Toyota TRD Pro Sequoia (2020) Özellikler





2020 Toyota TRD Pro Sequoia - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Ordu Yeşili.

 

Toyota TRD Pro Sequoia (2020) Özellikler
Toyota TRD Pro Sequoia (2020) Özellikler
Tüm Sequoia modelleri, 5,600 rpm'de ve 401 lb.-ft hızında 381 beygir gücü üreten çift havai kam (DOHC) 5.7 litre i-FORCE V8 ile güçlendirilmiştir. 3.600 rpm'de tork. İstihbaratlı (VVT-i) ve Akustik Kontrol İndüksiyon Sistemli (ACIS) çift bağımsız Değişken Valf Zamanlaması, motorun tüm hız aralığında yeterli tork sağlar. Bu güç santrali sadece normal dereceli (87 AKI) benzin kullanıyor ve 6 vitesli elektronik kontrollü otomatik şanzımanla eşleştiriliyor.

Özellikle, büyük V8, çekişe nimet olarak düşük 2,200 rpm'de en yüksek torkun yüzde 90'ını üretiyor. SAE J2807 çekme standardına uygun olan Sequoia TRD Pro, 7.100 lbs'ye kadar çekebilir. ve entegre bir çekme kancası, sürücü tarafından seçilebilen Tow / Haul şanzıman modu ve Trailer Sway Control özelliklerine sahiptir. İkincisi, römorkun sallanmasına yol açabilecek taşıma kuvvetlerini önlemeye yardımcı olmak için Araç Denge Kontrolü'nü (VSC) kullanır.

Mevcut Çok Modlu 4WD sistemi (TRD Pro'da standarttır), ön ve arka tekerleklere dağıtma torkuna kadar kilitlenebilir bir TORSEN sınırlı kaymalı merkez diferansiyel kullanır ve dik yol dışı sürüş için düşük hızlı bir oran sağlar. rotaları. Düşük menzile bir döner düğme ile anında erişilebilir ve sürücü, merkezi diferansiyelini bir düğmeye basarak kilitleyebilir.

2020 Sequoia TRD Pro, yalnızca orta sıra kaptan sandalyeleri ve 60/40 ayrık sırt kısmı olan üç sıra üçüncü sıra koltuktan oluşan 7 kişilik bir model olarak sunulmaktadır. Bir dış giyim mağazası park yerinde 2020 Toyota Sequoia TRD Pro'yu asla kaybedemezdik. TRD Pro “TOYOTA” ızgarası, LED farlarla ve altındaki Rigid Industries LED sis farlarıyla kuşatılmış yükü yönlendirir. 18 x 8 inç. siyah BBS dövme alüminyum jantlar P275 / 65 R18 lastikleri kullanır.

TRD Pro'ya özel Army Green'e ek olarak, diğer dış renk seçenekleri arasında Süper Beyaz, Gece Siyahı Metalik ve Manyetik Gri Metalik sayılabilir. Hepsi siyah TRD Pro ön kapı rozetlerine sahiptir. TRD ön kızak plakası, parkur sürüşü sırasında ön süspansiyonun ve yağ karterinin korunmasına yardımcı olurken, dökme alüminyum koşu parkurları ve tavan rafı işlevi, rahatlığı ve maceracı tutumu geliştirir.

TRD Pro elbette sert bir görünümden çok daha fazlası. TRD mühendisleri Sequoia şasisinden geçtiler ve dış mekanlara daha da adapte oldular. Aracın yeni iz kabiliyeti seviyesinin anahtarı, arazi süspansiyon bileşenlerinin önde gelen bir üreticisi olan Fox'un izniyle geliyor.

2020 Sequoia TRD Pro'da (ve tüm TRD Pro modellerinde) kullanılan alüminyum gövdeli iç bypass şokları, her model için özel olarak TRD mühendisleri tarafından ayarlanmaktadır. Arazi dışı yarış araçlarında kullanılan harici bypass şoklarına kıyasla, Fox'un iç bypass şoku, şok gövdesinin içindeki bypass bölgelerini kompakt bir şekilde bütünleştirir; bu, şokun akışkanının hareket ederken ilerlediği düzenlenmiş portlardan pistonu bypass etmesine izin verir. Tipik sürüş sırasında yastıklı bir sürüş sağlayan Fox şok sönümlemesi, sert iz yüzeyleri üzerinde dibe dayanmaya karşı direnç sağlamak için şok pistonunun strokuyla kademeli olarak daha sertleşir.

Sequoia TRD Pro'daki 2,5 inç Fox ön şokları 7 sıkıştırma bölgesi ve 2 geri tepme bölgesi içerir ve ön şoklar da 18 mm'lik geri tepme hareketinde bir artış sağlar. TRD mühendisleri, arazi uyumluluğunu artırmak için Sequoia TRD Pro'daki ön yay oranını düşürdü.

Arka süspansiyon için Sequoia TRD Pro, affetmeyen arazilerde daha iyi dip direnci sağlamak için sönümleme kuvvetini artırmak üzere tasarlanmış 2 inç çapında Fox piggyback monotüp şoklarını kullanıyor. Standart arka Sequoia şoklarına kıyasla, 2 inç Fox üniteleri daha büyük 47 mm pistonlara (orijinal ekipmandan 15 mm daha büyük) ve çapı 3,2 mm daha büyük olan daha sert şok çubuklarına sahiptir.

Fox şok gövdeleri, ağırlık azaltmaya yardımcı olmak için tamamen anotlanmış alüminyumdan üretilirken, aynı zamanda arazi sürüşü sırasında şok solmasını azaltmak için ısıyı verimli bir şekilde dağıtır. Her Fox şokunda yüksek sıcaklık damperi sıvısı ve basınçlı azot gazı kombinasyonu, çarpma uyumunu arttırır ve sızdırmazlık ömrünü en üst düzeye çıkarır.

Sequoia TRD Pro, siyah krom uçlu tek çıkışlı ve TRD debosslu logolu TRD geri katlamalı egzoz ile de mevcuttur. Sistem, kabin içi ses kalitesini artırmak için TRD mühendislerinin frekans ayarlı bir ses iptal cihazı ile tasarladıkları daha kalın bir egzoz notu üretiyor.

TRD Pro kabin bakımı, kirlenmeye hazır işlevi lüks ile birleştirir, çünkü iz dışında küçük bir rahatlıkla yanlış bir şey yoktur. Kırmızı kontrast dikişli siyah TRD Pro deri koltuklar ve ön koltuk başlıkları içine yerleştirilmiş “TRD Pro” rahat ve dayanıklıdır, ayrıca TRD Pro tüm hava koşullarına dayanıklı paspaslar kabin koruması sağlar.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger