Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2021) Özellikler

 
Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2021) Özellikler
Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2021) Özellikler



2021 Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC


Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC Teknik Veriler:

Motor
Silindir sayısı / düzenleme: 4 / sıralı
Deplasman cc: 1991
Nominal güç kW / hp: 225/306
motor devrinde devir sayısı: 5800
Nominal tork Nm: 400
motor devrinde devir sayısı: 3000-4000
Sıkıştırma oranı: 10.0: 1
Karışım oluşumu: Mikroişlemci kontrollü benzin direkt enjeksiyon, çift kaydırmalı turboşarj tarafından zorla indüksiyon
Güç iletimi
Sürüş: AMG Performance 4MATIC değişken dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman
Dişli oranları
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. vites: 17.55 / 12.32 / 8.09 / 5.67 / 4.12 / 3.23 / 2.52 / 1.81
Ters: 14,75
Süspansiyon
Ön aks: Fren torku dalış önleyici, helezon yaylar, gaz basıncı amortisörleri, boru şeklindeki burulma çubuğu dengeleyicili MacPherson aks
Arka aks: Üç enine kumanda kolu ve bir arka kol ile 4-bağlantılı aks, helezon yaylar, gaz basıncı amortisörleri, boru şeklindeki burulma çubuğu sabitleyici
Fren sistemi: 4 pistonlu monoblok sabit kaliperler ve önde 350 x 32 mm fren diskleri, havalandırmalı ve çapraz delinmiş, tek pistonlu yüzer kaliperler ve arkada 330 x 22 mm fren diskleri, havalandırmalı ve çapraz delinmiş, otomatik ve manuel elektrik arka tekerleklere etki eden park freni, ABS, Fren Yardımı, 3 aşamalı ESP®
Direksiyon: Değişken direksiyon oranına (merkez konumda 14.4: 1) ve iki özelliğe sahip elektromekanik, hıza duyarlı kremayer ve pinyon spor direksiyon
Tekerlekler: 8 J x 19
Lastikler: 235/50 ZR 19
Boyutlar ve ağırlıklar
Dingil mesafesi mm: 2729
Ön / arka iz mm: 1617/1596
Uzunluk / genişlik / yükseklik mm: 4436/1849/1588
Dönüş çapı m: 12.17
Bagaj kapasitesi, VDA Litre: 435-1430
Boş ağırlık acc. EC kg'a göre: 1657
Taşıma yükü kg: 533
GVWR kg: 2190
Depo kapasitesi / rezervi Litre: 51/5
Performans, tüketim, emisyonlar
0-100 km / s Hızlanma Saniye: 5.2
Azami hız km / s: 250 (elektronik olarak sınırlı)
Yakıt tüketimi - karma l / 100 km: 7,5-7,4 (Belirtilen rakamlar, 2017/1153 sayılı Uygulama Yönetmeliği (AB) 2 No'lu Madde 2'ye göre ölçülen "NEDC CO2 rakamlarıdır". Yakıt tüketimi rakamları bunlara göre hesaplanmıştır. Motorlu taşıtlar vergisinin hesaplanmasında temel olarak daha yüksek bir rakam uygulanabilir.)
Emisyon sınıfı: Euro 6d



2.0 litrelik dört silindirli turbo motor, gaz pedalı komutlarına anında tepki veriyor, yüksek çekiş gücüne (3000 rpm'den 400 Nm maksimum tork), son derece canlı bir tepkiye ve duygusal bir motor nota sahip. Yüksek mukavemetli, hafif döküm alüminyumdan yapılmış karter, sürüş dinamikleri için en önemli olan araç ağırlığını azaltır. Turboşarj için çift kaydırmalı egzoz gazı turboşarjı kullanılır. Düşük motor devirlerinde optimum tepki kabiliyetini yüksek devirlerde güçlü bir güç artışı ile birleştirir.

Yeni dört silindirli motorun yüksek teknolojik standartları, verimliliği artırıcı çok sayıda önlemle vurgulanmaktadır. Bunlar arasında CAMTRONIC değişken valf dizisi, soğutma sıvısı ve yağ için akıllı termal yönetim, yüksek hassasiyetli piezo enjektörler ve çoklu kıvılcım ateşleme sayılabilir. Üretimde, patentli CONICSHAPE® silindir honlama, motor içi sürtünmeyi azaltır ve aynı zamanda verimliliği artırır.

AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman, yeni GLA 35 4MATIC'in çevik ve dinamik karakterine de katkıda bulunur. Vites oranları, sürücünün tüm hız aralıklarında çok ani hızlanmalar yaşayacağı şekilde, hızlı vites değiştirme süreleri ve vites değiştirme sırasında optimum bağlantılarla birlikte yapılandırıldı.

Standart YARIŞ-BAŞLAT işlevi, sabit halden maksimum hızlanmaya izin verir ve oldukça duygusal bir şekilde çekici bir deneyimdir. AMG SPEEDSHIFT DCT 8G şanzımanının fonksiyonları, herhangi bir sürüş modunda direksiyon simidi raket vites değiştiricileri çalıştırılarak etkinleştirilen geçici bir M moduyla ve raket vitesleriyle manuel vites değiştirme için manuel şanzıman modu "M" ile yuvarlanır.

Dinamizm, çeviklik ve performans - bu üç özellik, yeni AMG GLA 35 4MATIC'in standart dört tekerlekten çekişini karakterize ediyor. Değişken AMG Performance 4MATIC mümkün olan en iyi çekişi bol sürüş keyfiyle birleştirir. Tork dağılımı, dinamik kullanım gereksinimlerine uyacak şekilde sonsuz değişkendir. Spektrum önden çekişten sadece ön ve arka akslara yüzde 50:50 dağılımına kadar uzanır. Arka aks diferansiyeline entegre edilmiş çok diskli bir kavrama, ön ve arka akslar arasındaki değişken tork dağılımından sorumludur. Elektro-mekanik olarak kontrol edilir. Tork dağılımını etkileyen faktörler sadece sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına hızlanma ve direksiyon açısı değil, aynı zamanda tekerler arasındaki dönüş hızı farkı, vites seçimi ve gaz pedalı konumu.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger