Mercedes Marco Polo - Lüks Kamp Karavanı (2019) Teknik Özellikler |
Tasarım ve konfor
- Radyatör ızgarasının çarpıcı soğutma havası girişi ve elmas yapısı ile yeni tasarlanmış tampon sayesinde yeni varlık ve genişlik izlenimi
- İsteğe bağlı olarak sunulan AMG Line, her ikisi de daha sportif bir görünüm sağlayan krom pimli yeni bir elmas radyatör ızgarasına sahiptir
- Dört yeni boya rengi ve dört yeni hafif alaşımlı jant tasarımı da mevcut olacak
- Çift şeritli görünümlü yeni döşeme elemanları, sportif türbin görünümünde yeni tasarlanmış hava delikleri ve yeni "tartufo" deri rengiyle yeni görünümlü iç kısımlar var
- Arkadaki en uygun lüks koltuklar, MPV'deki koltuk alanını arttırır ve rıhtım fonksiyonu, sırt masajı ve klima kontrolü ile yolcuları şımartır
Sürüş dinamikleri ve verimlilik
- Azaltılmış emisyon ve tüketim değerlerine ve daha da geliştirilmiş gürültü ve titreşim özelliklerine sahip dört silindirli OM 654 dizel V-Class'ta ilk kez kullanılıyor
- V 300 d'deki yeni en iyi motor, 176 kW (239 hp) ve 500 Nm tork ile MPV segmentinde en iyi değerleri sunar. Hızlanma aşamasında, V 300 d kısaca 30 Nm daha tork ("aşırı tork") sağlayabilir.
- V-Serisi'nde ilk defa, 9G-TRONIC otomatik şanzıman, vites değiştirme rahatlığını ve yakıt verimliliğini artırmak için mevcut olacak
Güvenlik ve yardım sistemleri
- Çok yönlü güvenlik ve yardım sistemleri yelpazesi, facelift ile daha kapsamlı hale gelecektir
- İlk kez mevcut olan Aktif Fren Yardımı, duruma bağlı olarak, öndeki bir araçla çarpışmanın ciddiyetini, aracın yolundan geçen yayaları (şehir içi trafikte) geçen durağan engelleri ve yayaları azaltabilir. tamamen
- Yeni Highbeam Assist Plus, uzun huzmeli farlar sürekli aktifken sürüşü mümkün kılar ve durum gerektiğinde sadece kısa huzme moduna geçer
Tarz ya da değer temyiz, performans ve verimlilik ya da güvenlik açısından, V-Serisi'ne dayanan Marco Polo ailesi, aynı zamanda Mercedes-Benz MPV'ye giden ilk cephenin tüm kapsamından da aynı şekilde faydalanacaktır. modeli. Kompakt Marco Polo ve Marco Polo HORIZON kampçıları ve eğlence araçları yeni ön uç tasarımına, yeni boya renklerine ve hafif alaşım jantlara, ayrıca yeni hava menfezlerine ve döşemelerine sahiptir. Yeni dizel motor ile yeni bir 176 kW (239 hp) zirvenin yanı sıra Aktif Fren Yardımı ve Yüksek Işın Yardımı Plus ile birleştirilirler.
Facelift'in bir parçası olarak, yeni V-Class, OM 654 ailesinin dört silindirli motoruyla donatılabilir ve bu da aşağıdakileri içeren çıkış aşamalarında iki litrelik deplasman sunar:
- 140 kW (190 hp) ve 440 Nm torklu V 250 d
- 176 kW (239 hp) ve 500 Nm torklu V 300 d; bu, segmentteki yeni bir üst değeri temsil eder
Hızlanma aşamasında, V 300 d, 500 Nm torkuna ek olarak kısa bir süre sonra ilave 30 Nm tork ("overtorque") sağlayabilir. V 300 d, 7.9 saniyede 0'dan 100 km / sa hıza ulaşıyor. 220 km / s hıza ulaşabilir.
Hepsinden önemlisi, 9G-TRONIC, düşük ağırlığı ve ihtiyaç duyduğu azaltılmış kurulum alanı sayesinde göze çarpıyor. Dört planet dişli seti ve altı vites elemanı bulunan patentli bir dişli seti konseptine sahiptir. Dokuz dişli, 9.15'te başlayan özellikle geniş oranlı bir yayılmayı mümkün kılar. Tork konvertörünün% 92'lik yüksek çalışma verimliliği, kısmen yüksek verimli kanatlı pompa ve elektrikli yardımcı pompa sayesinde ihtiyaç bazlı yağ tedariki nedeniyledir. Santrifüj sarkaçlı ikiz türbin burulma damperi ve dönüş yaylı tork konvertörü kilitleme kavraması ile örnek sürüş konforu sağlanır. Yenilikçi bir bileşen, üç derin delik açılmış şanzımanın ana şaftı şeklinde gelir.