Ford Focus ST - Nimble Hot-Hatchback (2019) Teknik Özellikler





 Ford Focus ST - Nimble Hot-Hatchback (2019) Teknik Özellikler
 Ford Focus ST - Nimble Hot-Hatchback (2019) Teknik Özellikler

- Ford Performance'ın gelişmiş spor teknolojilerine sahip yepyeni Focus ST, yaz aylarında beş kapılı ve vagon gövdesi stillerinde satışa sunulacak - Güçlü, serbest devirli güç aktarma motorları 280 PS, 420 Nm, 2,3 litre EcoBoost benzinli çift ​​kaydırma turbo ve anti-gecikme; 190 PS 2.0 litrelik EcoBlue dizel 400 Nm ile 2.000 rpm'den - İlk Ford önden çekişli elektronik sınırlı kaymalı diferansiyel, çekiş ve dengeyi artırıyor. Kısa vites altı vitesli manuel şanzıman için devir eşleştirme. Yedi vitesli otomatik mevcut - Seçilebilir Sürüş Modu, senaryo ile performansı eşleştirmek için Elektronik Fren Güçlendirici ve en hızlı Ford elektrikli güç destekli direksiyon gibi özellikleri ayarlayan Focus ST için bir ilke sahiptir - Recaro spor koltuklar ve gelişmiş bağımsız arka süspansiyon konfigürasyonu ile optimize edilmiş konfor ve sürüş deneyimi Mevcut Sürekli Kontrollü Sönümleme ile Ford bugün, şık, konforlu ve pratik bir aile otomobilinde çevik sıcak geri tepme heyecanı sunmak için Ford Performance tarafından geliştirilen tamamen yeni Focus ST'yi ortaya çıkardı. Tamamen yeni Focus ST, dördüncü nesil Focus'un sınıf lideri sürüş dinamiklerini beş kapılı ve vagon gövdesi stillerinde geliştirmiştir. Ford’un yeni C2 mimarisi, şimdiye kadarki en iyi ve çevik Focus ST sürüş deneyimi için benzersiz süspansiyon, fren ve güç aktarma sistemi yapılandırmaları ile geliştirilmiştir. Yeni nesil Ford’un 2.3 litrelik EcoBoost tamamen alüminyum motoru yeni bir Focus ST için sunulan en güçlü motordur. 5.500 rpm'de 280 PS güç ve 3.000 rpm'den 4.000 rpm'ye 420 Nm tork sağlamak için gelişmiş turboşarj teknolojisini kullanarak, aynı zamanda şimdiye kadarki en serbest dönebilen Focus ST motordur ve beklenen 0-100 km / sa (0-62) desteklenir. mph) 6 saniyeden kısa sürede ivme. Motor tepkisi, gaz darbeleri arasındaki paraziti en aza indirgemek için ayrı kanallar kullanarak egzoz gazı enerjisini daha etkili bir şekilde temizleyen düşük ataletli ikiz kaydırma turboşarj kullanılarak geliştirilmiştir. Elektronik olarak çalıştırılan bir atık kapısı, optimize edilmiş motor performansı için artırma basınçlarının daha yakından kontrol edilmesini sağlar. Ek olarak, geri basıncı azaltan benzersiz hava tahliye sistemi, ısmarlama hava giriş sistemi ve optimize edilmiş ara soğutucu da nefes almayı daha da iyileştirir. Ford GT supercar ve F-150 Raptor toplayıcı için geliştirilen yenilikçi gecikme önleme teknolojisi, Spor ve Paletli Sürüş Modlarında anında güç verilmesi için Focus ST'ye tanıtıldı. Anti-lag, sürücü gaz pedalından çekildiğinde gaz kelebeğini açık tutar, kompresör tekerlek hızını korumak için turboşarjdaki hava akışını tersine çevirir ve talep üzerine basınç artışını hızlandırır. Ford'un 190 PS 2.0 litrelik EcoBlue ürünü, Ford Focus modelinde bugüne kadar sunulan en güçlü dizel motor olup, 3.500 dev / dak ve 400 N / m - 2.000 dev / dak - 3.000 dev / dak - 400 N / m - 1.500 dev / dak arasındaki maksimum tork - doğrusal ve doğrusal olarak hızlanma. Düşük ataletli değişken geometri turboşarjı; sıcakken daha az genleşmek için çelik pistonlar; ve optimize edilmiş yanma için yenilikçi ayna görüntüsü portuna sahip entegre bir giriş sistemi, birinci nesil Focus ST'deki 2.0 litrelik Duratec ST benzinli motorunun iki katı ve% 10 daha fazla güç üreten bir dizel güç aktarma sistemi sağlamaya yardımcı olur. Focus ST’nin altı ileri manuel şanzımanı, daha acil vites değişikliklerine olanak tanıyor ve standart yeni standart Focus ile karşılaştırıldığında% 7'lik vites atma düşüşüyle ​​daha sportif bir his sağlıyor. Ford’un yeni Ford Mustang’i piyasaya sürdüğü revize eşleştirme teknolojisi, 2.3 litrelik EcoBoost manuel modelleri için isteğe bağlı Performans Paketinin bir parçası olarak tanıtıldı. Daha yumuşak, daha hızlı inişli çıkışlar sağlayan teknolojiye bir vites gösterge ışığı eşlik eder ve motorun elektronik kontrol sistemini kullanarak sürücü daha düşük bir vitese takılırken gazı kısaca “kırmak” için kullanılır; Seçiliyor Tersine eşleştirme, daha az deneyimli performans sürücülerinin “topuk-ayak parmağı” sürüş tekniğinin sağladığı kesintisiz, hız kazandıran viteslerden faydalanırken aynı zamanda deneyimli performans sürücülerinin tercih ettikleri takdirde sistemi devre dışı bırakmalarını sağlar. Ford'un en yeni akıllı otomatik şanzıman ailesinin yedi vitesli yeni bir çeşidi, ödüllendirici, çekici ve sportif 2.3 litrelik EcoBoost sürüş deneyimini tamamlar. Vites farklılaşması performans için optimize edilmiştir ve vites değiştirme zamanlamalarını optimize etmek için bireysel sürüş stillerini değerlendiren Adaptif Vites Değiştirme Çizelgeleme, daha fazla esneklik ve yol ve yol kullanımı arasında ayrım yapma yeteneği sunmak için geliştirilmiştir. Sürücüler, direksiyon simidine monte edilmiş kürek değiştiricileri kullanarak manuel olarak vites seçebilir. Başarılı Ford Focus sürüş dinamiklerini temel alan yeni Focus ST, B-road sürüş keyfi, meşru günlük performans ve günlük kullanılabilirliği sınıfındaki herhangi bir araçtan daha iyi bir şekilde birleştirmek için geliştirilmiştir.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger