Mazda3 - Elegant Compact Sedan (2019) Teknik Özellikler




Mazda3 - Elegant Compact Sedan (2019) Teknik Özellikler
Mazda3 - Elegant Compact Sedan (2019) Teknik Özellikler
Vücut tipi: Sedan / Hatchback
Oturma kapasitesi: 5 kişi
Toplam uzunluk x genişlik x yükseklik (Kuzey Amerika spesifikasyonu): Sedan: 4.662mm x 1.797mm x 1.445mm, Hatchback: 4.459mm x 1.797mm x 1.440mm
Dingil açıklığı: 2.725mm
Motor: SKYACTIV-G 1.5, SKYACTIV-G 2.0, SKYACTIV-G 2.5, SKYACTIV-D 1.8, SKYACTIV-X
Şanzıman: 6 vitesli otomatik vites, 6 vitesli manuel vites
Ön süspansiyon: MacPherson gergi
Arka süspansiyon: Burulma kirişi
Direksiyon tipi: raf ve pinyon
Fren (ön / arka): Havalandırmalı diskler / katı diskler
Lastikler: 205 / 60R16, 215 / 45R18

- En son SKYACTIV-G'nin 1.5-, 2.0- ve 2.5-litre versiyonları, yeni Mazda3 için benzinli motor ürün grubunu içermektedir. Her üçü de, daha yüksek seviyede dinamik performans, yakıt ekonomisi ve çevre dostu olması için optimize edilmiş giriş portları ve piston şekli, ayrık yakıt enjeksiyonu ve bir soğutucu kontrol valfı kullanır.
- SKYACTIV-D 1.8, yeni Mazda3 için sunulan dizel motordur. Ultra yüksek tepkili çok delikli piezo enjektörleri dahil edilmesi, motorun yüksek basınçlı, hassas bir şekilde kontrol edilen çok aşamalı enjeksiyon kullanmasını sağlar. Bu, daha akıcı ve daha sağlam bir performans sunarken, gelişmiş yakıt ekonomisi, sessizlik ve azaltılmış egzoz gazlarının daha ince bir dengesini gerçekleştirir.
- Tamamen yeni Mazda3, Mazda’nın yenilikçi SKYACTIV-X motorunu sunan ilk üretim otomobilidir. Özellikler arasında üstün başlangıç ​​tepkisi, güçlü tork, sadık doğrusal tepki ve serbest devir performansı bulunur. Motor, Mazda’nın yakıt ekonomisinde daha fazla kazancı destekleyen ve daha yüksek sürüş keyfi ve çevre dostu seviyelere ulaşan yeni M Hybrid sistemi tarafından desteklenmektedir.

- Mazda’nın gelişti i-ACTIV AWD yeni bir “dört tekerlekli dikey yük” algılaması ekliyor ve ön ve arka tekerlekler arasındaki tork dağılımını kontrol etmek için G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) ile uyumlu çalışıyor. Sonuç olarak, sürüş sahnesi ne olursa olsun, sürücünün niyetine sadık bir şekilde cevap verebilir. Aynı zamanda, genel mekanik kaybı önceki modele göre yaklaşık% 60 oranında azaltır ve yakıt ekonomisinin artmasına katkıda bulunur.
- G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), frenler aracılığıyla doğrudan yalpalama momenti kontrolü ekler. Bu, otomobilin acil kaçınma manevralarını daha iyi idare etmesini sağlar ve yüksek hızda şerit değişiklikleri ve kaygan yollarda sürüş de dahil olmak üzere çeşitli durumlarda daha fazla güven veren kontrol edilebilirlik sunar.

- Teleskopik direksiyon, her iki uçta da 70 mm'lik daha geniş bir ayar aralığı sunmak ve sürüş konumunun ayarı üzerinde daha hassas kontrol sağlamak için ek bir 10 mm hareket sağlar. Ek olarak, ön koltuk minderi yatırma ayarı şimdi standart ekipman olarak dahil edilmiştir. Bu, koltuğun açısının, yolcuların baldırlarının yastığın üzerinde yüzmesine neden olmalarını veya baldırlara aşırı baskı yapmalarını önlemeye yardımcı olur. Bu nedenle, Mazda'nın başarmaya çalıştığı ideal oturma pozisyonunu korumak için pelvisi dik konumda tutan sağlam bir destek sunar.
- Vites değiştirme kolu hem otomatik hem de manuel şanzıman modellerinde ileri hareket ettirildi ve daha yükseğe yerleştirildi. Bu, sürücünün elini direksiyondan hareket ettirmesini ve vites kolunu kullanmasını kolaylaştırır. Komutan kontrolü de ileri doğru hareket ettirildi, bardak tutucular vites kolunun önünde yeniden konumlandırıldı ve orta kol dayama yeri uzadı. Bu yeni zemin konsolu düzeni çalışma dengesini önemli ölçüde artırır, kolaylığı ve

- Aktif Sürüş Ekranı, metre ve merkez ekranı, bilgiyi daha basit bir şekilde sunmak için yeniden tasarlanırken, kullanılan fontlar, hoş ve tutarlı bir görünüm oluşturmak için birleştirildi.
- Yeni Mazda3, 8,8 inç genişliğinde bir orta ekrana sahip. Sadece komutan kontrolünün kullanılmasını gerektiren basitleştirilmiş işlem sunan, aynı zamanda komutan kontrolünün kullanımını kolaylaştıran yeni bir sezgisel rehberlik sistemine sahiptir.

- A direği tasarımının kalınlığı ve şekli tıkanma açısını ve ilgili kör noktaları en aza indirgemek için optimize edildi. Sütun şeklinin her detayı, hangi boyun ve göz hareketinin sürücünün yükünü etkilemeyeceği hesaplandıktan sonra dikkatlice tasarlanmıştır. Sonuç olarak, yeni tasarım, sürücünün doğal bir sürüş duruşunu korurken sağa veya sola giden potansiyel yayaların veya sağdaki engellerin sürekli olarak görülebilmesi için otomobilin önündeki kör noktaları önemli ölçüde azaltır.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger