüt ağırlık: 2.060 kg
En yüksek hız: 289 km / s
Hızlanma
0-60 mil: 4,2 sn
Sport Plus ile 0-60 mil / saat: 4.0 s
0-100 km / s: 4.4 s
Sport Plus ile 0-100 km / s: 4.2 s
0-160 km / s: 10.0 s
Sport Plus ile 0-160 km / sa: 9,7 sn
0-200 km / s: 15.6 s
Sport Plus ile 0–200 km / s: 15,3 s
Yakıt tipi: Super Plus (98 RON)
Yakıt tüketimi
Şehir içi 12,8 l / 100 km
Şehir dışı 8.0 l / 100 km
Ortalama 9,8 l / 100 km
Yakıt deposu kapasitesi: 67 l
Sürükleme katsayısı cd'si: 0.29



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger