Honda Passport (2019) Teknik Özellikler




Honda Passport (2019) Teknik Özellikler
Honda Passport (2019) Teknik Özellikler
Motor
- 3,5 litre SOHC V6 motor
- giriş valfleri için i-VTEC® (akıllı Değişken Valf Zamanlaması ve Elektronik Kontrolü)
- Değişken Silindir Yönetimi ™ (VCM®) silindir devre dışı bırakma
- Çok delikli yakıt enjektörleriyle bilgisayar kontrollü Doğrudan Enjeksiyon (DI)
- Boşta-Dur özelliği
- 11.5: 1 sıkıştırma oranı
- Yüksek çekme dayanımlı çelik krank mili
- Kablo ile Hızlandırıcı sistemi
- Patlama / vuruş kontrol sistemi
- Bakım Minder ™ sistemi servis aralıklarını optimize eder

transmisyon
- 9-vitesli otomatik vites değiştirme otomatları

Dört tekerlekten çekiş sistemi
- Akıllı-Değişken Tork Yönetimi (i-VTM4 ™) Önden arkaya ve soldan sağa dinamik tork vektörü ile AWD sistemi
- Kullanımı arttırmak için "fazlaca" arka tekerlekleri takma kabiliyeti

60 derecelik V açısı ile Passport'un V6 motoru doğal olarak pürüzsüz ve araç içinde verimli bir şekilde paketlenmesini sağlayan kompakt boyutlara sahip. 6, yerinde dökme demir silindir gömlekleri ile kalıplanmış hafif bir alüminyum alaşımlı bloğa sahiptir. Santrifüjlü bir döndürme işlemi ile yapılan ince cidarlı astarlar, mukavemeti yüksektir ve gözenekliliği düşüktür. Blok, sert krank mili desteği ve minimum gürültü ve titreşim için yatak kapağı başına dört cıvata ile derin etek tasarımına sahiptir. 3,5 litrelik V6, minimum ağırlık için yüksek gerilimli çelik krank milini kullanır.

Silindirleri çevreleyen su ceketi içine yerleştirilmiş bir soğutma kontrol ara parçası, sürtünmeyi azaltmak için ısınma ve çalıştırma silindiri sıcaklıklarını kontrol etmeye yardımcı olur. Silindir kaplamasının plaka honlaması, daha pürüzsüz bir yüzey oluşturarak piston etekleri ile silindir duvarları arasındaki sürtünmeyi azaltır. Bu iki aşamalı işleme işlemi, daha geleneksel tek aşamalı honlama işlemi yerine iki öğütme işlemi kullanır. Plateau honlama, motorun uzun süreli aşınma özelliklerini de arttırır.

Yeni 2019 Honda Passport, Honda'nın mevcut i-VTM4 ™ dört tekerlekten çekişli tork vektörü çekiciliğini, 3.5 litrelik i-VTEC®'in güç ve çekme kabiliyetini isteyen macera arayanlar için tasarlanmıştır. V6 ve beş yolcu SUV'unun daha kişisel ve engebeli karakteri. Honda SUV serisinde, boyut ve fiyat bakımından, rafine ve kompakt boyutlu CR-V ile daha büyük, üç sıralı aile odaklı Pilot arasında yuvalar.

2019 Pasaport, Honda'nın en yeni nesil Honda'nın özel Gelişmiş Uyumluluk Mühendisliği ™ (ACE ™) gövde yapısının yanı sıra olağanüstü bağımsız bir süspansiyon sunan süspansiyona sahip, tamamen kutulanmış bir zemin yapısına sahip, hafif takviyeli orta büyüklükteki hafif kamyon platformuna dayanıyor. ve arazi sürüş performansı.

Passport'un engebeli ve modern dış tasarımında standart 20 inç jantlar, agresif siyah ızgara ve üç sıralı Pilot ile karşılaştırıldığında daha atletik oran ve duruşla artan sürüş yüksekliği bulunur. İçeride, Passport sınıfının en iyisi yolcu alanı ve toplam iç hacim sunar ve kirli eşyaları depolamak veya değerli eşyaları göz önünde tutmak için ideal olan büyük bir "bodrum" kargo alanına sahiptir.

Yeni Passport'a güç vermek, sadece ikinci nesil 9 vitesli bir otomatik şanzımana bağlı i-VTEC® valvetrain ile 3,5 litrelik SOHC doğrudan enjeksiyonlu V6 motorudur. Dört tekerlekten çekişi tercih et ve Passport, Honda'nın tork vektörünü oluşturan Akıllı Değişken Tork Yönetimi (i-VTM4 ™) Akıllı Çekiş Yönetimi özellikli dört tekerlekten çekiş sistemini, Kar, Çamur ve Kum modları ile - sürücünün Passport'un çekiş gücünü ve arazi ve hava koşullarına göre dinamik performans. 280 beygir gücü ve 262 lb.-ft. tork, Passport birinci sınıf standart beygir gücü, tempolu hızlanma ve 5.000 kiloya kadar çekme kapasitesi sunar.

Passport ile, sürücüler standart Honda Sensing® gelişmiş güvenlik paketi ve sürücü yardımcı teknolojiler de dahil olmak üzere en son teknolojiden yararlanır. Ek olarak, tüm Pasaportlar Çok Açılı Dikiz Kamera sistemine sahipken, EX-L, Touring ve Elite modelleri Honda'nın kör nokta bilgi sistemi ile birlikte geliyor. Passport'taki ilave premium teknolojiler arasında araç içi Wi-Fi, Apple CarPlay® ve Android Auto ™ entegrasyonu, 8 inç Ekran Ses sistemi, kablosuz telefon şarjı ve daha fazlası var.

2019 Honda Pasaportu dört farklı şekilde sunuluyor: iyi donanımlı Spor, iyileştirilmiş EX-L, ileri teknoloji Touring ve tam donanımlı Elite. Spor modelleri, 245 / 50R20 lastiklere sahip 20 inç alaşım jantlar, Honda Sensing®, otomatik stop-start ile 9 vitesli otomatik şanzıman, LED kısa farlar, sis farları, arka lambalar ve DRL'ler, Push-Start Başlat ve Akıllı Giriş, iki USB bağlantı noktası ve üç bölgeli otomatik iklim kontrolü.

© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger