Toyota Corolla Touring Sports (2019) Teknik Özellikler




Toyota Corolla Touring Sports (2019) Teknik Özellikler
Toyota Corolla Touring Sports (2019) Teknik Özellikler
Dördüncü nesil 1.8 litrelik kendinden şarjlı hibrit sistem, sıfır devir / dakikadan maksimum 163 Nm tork geliştiren 53 kW / 600 V elektrik motorunun gücü ile birlikte 122 DIN hp / 90 kW ve 142 Nm motor torku geliştiriyor. Müşterilerin, Toyota'nın kendi kendini şarj eden hibrit güç aktarım organlarından bekledikleri tüm gereklilikleri yerine getirir - takılı şarj işlemine gerek kalmadan sessiz, sezgisel, duyarlı ve kendi kendine yeten bir EV teknolojisi. Düşük sahip olma maliyeti, olağanüstü yakıt ekonomisi ve düşük CO2 emisyonu ve günlük işe gidişatta% 50'ye varan tam elektrikli sürüş sunuyor [1]. Çıkış ve sessizliğe zarar vermeden yeni GA-C platformuna sığacak şekilde boyut ve ağırlığı düşürülmüş, dört silindirli, 1.797 cm3, DOHC, Atkinson Cycle motoru, yakıt verimliliğini artırmak, hızlanma performansını artırmak ve kabini azaltmak için tasarlanan birçok önlemden yararlanır gürültü, ses. Yakıt verimliliği sürtünmenin azaltılması, yüksek takla akışı ve optimum ısı yönetimi ile geliştirilmiştir. Sürtünme azaltma önlemleri arasında yeni bir pistonlu etek şekli ve kayan kısmının reçine kaplaması, silindir deliği deformasyonunu bastırmak için silindir bloğu su ceketi içine bir boşluk bırakılması, düşük sürtünmeli valf katarı ve zincir tahrik bileşenlerinin kullanılması ve krank ve bağlantı kolu yatakları. EGR'yi (Egzoz Gazı Devridaimi) artıran ve yanmayı iyileştiren emme deliğinin ve pistonun şekli sayesinde yüksek takla akışı sağlanmıştır. Buji açısı ile aynı hizada bir diyagonal yanma odası yanma çarpma performansını ve yakıt verimliliğini arttırdı. Gaz akışını optimize etmek için EGR (Egzoz Gazı Devridaimi) sistem valfı büyütülmüş, emme manifoldu gaz dağıtım yapısı optimize edilmiş ve EGR soğutucu ısı değişim verimi arttırılmıştır. Isı yönetimi, düşük akışlı bir elektrikli su pompasının benimsenmesi, soğutma yolunun motor için bir diğerine ve ısıtıcı için bir diğerine bölünmesi, su arasında bir Akış Kapatma Valfinin (FSV) takılması ile optimize edilmiştir. Motorun ısınması sırasında soğutma sıvısı akışını azaltmak için çıkış ve EGR soğutucusu, ince, uzun erişimli bujilerin kullanımı, yanma odası su kılıfının şekli ve yüksek takla akışının teşvik edilmesi. Ateşlemeyi iyileştirmek için çift iğne tipi bujilerin benimsenmesi ve büyüklüğü azaltmak ve artan hibrid motor çıkışını karşılamak için yüksek bobin şekli esnekliğine sahip dikdörtgen tip bir ateşleme bobininin kullanılması ile hızlanma performansı arttırılmıştır. Düşük titreşim ve gürültüye ulaşmak için motor ana gövdesinin optimizasyonu, değiştirilmiş bir motor montaj pozisyonu ve şekli, önemli ağırlık azalmasını üstün NV (Gürültü ve Titreşim) performansı ile birleştiren bir reçine silindir kafası kapağının benimsenmesiyle kabin gürültüsü azaltılmıştır. ve egzoz sistemi susturucusunun şeklindeki bir değişiklik. Hibrit sistem, motor ve jeneratör için benimsenen yeni, çift eksenli bir yapının daha küçük bir toplam genişliğe sahip düşük kayıplı bir dişli çarkına ulaştığı daha küçük, daha hafif bir transaks özelliğine sahiptir. Bu paralel eksen yapısı hem motorun dönüş hızını arttırır hem de boyutunu küçültür. Maksimum yakıt verimi ve dinamik performansı artırmak için dişli oranı optimize edilmiştir. Dişli dişi yüzey parlatmaya ilaveten, yeni dişli yapısı ayrıca rezonans ve çalışma gürültüsünü de bastırarak hibrid tahrik sisteminin hiç olmadığı kadar sessiz çalışmasını sağlar. Hibrit tahrik sisteminin kalibrasyonu daha da geliştirilmiştir. Elektrik motorundan daha fazla tork, hızlanma altında daha doğrusal bir devir artışı sağlar. Ve yeni bir hibrid akü grubunun (Hatchback ve Touring Sports'ta Li-ion, Sedan'da Ni-mH) kullanılması daha da fazla yakıt tasarrufu sağlıyor. 1.8 litrelik hibrid güç aktarma organı ile donatılan Hatchback, Touring Sports ve Sedan'ın performans değerleri sırasıyla 10.9, 11.1 ve 11.0 saniyede 0 ila 100 km / s'dir. Her üç varyantın da maksimum hızı 180 km / s'dir. Süspansiyon kolu ve burç yapıları değiştirildi ve daha hızlı amortisör tepkisi elde etmek ve sert yüzeylerden şokların iletimini en aza indirmek ve yüksek kaliteli sürüş konforu sağlamak için kayan parçaların sürtünmesi azaltıldı. Ve bağlantı kolu konumu, lastikleri hem virajlarda hem de frenleme sırasında ayakları eğik açıda tutmak için optimize edilmiş, aracın direksiyon girişlerine tepkisi ve frenleme sırasında stabilite artırılmıştır. AVS, ECO, NORMAL, SPOR S, SPORT S + veya ÖZEL modlarının seçimine uygun olarak sönümleme kuvvetini kontrol etmek için Sürücü Modu Seçme sistemi ile işbirliği yapar, sürücülere sürüş konforu ve sürüş hızını dengede tutar.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger