Audi TT RS (2019) Teknik Özellikler




Audi TT RS (2019) Teknik Özellikler
Audi TT RS (2019) Teknik Özellikler
Beş silindirli, 294 kW (400 metrik beygir gücü) çıkış, 480 Nm (354.0 lb-ft) tork, quattro dört tekerlekten çekiş - Audi TT RS, iç değerleri ile etkileyicidir ve olağanüstü bir sürüş performansı sunar. Coupé sadece 3,7 saniyede 0 ila 100 km / sa (0 ila 62,1 mil / saat) hızlandı. Müzik eşliğinde tipik beş silindirli ses sağlanır: 1-2-4-5-3. Bu ateşleme sekansı nedeniyle, ateşleme bitişik silindirler ile birbirinden uzak olanlar arasında değişmektedir. Bu eşsiz ritim birçok beygir gücü uzmanının kulağına yapılan müziktir.

Geçen yıl Audi Sport, art arda dokuzuncu kez TFSI motoru için aranan “Uluslararası Yılın Motoru Ödülü” nü aldı. Turbo motor gücünü 2.480 cm3 olan bir motor yerinden alıyor. Motorun maksimum 480 Nm (354.0 lb-ft) torku 1.950 ve 5.850 dev / dak arasında mevcuttur. Azami hız 250 km / s (155,3 mph) veya isteğe bağlı bir 280 km / s (174,0 mph) olarak ayarlanmıştır.

Beş silindirli motorun kuvvetleri, yedi kademeli bir S tronic üzerinden, gücü çok levhalı bir kavrama vasıtasıyla akslar arasında gerektiği şekilde dağıtan quattro sürekli dört tekerlekten çekişe geçer. Tekerlek seçici tork kontrolü, kullanımı daha çevik ve güvenli kılar. Sürücü, quattro sürücüyü ve direksiyon, S tronic, motor karakteristiği ve egzoz kapakları gibi diğer bileşenleri etkilemek için Audi sürüş seçimi dinamik taşıma sistemini kullanabilir. Bunun için mevcut dört mod konfor, otomatik, dinamik ve bireyseldir.

Coupé ve Roadster, 2019 baharından itibaren bayilerde olacak. Coupé'nin fiyatı 67.700 EUR'dur. Roadster 70,500 EUR'dan başlıyor.

Düşük ağırlık (1.450 kg (3.196.7 lb), şoförsüz TT RS Coupé) ve sürekli sportif süspansiyon, Audi TT RS'nin mükemmel kullanımı için temel ön koşulları sağlar. Özel olarak RS'ye uyarlanan ilerici direksiyon, yolla yakın teması sağlar. Ön aksta, havalandırılmış ve delikli çelik diskler, 19 inç veya 20 inç jantların arkasında hareket halindedir. Fren kaliperleri standart olarak siyah renkte boyanır, ancak isteğe bağlı olarak kırmızı renkte bulunur. Bir seçenek olarak, RS spor süspansiyonu artı, Audi manyetik sürüş teknolojisinde adaptif damperler ile birlikte mevcuttur. Kontrol teknolojileri ayrıca Audi drive select dinamik taşıma sistemine entegre edilmiştir.

Yeni TT RS’deki kontroller ve ekran tamamen sürücüye odaklanmıştır. Alcantara'da eşkenar dörtgen desenli ya da isteğe bağlı olarak ince Nappa deriden yapılmış bir bal peteği desenli RS spor koltukların yanı sıra koltuklardaki RS logoları, direksiyon simidi, kapı eşiği trimleri ve seçici kollar, 2 + 2 koltuklu kişinin sportif karakterinin altını çiziyor . Standart Audi sanal kokpitte bulunan 12,3 inç ekranlı özel RS ekranlar, lastik basıncı, tork ve g kuvvetleri hakkında bilgi sağlar. Manuel modda, vites lambası ekranı, maksimum motor devrine ulaşıldığında sürücünün vites değiştirmesini ister. Çok işlevli düğmelere ek olarak, vites değiştirme pedlerine sahip olan RS spor deri direksiyon simidi, Audi drive select dinamik taşıma sisteminin yanı sıra motoru açmak ve kapatmak için iki uydu kontrolüne sahiptir.

Yeni RS tasarım paketi, havalandırma kapıları, emniyet kemerleri ve yer paspaslarındaki arabaya RS logolu kırmızı veya mavi vurgular ekler. Genişletilmiş RS tasarım paketi ayrıca koltuklarda ve orta konsolda zıt tasarım öğeleri sunar.

Audi ayrıca birçok bilgi ve eğlence özelliği de sunmaktadır. Seçenekler arasında ücretsiz metin arama ve doğal dilde ses kontrolü, Wi-Fi hotspot ve Audi connect online modülü dahil MMI navigasyon plus ve MMI touch bulunur. Çevrimiçi hizmetler araca hızlı LTE standardıyla ulaşır. Audi akıllı telefon arayüzü, akıllı telefonları TT RS ile birbirine bağlar ve içeriği USB üzerinden Audi sanal kokpitine sorunsuz bir şekilde aktarabilir. Bang ve amp; Olufsen ses sistemi, 680 watt çıkışla uçakta mükemmel bir ses deneyimi sunar.

TT RS hiç bu kadar eril olmamıştı. Tamamen yeniden çizilen ön uç ve çarpıcı arka uç, ona dinamik bir görünüm kazandırır. Mat titanyum görünümlü quattro logosu, mat siyah Singleframe ile parlak siyah ızgaranın alt kısmında bulunur. Bir kez daha büyütülmüş olan yanal hava girişlerinin her biri içte ve dışta dikey şeritlere bölünür. Soğutma amacıyla, tipik RS petek ızgarasının arkasında bulunan ilave radyatörler vardır. Neredeyse tamamen ön tekerlek yuvalarına kadar uzanan yanal hava girişleri, yeni TT RS'nin aşırı geniş görünmesini sağlar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger