Toyota Corolla Hatchback Hybrid 2.0L (2019) Teknik Özellikler




Yeni 2.0 litrelik hibrit sistem, 180 d / d / 132 kW ve 190 Nm motor torku geliştiriyor, ayrıca sıfır rpm'den maksimum 202 Nm tork geliştiren bir nikel-metal hidritle çalışan, 80 kW / 650V elektrik motorunun gücü ile . Yeni benimsenen GA-C platformunda yerleşik olan ilave stabilite, kullanım ve çeviklikten tam olarak faydalanan sürücülere, daha fazla güce, bir Sportif sürüş moduna ve direksiyon simidine sahip 6 ileri bir Sıralı Shiftmatic şanzımana, 'enerjik bir sürüş' sunuyor. Daha dinamik, ilgi çekici bir sürüş deneyimi için monteli kürekler. Dahası, yeni 2.0 litrelik hibrit sistem bu segmentte eşsiz bir teklif; Hiçbir geleneksel güç aktarma organı aynı performans ve düşük emisyon kombinasyonunu sunamaz. Ayrıca, ekstra gücün daha yüksek yakıt verimliliği, daha düşük emisyon ve sessiz çalışma ile eşleştirilmesini sağlamak için çok sayıda önlem alınmıştır. Dış duvar kalınlığı 2,3 mm'ye düşürülen alüminyum döküm motor bloğu, minimum ağırlık ve daha düşük ağırlık merkezi için tasarlandı ve Corolla’nın dinamik performansını önemli ölçüde artırdı ve sürüş özelliklerini etkiledi. Diğer ağırlık azaltma önlemleri arasında daha ince bir silindir kapağı, hafif bir zamanlama zinciri kasası ve daha hafif bir valf hattı bulunur. Verimli bir giriş portu ve uzun strokun yüksek tamburlu akışı, yeni bir yağ pompası tasarımı ve 1.8 litrelik hibrit ünite ile paylaşılan çok sayıda sürtünmeyi azaltan tedbirler sayesinde 14: 1'lik yüksek sıkıştırma oranı ile elde edilen yüksek hızlı yanma yakıt verimliliği. Yakıt verimliliğini daha da artıran, dört silindirli, 1,987 cm³ motor, giriş tarafında VVT-iE (Değişken Valf Zamanlaması-akıllı Elektrik) bulunan ve içinde valf zamanlamanın elektrik motoruyla kontrol edilmediği, yükseltilmiş bir Çift VVT-i sistemine sahiptir. yağ basıncını düşürür, emisyonları düşürürken verimi ve yakıt verimliliğini arttırır. Ayrıca emisyonları düşüren egzoz sistemi katalitik konvertörü motora daha yakın yerleştirilmiş ve motorun erken ve gelişmiş egzoz arıtması elde etmek için optimize edilmesinden sonra ısınma kontrolü yapılmıştır. Ayrıca, bir denge mili, değiştirilmiş motor montaj pozisyonu ve şekli, transaksa yapısal değişiklikler, dişli diş parlatma, pozitif / negatif histerez damperi, hafif zamanlama zincirinin benimsenmesi ve güç aktarım gürültüsünü azaltmak için su pompası motorunda revizyonlar yapılması son derece düşük seviyelere. 1.8 litrelik sistemde olduğu gibi, yeni hibrit güç aktarma organı aynı zamanda transaks, güç kontrol ünitesi, motor ve nikel-metal hidrit hibrit akünün boyutunda bir küçültme özelliğine sahiptir. Ek olarak, EV sürüş aracı maksimum seyir hızı 115 km / s'in üzerine çıkarıldı ve motor ısınmaya başlamadan önce bile gaz pedalına basmadan motorun çalışmasını engellemek için sistem kontrolü değiştirildi. Kombinasyonda, bu önlemler yakıt verimliliğini önemli ölçüde arttırır. 2.0 litrelik hibrid güç aktarma sistemi Hatchback ve Touring Sports'a sırasıyla 7.9 ve 8.1 saniyede 0 ila 100 km / s hızlanma süresi ve 180 km / s ile aynı maksimum hız verir. Corolla iç mekanının ferahlık hissinin anahtarı, genel olarak 24 mm daha ince olan yeni bir gösterge paneli tasarımıdır. Üst panel alanının yüksekliğinde ortaya çıkan azalma, panelin algılanan kütlesini azaltır ve aracın ağırlık merkezini düşürmek ve daha çekici bir sürüş konumu sunmak için ön koltuk kalça noktasının düşürülmesine izin verirken ileri görüş kabiliyetini arttırır. Bunun aksine, orta konsol hem şalt hem de vites kolu ergonomisini geliştirmek ve ayrıca sürücünün kokpit alanının etrafındaki sarma hissini arttırmak için 42 mm daha geniş ve 22 mm daha yüksek yapılmıştır. Eş zamanlı olarak, orta konsol kolçak yüksekliği optimize edilmiş ve daha fazla yolcu konforu için kayma aralığı 20 mm arttırılmıştır. Sürücünün kokpit alanının ergonomik mükemmelliği, jant ısıtması ve optimize edilmiş bir anahtar düzeni içeren yeni direksiyon tasarımı ile daha da geliştirilmiştir. Bir dizi yeni şalt ve enstrümantasyon, İnsan Makine Arayüzünü (HMI) tamamlıyor. Birinci sınıf Konfor ve Kolaylık bölümünde tam olarak açıklanan, buna yeni bir 7 ”3D efekt paneli veya bir Multi-information ekran, yeni, 10” renkli bir head-up ekran, yeni bir 8 ”merkezi multimedya içeren yeni bir sürücü araç kasası dahildir. ekran, elektronik park freni, kablosuz telefon şarj pedi ve elektrokromatik dikiz aynası. Gözden geçirilmiş bir ön koltuk tasarımı, hem koltuk sırtlığına hem de yastıklı yaylara ve üretan yastık kalınlığının iyileştirilmesine yönelik değişiklikler içermektedir. Kombinasyonda, bu önlemler daha fazla konfor ve daha uzun mesafeli yorgunluğu azaltmak için daha geniş basınç dağılımlı daha iyi bir sürüş pozisyonu sağlar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger