Crayon Porsche 911 Carrera S (2020) Teknik Özellikler




Crayon Porsche 911 Carrera S (2020) Teknik Özellikler
Crayon Porsche 911 Carrera S (2020) Teknik Özellikler 
2020 Porsche 911 Carrera S Teknik Veriler:

Motor: Arka Motor Düzeni, Boksör, İkiz Turbo
Silindirler: 6
Silindir başına vana: 4
İnşaat: alüminyum karter ve kafaları
Yakıt enjeksiyonu: Doğrudan Yakıt Enjeksiyonu (DFI)
Yakıt: prim
Deplasman (Litre): 3,0 l
Delik / İnme (mm / mm): 91.0 mm / 76.4 mm
Motor çıkışında maksimum güç çıkışı @ 4400 bg @ 6500
Motor devrinde maksimum tork: 390 lb.-ft. 2300-5000
Maksimum motor devri: 7500
Aktarma Organı: Arkadan çekiş
Ön Aks: Dönme önleyici çubuklu McPherson gergi
Arka Aks: Kayma önleyici çubuklu alüminyum çoklu bağlantı
Direksiyon Sistemi: Değişken oranlı electromec. hidrolik direksiyon
Kumpas tipi: Alüminyum monoblok sabit kaliperli fren
Rotor malzemesi: Çelik
Rotor çapı (ön / arka) mm: 350 mm / 350 mm
Rotor kalınlığı (ön / arka) mm: 34 mm / 28 mm
Kaliper tipi (isteğe bağlı PCCB sistemi): Alüminyum monoblok sabit kaliper freni
Rotor malzemesi (isteğe bağlı PCCB sistemi): Karbon-seramik kompozit
Şanzıman tipi: 8 vitesli çift kavramalı PDK
Üst parça hızı PDK (mph): 191 mph
Hızlanma 0-60 PDK (sn): 3,5 sn.
Başlatma Kontrolü (sn) ile Hızlanma 0-60 PDK: 3,3 sn.
Çeyrek mil zamanı PDK (sn): 11.9 sn.
Çeyrek mil zamanı PDK ile Başlatma Kontrolü (sn): 11.7 sn.

Turboşarjlı altı motorlu motorlar aynı zamanda yeni 911 ile gelecek nesillere de giriyorlar. Benzinli partikül filtresi yoluyla en son emisyon standartlarına uymanın yanı sıra, buradaki gelişmiş gelişimin ana odak noktası daha da arttırıcı performanstı. Simetrik düzende ve elektrik kontrollü atık kapak vanalarına sahip, tamamen yeniden tasarlanmış bir şarj havası soğutma sistemine sahip yeni ve daha büyük turboşarjlar ve ilk kez piezo enjektörlerinde kullanım, tüm ilgili alanlarda motor iyileştirmeleri elde etmek için bir araya getirilmiştir: duyarlılık, güç, tork karakteristiği, dayanıklılık, devir kabiliyet. 2200 kW'lık (30 PS) performans artışına ek olarak, 6.500 rpm'de 331 kW (450 PS) alan 911 Carrera S motoru toplamda 30 Nm ekstra tork sağlar: toplamda 530 Nm. Bu, 2.300 ila 5.000 dev / dak arasında geniş bir hız aralığında mevcuttur. 911 Carrera S, Almanya'da 120.135 Euro, katma değer vergisi ve ülkeye özgü ekipman dahil 911 Carrera 4S'den 127.979 Euro'ya mal oluyor.

Yeni nesil yassı altı turboşarjlı motorlar, S modellerinde 331 kW (450 PS) ile daha da geliştirildi ve her zamankinden daha güçlü. Tahrik verimliliği daha da optimize edildi ve emisyonlar, iyileştirilmiş bir enjeksiyon işlemi ve turboşarjlar ve şarj havası soğutma sistemi için yeni bir düzen sayesinde azaltıldı. Güç, yeni geliştirilen sekiz vitesli bir çift kavramalı şanzıman tarafından verilir. Carrera 4S dört tekerlekten çekişli versiyon için en yüksek hızlar şimdi 308 km / s (Carrera S) ve 306 km / s'dir. Her iki 911 modeli de sıfırdan 100 km / s'ye kadar hızlanma için dört saniyelik işareti attı: arkadan çekişli Coupé'nin 3.7 saniyeye ihtiyacı var ve 911 Carrera 4S'de dört tekerlekten çekiş sadece 3,6 saniyeye ihtiyaç duyuyor. Bu, her iki arabayı da her durumda önceki modelden 0.4 saniye daha hızlı yapar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger