Nissan Micra Xtronic (2019) Teknik Özellikler




Nissan Micra Xtronic (2019) Teknik Özellikler
Nissan Micra Xtronic (2019) Teknik Özellikler

Tamamen yeni 1.0 litrelik turboşarjlı IG-T benzin, beş vitesli bir manuel şanzıman ile 100 PS sunar. Nissan Micra'da piyasaya sürülmesi, bu motorun herhangi bir Alliance aracında ilk kez yer aldığını ve 1.0 litrelik bir benzin ünitesi için dünyanın ilk teknolojilerini içeriyor. Euro6d-Temp düzenlemelerine tam uyumlu olarak, Micra ürün yelpazesindeki 0.9 litrelik 90 PS benzinli ünitenin yerine geçer. Bu yükseltmenin müşteri avantajları, rpm ölçeğinde daha fazla güç (+10 PS) ve daha fazla tork (+20 Nm) ve ayrıca düşük CO2 emisyonları (dereceye bağlı olarak -13 ila -15 g / km) ve daha fazla daha düşük sahip olma maliyeti için yakıt ekonomisi.

Yeni 1.0 litrelik 100 PS kılavuzunu seçen müşteriler, daha hızlı ivmelenme yoluyla daha iyi bir motor tepkisi yaşayacaklar. Bu, durma başlangıcından - çekişin daha yumuşak olduğu yerlerde - ve ayrıca vites içi ivmelenmeden not edilebilir. Gürültü, Titreşim ve Sertlik (NVH) ölçümü ile yapılan iyileştirme, aynı zamanda daha sessiz bir kabinle sonuçlanan geliştirilmiş güç aktarma sistemi ve yol gürültüsü yalıtımı ile geliştirilmiştir.

Nissan Micra serisindeki yeni amiral gemisi, daha yüksek performans odaklı altı ileri manuel şanzımanla bağlantılı 1.0 litrelik DIG-T 117 PS turboşarjlı benzinli motordur.

IG-T 100 PS ünitesinin basit ve sağlam bir versiyonu değil, tamamen farklı bir motor. Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance tarafından Daimler ile birlikte, son zamanlarda Nissan Qashqai crossover SUV'da piyasaya sürülen 1.3 litrelik benzinli motorla birlikte geliştirilmiştir.

Yine de sadece üç silindirli DIG-T 117 PS motoru, müşterilere daha fazla performans odaklı bir sürüş sunmak için tasarlandı, 180 Nm tork ve aşırı hızda ek 20 Nm.

İki yeni motorun karşılaştırılması - 100 PS ve 117 PS - ikincisi, devir aralığında daha da uzayan belirgin şekilde daha fazla ivmelenmeye sahip. Açıkça daha fazla güç var, fakat aynı zamanda daha fazla tork ve devir aralığında azami çıkış var (117 PS'de 1.750 dev / dak iken 180 Nm, 100 PS'de 2.750 dev / dak iken 160 Nm). Sonuç, 100 PS el kitabından (10.9 saniye) tam bir saniye daha hızlı olan 117 PS için 9.100 saniyede bir 0-100 km / s süredir.

Bununla birlikte, sadece farklı olan güç aktarma organları değil: Micra 117 PS, çeşitli fiziksel değişiklikler sayesinde daha dinamik bir yol performansı sunar.

Bu motorun özellikli versiyonları daha düşük sürüş yüksekliğine (-10mm) ve ayrıca bu azaltmanın avantajlarını optimize etmek için revize edilmiş süspansiyon ayarına sahiptir. Ayrıca daha keskin bir yönlendirme var; Direksiyon rafının kullanımı daha hızlı ve daha hafiftir, bu nedenle araç sürüşü gözle görülür biçimde daha çevik ve eğlencelidir.

Yeni bir krom egzoz son işlemcisi ve 17 inç alaşım jantlar (Acenta sınıfı ve üstü), Micra'nın bu güç aktarma sistemine sahip versiyonlarına son dokunuşlardır.

Yeni DIG-T 117 PS, yüksek yakıt ekonomisini ve düşük CO2 emisyonlarını korurken ruhlu bir performans sunmasını sağlayan bir dizi teknik yenilik içeriyor. Bunlar şunları içerir:

Delta Silindir Kafası: 1.0 litrelik benzinli motorda dünyadaki ilk teknoloji olan bu yenilik, daha kompakt ve hafif bir motor yaratıyor. Bunun faydaları, mevcut darbelere karşı koruma alanında bir artış ve otomobilin kaputunun tasarımında daha fazla özgürlük.

Silindirlerdeki delikli sprey kaplama: 100 PS motorda olduğu gibi, 1.0 litre benzinli bir motorda dünya çapında bir teknolojidir. Nissan GT-R supercar'dan geliştirilen, son zamanlarda Nissan Qashqai geçitinde piyasaya sürülen 1.3 litrelik benzinli motor dahil, Renault-Nissan-Mitsubishi güç aktarma organlarına sondaj püskürtme kaplaması zaten entegre edilmiştir. Silindirdeki sürtünmeyi azaltan kaplama, ısı yönetimini ve yanmayı iyileştirir, ağırlığı azaltır ve yakıt ekonomisini ve CO2 emisyonlarını iyileştirir.

Merkezi Enjektör: Nissan Qashqai'de kısa süre önce piyasaya sürülen 1.3 litrelik benzinli motorla ortak olarak kullanılan bu yeni Micra motor, yanma odasına merkezi olarak monte edilmiş bir enjektöre sahiptir. Daha hedefli bir yakıt püskürtme modeli oluşturarak, yakıtın valflere ve bujiye ulaşmasını önler ve daha iyi emisyon performansı sağlar. Yakıt, 250 bar'da çalışan yüksek basınçlı bir pompa ile sağlanır.

Merkezi Enjektör: Nissan Qashqai'de kısa süre önce piyasaya sürülen 1.3 litrelik benzinli motorla ortak olarak kullanılan bu yeni Micra motor, yanma odasına merkezi olarak monte edilmiş bir enjektöre sahiptir. Daha hedefli bir yakıt püskürtme modeli oluşturarak, yakıtın valflere ve bujiye ulaşmasını önler ve daha iyi emisyon performansı sağlar. Yakıt, 250 bar'da çalışan yüksek basınçlı bir pompa ile sağlanır.
Elektrikli turbo aktüatörler: bunlar turbodan hızlı ve kesin bir yanıt vererek güç dağıtımını iyileştirir.

Emme ve egzoz değişken valfi zamanlaması: optimize edilmiş kontrol performansı en üst seviyeye çıkarır ve emisyonları azaltır.

Benzinli partikül filtresi (GPF): Tüm direkt enjeksiyonlu benzinli motorlar için zorunlu bir özellik olan GPF, partiküllerin egzozdan geçmesini sağlayan partiküllerin emisyon düzenlemelerine uygun olmasını sağlar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger