Volkswagen Passat Alltrack (2019) Teknik Özellikler




Volkswagen Passat Alltrack (2019) Teknik Özellikler
Volkswagen Passat Alltrack (2019) Teknik Özellikler
Dört tekerlekten çekişli Passat Alltrack bağımsız bir modeldir. Bu, yalnızca Passat'ı yüzeyli yollarda sürmek istemeyen, ona bir römork çekmek isteyen ya da kayak tatilinde mükemmel bir tutuşa değer veren özel ve ticari yüksek kilometreli sürücüler için geliştirilmiştir. Site ve SUV modellerinden bir geçit - Passat Estate bazında işler zorlaştığında kendine gelen ilerici bir şirket. Passat Alltrack'in standart özellikleri, alt gövde korumalı offroad sürüş için uyarlanmış tamponları, alt gövde korumalı eşik uzantılarını ve sağlam tekerlek kemer uzantılarını içerir. Özel Offroad modu, daha büyük yerden yükseklik (172 mm) ve sürekli 4MOTION dört tekerlekten çekişli modifiye edilmiş koşu teçhizatı sayesinde, Passat Alltrack arazide yollarda sürüş yaparken olduğu gibi sadece SUV'ler için ayrılmıştır. Aynı zamanda, Passat Alltrack da rahat ve hızlı bir tur araba. Passat Alltrack, 200 kW / 272 PS ile 2.0 TSI benzinli motor veya sırasıyla 140 kW / 190 PS ve 176 kW / 240 PS seçenekleriyle iki TDI dizel motor seçeneği ile sunulmaktadır. Tüm değişkenler için 7 vitesli çift kavramalı şanzıman (DSG) standarttır.

IQ.DRIVE. Güncellenmiş Passat'ın yanı sıra, yardım sistemleri için yeni Volkswagen şemsiye markası da ileriye doğru hareket ediyor: IQ.DRIVE. IQ.DRIVE ile Volkswagen, bugünün ve yarının sürücü destek sistemlerini otonom sürüş yolunda bir araya getirir. Yeni Passat, IQ.DRIVE'ın en gelişmiş sürümlerine sahiptir. Sistemlerin arkasındaki yenilikçi ağ, yüksek kilometrelik sürücülerin ihtiyaçlarına göre tasarlanan Volkswagen'i her zamankinden daha rahat ve daha güvenli hale getiriyor.

210 km / saate kadar kısmen otomatik. Passat'taki yeni yardım sistemleri arasında Seyahat Desteği, Acil Direksiyon Desteği ve tahmine dayalı hız kontrolü ile ACC bulunur. İlk kez bir Volkswagen'de görünen Seyahat Yardımı özelliği, özerk sürüş yolunda bir kilometre taşı olan 210 km / saate kadar olan tüm hız aralığında pratik olarak kısmen otomatik sürüşe izin veriyor. Travel Assist'in ayrılmaz bir parçası, öngörücü hız kontrolüne sahip ACC'dir. Adaptif cruise control sistemi hız limitlerine, kasabalara, virajlara, kavşaklara ve kavşaklara karşılık gelen hız adaptasyonuyla tepki verir.

Yardım sistemlerinin armada. IQ.DRIVE spektrumu, yeni yardım sistemlerine kısmen entegre edilmiş olan bilinen teknolojilerle desteklenmektedir. Bunlar şerit değiştirme sistemi Side Assist plus Arka Trafik Uyarısı, şerit tutma sistemi Lane Assist, Yaya İzleme ile Ön Yardım, römork manevra sistemi Treyler Yardım ve Park Yardım sistemidir. Sürücü sağlık nedenleriyle artık tepki göstermezse, Acil Yardım devralır. Sistem Passat'ı durana kadar frenler.

Yeni IQ.Light - LED matris farlar da güvenliği ve konforu arttırıyor. Touareg markalı amiral gemisi için ilk kez 2018 yılında interaktif aydınlatma sistemi tanıtıldı. Yeni Passat şimdi IQ.LIGHT ile sunulan ikinci Volkswagen.

Travel Passist'in yeni Passat'ta kullanımı dünya prömiyeri. Önceki sistem Traffic Jam Assist'te olduğu gibi, adaptif cruise control sistemi ACC, Travel Assist'teki uzunlamasına rehberlikten sorumluyken, Lane Assist adaptif şerit kılavuzluk sistemi lateral rehberlik işlemlerini gerçekleştirirken, bu otomatik boyuna ve lateral rehberlik sistemi sadece maksimum Traffic Jam Assist ile bağlantılı olarak 60 km / s olan yeni Passat'taki Travel Assist seçeneği, 210 km / s'ye kadar kısmen otomatik sürüş imkanı sunar. Solunum direksiyon klipsi üzerindeki tek bir düğme ile Sürüş Yardımı çok fonksiyonlu direksiyondan birkaç saniye içinde etkinleştirilir. Seyahat Yardımı etkinse, resmi otomasyon derecelerinin tayfının 2. Seviyesi üzerinde 0 ile 5 arasında kısmen otomatik sürüş yapılmasını sağlar. Sürücü, yasal ve güvenlik nedenleriyle, Seviye 2'deki sistemi kalıcı olarak izlemelidir. Bunu sağlamak için, Travel Assist, sürücünün direksiyon simidinde eller olup olmadığını izler. Bu, yeni Passat'ta Volkswagen'den ilk kapasitif direksiyon simidinin doğrudan bir sonucu olarak her zamankinden daha uygun. Artık sürücünün direksiyon simidine dokunması yeterli. kapasitif yüzey, sürücünün hala “hands-off algılama” ile aracı kontrol ettiğini biliyor. Geçmişte, sürücünün direksiyon simidinin hafif bir hareketi şeklinde geri beslenmesi gerekiyordu. Ayrıca, aşağıdakiler geçerlidir: Sürücü direksiyon simidinden yaklaşık 10 saniyeden fazla bir süre geçmesine izin verirse, bir dizi uyarı sinyali (görsel, akustik, fren sarsıntısı) verilir. Sürücü en geç bu noktaya kadar tepki göstermeli ve direksiyon simidine dokunmalıdır, aksi takdirde Acil Yardım devreye girer ve Passat otomatik olarak durur.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger