Camry XSE Hybrid (2021) Özellikler

 
2021 Camry XSE Hybrid And XLE - İç ve Dış Mekan. 


2021 Camry bugün orta büyüklükteki sedan segmentinde 17 farklı seçenek sunuyor. Bu seçenekler şunları içerir:

- Üç V6 sınıfı - XLE, XSE ve TRD
- Beş adet 4-silindir. FWD kaliteleri - LE, XLE, SE, SE Nightshade, XSE
- Beş adet 4-silindir. AWD sınıfları - LE, XLE, SE, SE Nightshade, XSE
- Dört hibrit kalite - LE, XLE, SE, XSE (yeni)

Geniş seçenek yelpazesi ve Camry’in çekici, coupe'den ilham alan tasarımı ve ünlü Toyota kalitesi ve değeri, Camry'nin orta boy sedan kategorisinde liderliğini sürdürmesinin nedenleridir. Camry, 18 yıldır Amerika'nın en sevdiği orta ölçekli sedan konumunu koruyor ve otomobil endüstrisinde en uzun süren isim levhalarından biri.

Toyota, Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi ile birçok OEM'in gönüllü taahhüdünden beş yıl önce, 2017 için model serisinin çoğunda gelişmiş güvenlik özelliklerini standart haline getirdiğinden beri Otomatik Acil Durum Frenlemesinin (AEB) benimsenmesinde öncü bir güçtür. (NHTSA) neredeyse tüm hafif araçlarda standart hale getirmek için. 2021 için Camry, Toyota’nın güvenlik sistemlerinin evriminde bir sonraki aşama olan TSS 2.5+ içeren ilk Toyota modelidir. Toyota Safety Sense'nin bir parçası olan bir dizi fonksiyon geliştirildi.

Camry'nin 2020 için piyasaya sürdüğü dört tekerlekten çekiş seçeneğinin Camry'nin 2021 satışlarının yaklaşık yüzde 15'ini oluşturacağı tahmin ediliyor. Toyota tarafından geliştirilen Dinamik Tork Kontrolü AWD sistemi, dört silindirli LE, XLE, SE, SE Nightshade ve XSE kaliteleri için bağımsız bir seçenek olarak mevcuttur. Özellikle, Camry AWD, ABD'de geliştirilen ve yalnızca Toyota Motor Manufacturing Kentucky'de bir araya getirilen, yalnızca Kuzey Amerika'daki bir modeldir. Camry AWD, sekiz ileri Direct-Shift otomatik şanzımanla donatılmış yüksek verimli 2,5 litrelik Dynamic Force dört silindirli motoru kullanıyor.

Dinamik Tork Kontrolü AWD, sert ve kaygan hava koşullarında etkili çekiş sağlarken AWD'nin yakıt ekonomisi üzerindeki tipik sürüklenmesini en aza indirir. Sistem, ön tekerleklerde bir başlangıç ​​veya kaymadan kaynaklanan hızlanmaya yanıt olarak motor torkunun yüzde 50'sine kadarını arka tekerleklere yönlendirebilir.

AWD gerekmediğinde, arka tahrik aksındaki elektromanyetik kontrollü kaplin, yakıt verimliliğine öncelik vermek için kardan milini ayırabilir. AWD, ihtiyaç duyulduğunda anında tekrar devreye girecek şekilde tasarlanmıştır ve çalışması sürücü ve yolcular için şeffaftır.

2021 Camry üç güç aktarma organı seçeneği sunar: 2,5 litrelik Dinamik Kuvvet dört silindirli, 3,5 litrelik V-6 ve yeni nesil Toyota Hibrit Sistem (THS II). Dinamik Kuvvet 2.5 litrelik motor, güçlü ama pürüzsüz bir operatördür ve 6.600 rpm'de ve 184 lb.-ft'de etkileyici 203 beygir gücü sağlar. 5.000 dev / dak'da pik tork (çift çıkışlı egzoz kullanan XSE sınıfı için 206 hp ve 186 lb.-ft.). Çoğu AWD sınıfı 202 hp, Camry XSE AWD sınıfı çift egzozlu 205 hp'dir.

2021 Toyota Camry, hala bir V-6 motoru sunan birkaç orta boy sedandan biri ve bu bir mücevher. 24 valfli DOHC 3,5 litrelik motor, VVT-i ile giriş için özel olarak geliştirilmiş bir VVT-iW (Değişken Valf Zamanlaması akıllı Geniş) değişken valf zamanlama sistemi ile birlikte D-4S doğrudan enjeksiyon sistemi ile donatılmıştır egzoz üzerinde. VVT-iW sistemi, motoru emme valflerinin gecikmeli kapanmasıyla pompalama kayıplarını azaltan Atkinson döngüsüne geçirebilir. Sonuç olarak: hızlı gider ama gazı yudumlar.

Çıkışı olağanüstü, 6.600 rpm'de 301 beygir gücü ve 267 lb.-ft. 4.700 rpm'de maksimum tork.

Camry Hybrid güç aktarma sistemi, Hibrit'in 2007'de piyasaya sürülmesinden bu yana sunulan en verimli ve güçlü modeldir. Süper verimli Toyota Hibrit Sistem (THS II), 2.5 litrelik Dinamik Kuvvet dört silindirli motor ile bir elektrik motorunun (MG1) çıkışını birleştirir hibrid akü şarjı için bu motoru ve ikinci bir motoru (MG2) kullanırken. Hibrid'de, gaz motoru daha da yüksek bir 14: 1 sıkıştırma oranı kullanır ve 176 hp ve 163 lb.-ft üretecek şekilde ayarlanır. tork. Elektrik motoruyla eşleştirilen toplam Hibrit sistem net çıkışı 208 hp'dir.

Bununla birlikte hibrit sistem, dört silindirli gaz versiyonuna benzer Camry Hybrid performansını vermektedir. Sıralı Vites Değiştirme teknolojisi, sürücünün elektronik olarak kontrol edilen sürekli değişken şanzımanı (ECVT) "kaydırmasına" olanak tanır. Raket kaydırıcılar (SE ve XSE sınıflarında) veya konsola monte edilen vites kolu ile hızlı değişen 6 vitesli otomatik şanzımanı taklit eder.





Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger