Audi Q8 (2019) Teknik Özellikler




Audi Q8 (2019) Teknik Özellikler
Audi Q8 (2019) Teknik Özellikler
Q8, 335 beygir gücü ve 369 lb-ft tork üreten yeni bir 3.0 litre TFSI® V6 motora sahip. Turboşarjlı V6'nın düşük uçlu torku için uygun olan sekiz ileri tiptronic® şanzımanla eşleştirilmiş olan sekiz dişlisi, hızlı ve yumuşak vites değişimleri sağlar.

Bu yeni V6 motorunda, daha yüksek motor tepkisi ve performansı sağlamak için revize edilmiş bir Audi valvelift sistemi ile eşleştirilmiş doğrudan “V” içine yerleştirilmiş çift kaydırma turboşarj bulunur. Q8, Q7'den daha geniş bir RPM aralığında daha fazla güç ve esneklik sunar. Sonuç olarak, Q8 5,6 saniyede 0'dan 60 mil / saat hıza çıkabilir.

Her Q8'de ayrıca quattro® dört tekerlekten çekiş sistemi standarttır ve her iki aksa da aktif tork dağıtımı yoluyla yüksek hassasiyet ve dinamik kullanım sunar. Bu tamamen mekanik sistem, torku 40:60 standart oranında ön ve arka akslara transfer eder ve gerektiğinde, gücün çoğunluğunu aksa daha iyi çekiş ile aksa aktarabilir. Elektronik tekerlek seçici tork kontrolü, bireysel tekerlek fren uygulaması ile her dingile ek çekiş gücü ekleyebilir.

2019 Q8, farklı sürüş koşullarında ve yol koşullarında Audi Drive Select ile ayarlanabilen standart adaptif süspansiyon süspansiyonuna sahiptir. Elektronik olarak kontrol edilen adaptif süspansiyon süspansiyonu, 5 bağlantılı hafif ön ve arka akslarda bulunan düzenlenmiş amortisörlerden ve helezon yaylardan oluşur.

Adaptive Chassis paketi ile temin edilebilir, hem sürüş yüksekliğinin hem de hava damperlerinin sıkılığının ayarlanmasını sağlayan ve standart Audi sürüş seçimi ile kontrol edilebilen adaptif hava süspansiyonudur. Standart dört Sürüş Seçme modu ile birlikte - konfor, otomatik, dinamik ve kişisel - mevcut adaptif havalı süspansiyon ayrıca gerektiğinde daha yüksek yerden yükseklik sağlamak için havalı süspansiyonu yükseltebilecek hem bir hem de hem yol hem de bir kaldırma / yoldan modu ekler. Ayrıca, offroad modundayken, elektronik stabilizasyon kontrolü, arazi sürüşü için optimize edilmiş stabilite ve fren kontrol modlarına yardımcı olmak için otomatik olarak geçiş yapar ve standart yokuş iniş kontrolünü etkinleştirir. Araç park edildiğinde, yükün daha kolay yüklenmesini ve boşaltılmasını sağlamak için sistem arka aksı 65 mm kadar da indirebilir. Ayrıca, Adaptive Chassis paketinin bir parçası olarak da mevcuttur; düşük hızlarda daha fazla manevra kabiliyeti ve daha yüksek hızlarda daha hassas direksiyon.

Q8'in içinde tamamen yeni MMI touch response® sistemi döner kadranı ve geleneksel düğmeleri ve kontrolleri iki büyük, yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranla değiştiriyor. Hem dokunsal hem de sesli geri bildirime sahip olan kullanıcılar, parmakları bir işlevi tetiklediğinde, bir tıklamayı duyabilir ve duyabilir. Mantıksal ve düz menü yapısı ile sistem, çeşitli araç fonksiyonlarına kolay erişim sağlar. Sistem, yapılandırılabilir ve hareketli “favoriler” düğmeleri kullanılarak kişiselleştirilebilir. Doğal dil kontrolü, S8'i akıllı bir seyahat asistanına dönüştürmeye yardımcı oluyor. Sürücüler, Q8'in yakınlardaki restoranlara önereceği “karnım aç” gibi talepleri konuşabiliyor.

Audi Connect çevrimiçi hizmetleri, aracı internete, sahibine ve çevresindeki altyapıya bağlamaya yardımcı olur ve şimdi MMI işletim sistemine entegre edilmiştir (etkin abonelik gereklidir). Aktif bir Audi connect aboneliği ile, park etme, hava durumu güncellemeleri ve Yelp® inceleme özellikleri gibi işlevler artık MMI dokunmatik yanıt sistemiyle tümleştirilmiştir ve kendi simgelerinden erişilebilir. İnternet radyo yayını ve Amazon Müzik gibi bilgi-eğlence özelliklerine (abonelik gereklidir), Audi connect mobil uygulaması aracılığıyla MMI üzerinden de erişilebilir.

Audi Q8, hem dış hem de iç özellikler için markanın yeni SUV tasarım dilini tanıtıyor. Sekizgen bir tasarıma sahip, Singleframe® ızgarası, daha kaslı ve çarpıcı olacak şekilde gelişti. Altı dikey krom çubuk, ızgaraya daha baskın bir görünüm kazandırır. Geniş bir maske, Singleframe ızgarasını farlara bağlar. Güçlü çizgiler, atletik olarak sıkışık yüzeyler ve yüksek konturlu hava girişleri ile birlikte, aracın önü yoldaki üstün bir özelliği sergiler.

Çerçevesiz kapılar sayesinde, dinamik çatı hattı, geniş, belirgin tekerlek kemerleri tarafından desteklenen ve aracın quattro DNA'sına saygı duyan ve kusursuz bir Audi silueti yaratan hafifçe eğimli D-sütunlarıyla son bulur. Bir ışık şeridi, aracın arkasındaki arka farları bağlar. Orijinal quattro coupe'de olduğu gibi, siyah bir yüzey bu şeridin altını çizerek araca kendi benzersiz ışık imzasını veriyor. Dört dikey kılavuz elemanına sahip difüzör, kenarlarına entegre edilmiş büyük egzoz borusu süsleri ile ızgara görünümünü taklit eder.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger