Ram 5500 Chassis Cab Limited (2019) Teknik Özellikler




Ram 5500 Chassis Cab Limited (2019) Teknik Özellikler
Ram 5500 Chassis Cab Limited (2019) Teknik Özellikler
2019 Ram 3500/4500/5500 Şasi Kabindeki standart motor, 410 beygir gücü ve 429 lb.-ft. ile kanıtlanmış ve güçlü 6.4 litrelik HEMI V-8'dir. Tork Ram 3500 Şasi Kabini şimdi yakıt tasarrufunu artırmak için özel Yakıt Tasarrufu Teknolojisi silindir devre dışı bırakma özelliğini kullanıyor. Motor, isteğe bağlı Aisin AS66RC PTO'lu altı ileri otomatik şanzımanla eşleştirildiğinde, Yakıt Tasarrufu Teknolojisi, yakıt tüketimini azaltmak için sabit PTO modundayken hafif yük altında çalışır.

Ram 4500 ve 5500 Şasi Kabinde, isteğe bağlı PTO (PTO) özelliğine sahip elektronik kontrollü 6 ileri otomatik şanzıman ile eşleştirilmiş 6.4 litrelik HEMI V-8, 370 beygir gücü ve 429 lb.-ft sunar . Tork

Tüm Ram 3500/4500/5500 Chassis Cab uygulamalarında, 6,4 litrelik HEMI V-8, yakıt ekonomisini iyileştirmek için yavaşlarken silindirlere yakıt akışını durduran etkileşimli Yavaşlatma Yakıt Kapatma özelliğini kullanır.

Önemli ölçüde revize edilmiş Cummins 6.7 litrelik satır içi altı turbo dizel, 2019 Ram 3500/4500/5500 Şasi Kabini'nde isteğe bağlıdır. İsteğe bağlı PTO özelliğine sahip elektronik kontrollü altı ileri otomatik şanzıman Aisin AS69RC ile eşleştirilen Cummins motor, 360 beygir gücü ve Sınıf 4 ve 5'te 800 lb.-ft'de mevcut en yüksek tork sunar.

Cummins motorundaki değişiklikler, sıkıştırılmış grafit demirden yapılmış bir silindir bloğu içerir. Sıkıştırılmış grafit demirin kullanılması, daha güçlü ve titreşimleri daha iyi sönürebilen bir blok oluşturur. Genel olarak, yeni Cummins Turbo Diesel önceki nesil motordan 60 kilo daha az.

Yeni egzoz valfleri ve yayları ve içi boş bir eksantrik mili tarafından tahrik edilen yeni sallanan kolların ağırlık değişimine katkıda bulunan değişikliklerle birlikte yeni blok üzerine yeni bir dökme demir silindir kafası inşa edilmiştir. Cummins Turbo Diesel'de yapılan değişiklikler ayrıca hafif alüminyum gövdeli yeni bir yağ pompası ve su pompası içerir.

2019 Ram 3500/4500/5500 Şasi Kabini, müşterilere otomatik şanzıman üçlüsü sunar. Verimli, yumuşak kaymalı TorqueFlite 8HP75 sekiz vitesli otomatik, 2019 Ram 3500 Kasa Kabini'ndeki 6.4 litre HEMI V-8 ile standart şanzımandır. Ayrıca, segmentte ilk kez sekiz ileri vites iletimi sunuluyor.

Elektronik olarak kontrol edilen Aisin AS66RC altı vitesli otomatik, 6.4 litre HEMI V-8 ile donatılmış ve 6.4 litre HEMI V-8 ile Ram 3500 Kasa Kabinde isteğe bağlı olan 2019 Ram 4500/5500 Şasi Kabinleri için standart şanzımandır. Bu şanzıman, sol veya sağ tarafta PTO yeteneği seçeneği sunar.

- Ram Chassis Cab, sınıf lideri 35.220 lira çekme, 43.000 lira Brüt Kombine Ağırlık Değerlendirme ve 12.510 lira taşıma yükü ile segmentin en önemli alanlarında yetenek kazanıyor
- 2019 Ram Chassis Cab tasarımı, dört farklı fiyat ve GVW sınıfında farklılaşma ile saçma tavrı yansıtıyor
- Ram Chassis Cab 3500, 4500 ve 5500, Sınıf 3, 4 ve 5 GVW derecelerini temsil eder. Ek olarak, Ram benzersiz bir 10k GVW Sınıf 2 Kasa Kabini sunar
- Uzun bir güncelleme listesi ile yeni Cummins 6.7 litre I-6, 360 beygir gücü ve 800 lb.-ft ile daha fazla güç ve yakıt verimliliği sağlar. tork - Sınıf 4 ve 5'te mevcut en yüksek tork
- 2019 Ram 3500 Şasi Kabini, segmentte sekiz vitesli şanzıman sunan ilk kişidir - 6.4 litre HEMI® V-8 için otomatik TorqueFlite sekiz vitesli
- Yüzde 97'ye kadar yüksek mukavemetli çelik çerçeveler, kolay montajlar, toplamda 120 kilograma kadar ağırlık azaltma ve yüksek burulma rijitliği seviyeleri için arka rayların üzerinde sıfır bileşen paraziti sağlar
- Şasi kabini segmentinde, sadece 2019 Ram Şasi Kabini, uyarlanabilir hız kontrolü, İleri Çarpışma Uyarısı, Otomatik Acil Durum Frenlemesi (AEB) ve römork frenli AEB dahil tüm güvenlik seviyelerinde mevcut - tüm döşeme seviyelerinde mevcut
- Ayrı ekran özellikli, sınıfına özel, 12 inçlik yeniden yapılandırılabilir dokunmatik ekran, belirli Ram modelleri için özel yapım grafikler sunar
- SiriusXM Travel Link, gerçek zamanlı yerel hava durumu tahminleri, yakıt fiyatları ve canlı hava durumu haritaları ile her sürücüyü daha verimli hale getirmeye yardımcı olur
- Sınıflara özel ParkSense Park Assist sistemi görsel ve işitsel göstergeler sağlar ve römork ters yönlendirme görünümüne sahip sınıfa özel 270 derecelik kamera sistemi daha geniş görüş alanı sağlar
- Sınıfı özel kargo görüş kamerası, araçların arkasındaki donanım ve / veya taşıma yükünü izlemelerine olanak tanır ve beşinci tekerleği ve kaz boynu kancaları ile bağlantıyı kolaylaştırır
- Yeni römork Lastik Basıncı İzleme Sistemleri (TPMS), altı adede kadar kamyon lastiği ve dört adede kadar römork profili ile 12 römork lastiği barındırmaktadır
- Vücut üreticileri ve donanım uzmanlarıyla ilişkiler, şimdiye kadarki en kullanıcı dostu Ram Şasi Kabini'ne katkıda bulunur
- Özel PTO (PTO) seçenekleri, sol ve sağ taraf bileşenleri için gelişmiş kullanım parametreleri sunar

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger