Mercedes AMG GLA 45 S 4MATIC+ (2021) Özellikler

 
Mercedes AMG GLA 45 S 4MATIC+ (2021) Özellikler
Mercedes AMG GLA 45 S 4MATIC+ (2021) Özellikler

2021 Mercedes AMG GLA 45 S 4MATIC + - İç ve Dış Mekan. Renk: İridyum Gümüş Metalik. 





2021 Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC + Teknik Veriler:

Motor
Silindir sayısı / düzenleme: 4 / sıralı
Deplasman cc: 1991
Nominal güç kW / hp: 310/421
motor devrinde devir sayısı: 6750
Anma torku Nm: 500
motor devrinde devir sayısı: 5000-5250
Sıkıştırma oranı: 9.0: 1
Karışım oluşumu: Kombine benzinli doğrudan enjeksiyon ve port yakıt enjeksiyonu, pervaneli çift kaydırma turboşarjlı zorlamalı indüksiyon ve makaralı rulmanlara monte edilmiş türbin çarkı
Güç iletimi
Çekiş: AMG TORQUE CONTROL özellikli tamamen değişken AMG Performance 4MATIC + dört tekerden çekiş (arka aksta iki çok diskli kavrama)
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman
Dişli oranları
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. vites: 15.94 / 11.18 / 7.34 / 5.15 / 3.74 / 2.93 / 2.29 / 1.81
Ters: 13,39
Ön aks: Alüminyum enine kumanda kollarına sahip MacPherson aks, fren torku anti-dalış, helezon yaylar, gaz basınçlı amortisörler, boru şeklindeki burulma çubuğu sabitleyici
Arka aks: Üç enine kumanda kolu ve bir arka kol ile 4-bağlantılı aks, helezon yaylar, gaz basıncı amortisörleri, boru şeklindeki burulma çubuğu sabitleyici
Fren sistemi: Önden 6 pistonlu monoblok sabit kaliperler ve 360x36 mm fren diskleri, havalandırmalı ve çapraz delinmiş, tek pistonlu yüzer kaliperler ve arkada 330 x 22 mm fren diskleri, havalandırmalı ve çapraz delinmiş, otomatik ve manuel elektrikli park freni arka tekerlekler üzerinde etkili, ABS, Fren Yardımı, 3 aşamalı ESP®
Direksiyon: Değişken direksiyon oranına (merkez konumda 14.4: 1) ve iki özelliğe sahip elektromekanik, hıza duyarlı kremayer ve pinyon spor direksiyon
Tekerlekler: 8,5 J x 20
Lastikler: 255/40 ZR 20
Dingil mesafesi mm: 2729
Ön / arka iz mm: 1613/1592
Uzunluk / genişlik / yükseklik mm: 4436/1849/1585
Dönüş çapı m: 12.17
Bagaj kapasitesi, VDA Litre: 435-1430
Boş ağırlık acc. EC kg'ye göre: 1765
Taşıma yükü kg: 505
GVWR kg: 2270
Depo kapasitesi / rezervi Litre: 51/5
Hızlanma 0-100 km / s Saniye: 4.3
Azami hız km / s: 270 (elektronik olarak sınırlı)
Yakıt tüketimi - birleşik l / 100 km: 9.3-9.2 (Belirtilen rakamlar, Madde 2 No. 1 Uygulama Tüzüğü (AB) 2017/1153 uyarınca ölçülen "NEDC CO2 rakamlarıdır". rakamlar. Motorlu taşıt vergisinin hesaplanmasında esas olarak daha yüksek bir rakam geçerli olabilir. WLTP rakamları dahil olmak üzere sunulan araçlar hakkında daha fazla bilgi)
Emisyon sınıfı: Euro 6d


8 vitesli AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman da aynı şekilde çevik ve dinamik karaktere katkıda bulunuyor. Vites oranları, sürücünün hızlı vites değiştirme ve vites değiştirme sırasında optimum bağlantılar ile birlikte tüm hız aralıklarında çok kendiliğinden hızlanma yaşayacak şekilde yapılandırılmıştır.

Tamamen yeni bir boyutta son derece dinamik sürüş deneyimi, standart olarak dahil edilen tamamen değişken dört tekerlekten çekiş ile büyük ölçüde destekleniyor. İşin sırrı, yeni arka aks diferansiyelindeki AMG TORQUE CONTROL: Bu, her biri bir arka aks tahrik miline bağlı elektronik olarak kontrol edilen iki çok diskli kavramaya sahip. Bu şekilde, güç sadece ön ve arka tekerlekler arasında değişken bir şekilde dağıtılamaz, aynı zamanda sol ve sağ arka tekerlek arasında seçici olarak dağıtılabilir.

Ön ve arka aksa ve iki arka tekerlek arasındaki tahrik torkunun kontrolü elektromekaniktir. Tork dağılımını etkileyen faktörler sadece sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına hızlanma ve direksiyon açısı değil, aynı zamanda tekerler arasındaki dönüş hızı farkı, vites seçimi ve gaz pedalı konumu.

Ön aksta McPherson gergi kolu tasarımı kullanılmıştır. Süspansiyon, sırasıyla tekerlek merkezinin altındaki bir enine kontrol kolu, bir süspansiyon çubuğu ve bir bağlantı çubuğu ile gerçekleştirilir.

4-bağlantılı arka süspansiyon benzer şekilde gövdeye bir arka aks taşıyıcı vasıtasıyla sıkı bir şekilde bağlanmıştır ve bu nedenle çok burulmaya karşı serttir. Üç enine kontrol kolu ve bir arka kol artı arka tekerlek başına belirli rulmanlar vardır. Bu tasarım maksimum sürüş dengesi ve çeviklik sağlar.

S-Modeli ve isteğe bağlı AMG DYNAMIC PLUS paketine sahip temel model, önde 6 pistonlu sabit kaliperler ve 360 ​​x 36 milimetre fren diskleri ile donatılmış daha da büyük bir fren sistemi tarafından yavaşlatılır. Bu durumda fren kaliperleri kırmızıya boyanır ve siyah bir AMG logosu taşır.

Elektromekanik AMG hıza duyarlı hidrolik direksiyon, doğrudan viraj alma özellikleriyle sportif bir sürüş tarzını destekler.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger