BMW M340i xDrive (2020) Özellikler





2020 BMW M340i xDrive Sedan Özellikleri:

BMW M340i xDrive (2020) Özellikler
BMW M340i xDrive (2020) Özellikler


Yapılandırma / Silindir Sayısı / Valf Sayısı: Sıralı / 6/4
Motor teknolojisi: M TwinPower Turbo teknolojisi: TwinScroll turboşarj, Yüksek Hassasiyetli Doğrudan Enjeksiyon, VALVETRONIC tam değişken valf kontrolü, Çift VANOS değişken eksantrik zamanlaması
Etkili kapasite cc: 2998
Vuruş / delik mm: 94.6 / 82.0
Sıkıştırma oranı: 1 10.2
Yakıt: min. RON 91
Maksimum çıkış kW / hp: 5500 - 6500 rpm'de 275/374
Maksimum tork Nm: 1850 - 5000 devir / dakikada 500
Akü / ​​kurulum Ah / -: 80 / bagaj bölmesi
Süspansiyon, ön: M'ye özgü elastokinematik ile, hafif nemli alüminyum-çelik konstrüksiyonda çift eklemli yaylı gergi aksı, hidrolik olarak sönümlendirilmiş tork gergi yatakları
Süspansiyon, arka: M özel elastokinematik ile hafif alüminyum çelik konstrüksiyonda beş bağlantılı aks
Frenler, ön: Dört pistonlu sabit kaliper disk freni, havalandırılmış
Frenler, arka: Tek pistonlu kayan kaliper diskli frenler, havalandırmalı
Sürüş stabilitesi sistemleri: Standart: DSC dahil. ABS ve DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü), CBC (virajlı Fren Kontrolü), DBC (Dinamik Fren Kontrolü), Performans Kontrolü, Kuru Frenleme Fonksiyonu, Solma Telafisi, Devreye Alma Asistanı, DSC, M ile bağlı xDrive dört tekerlekten çekiş sistemi Spor diferansiyel; isteğe bağlı: Adaptif M süspansiyonu
Güvenlik donanımları: Standart: sürücü ve ön yolcu için hava yastıkları, sürücü ve ön yolcu için yan hava yastıkları, ön ve arka kafa hava yastıkları, tüm koltuklar için üç noktalı atalet makaralı emniyet kemerleri, kemer durdurucu ön koltuklar, kemer mandalı gergisi ve kemer kuvvet sınırlayıcı , çarpışma aktif ön koltuk başlıkları, çarpma sensörleri, lastik basıncı göstergesi
Direksiyon: Elektrikli Direksiyon (EPS), Servotronic fonksiyonlu değişken spor direksiyon
Genel olarak direksiyon oranı: 1 13.6
Ön / arka lastikler: 225/45 R18 95Y XL / 255/40 R18 99Y XL
Jantlar, ön / arka: 7.5J x 18 hafif alaşım / 8.5J x 18 hafif alaşım
Şanzıman türü: Sekiz ileri Steptronic şanzıman
Güç / ağırlık oranı (DIN) kg / kW: 6.1
Litre başına kW / l: 91.7
Hızlanma 0-100 km / sa s: 4.4
Azami hız km / sa: 250
BMW EfficientDynamics standart özellikleri: Rekreasyon göstergeli Fren Enerjisi Geri Kazanımı, Elektrikli Direksiyon (EPS), Otomatik Start Stop işlevi, Optimum Vites Değiştirme Göstergesi, sahil işlevine sahip ECO PRO modu ve Proaktif Sürüş Asistanı, BMW Verimli Hafif, optimize edilmiş aerodinamik özellikler, aktif hava kapağı kontrolü , yardımcı ünitelerin talep üzerine çalışması, harita ayarlı yağ pompası, verimlilik açısından optimize edilmiş dört tekerlekten çekiş, optimize edilmiş ısınma davranışına sahip diferansiyel, yuvarlanma direncine sahip lastikler
Yakıt Tüketimi ECE Urban l / 100 km: 9,6 - 9,2
Şehir dışı l / 100 km: 6,1 - 5,8
Kombine l / 100 km: 7,4 - 7,0

Yeni BMW M340i xDrive Sedan ve BMW M340i xDrive Touring için özel olarak geliştirilen altı silindirli sıralı motor, BMW motorlarının ünlü ve rakipsiz verimlilik seviyeleri için pürüzsüzlüğüyle birleştiğinde devirlere anında güç sağlama ve iştahı ile dikkat çekiyor çıkış sınıfı. 3.0 litrelik güç ünitesinde, kapalı güverte yapısına sahip alüminyum krank karteri ve aynı şekilde alaşım silindir kafası bulunur. Ağırlığı en aza indirilmiş pistonlar ve bağlantı çubukları ve dövme çelikten yapılmış bir krank mili, iç motor verimini arttırır. Sürtünme kayıpları, karterdeki silindir delikleri için 'şekil honlama' olarak bilinen bir işlemle ve tel ark püskürtmeli çelik kaplamasıyla azaltılmaktadır.

Yeni düz altı motor, 275 kW / 374 hp güç üretmekte olup, daha önceki menzilli modellere güç veren motorda 35 kW / 48 hp artışa ulaşırken, tepe torku 50 Nm (37 lb-ft) ila 500 Nm (369) arasındadır. Ib-ft). M TwinPower Turbo teknolojisi, emme sistemine entegre dolaylı şarjlı hava soğutmalı, en yeni nesil Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyonlu doğrudan benzin enjeksiyonlu, VALVETRONIC tam değişken valf zamanlaması ve giriş ve egzoz tarafları için Çift-VANOS değişken eksantrik mili zamanlaması olan çift kaydırma turboşarj içerir. . Turboşarj sisteminin döküm çelik manifolduna entegre edilmesi, oldukça kompakt bir tasarıma yol açar ve aynı zamanda egzoz akışının sadece kısa mesafelere seyahat etmesi gerektiği anlamına gelir, bu da şarj basıncının düşük devirlerden hızlı bir şekilde gelişmesini sağlar. Türbinin duyarlılığı, kütlesel atalet momentinin yüzde 25 civarında azalmasıyla daha da artmaktadır. Geniş açılan, elektrikle kontrol edilen bir atık kapağı emisyonları azaltmaya yardımcı olur. Direkt enjeksiyon sisteminin, dirsekli enjektörleriyle maksimum çalışma basıncı 200'den 350 bara yükseltildi. Bu, yakıt ölçümünü optimize eder ve motorun emisyonlarını azaltır.

Yeni BMW M340i xDrive Sedan 4.4 saniyede 0'dan 100 km / saate (62 mil / saat) ve yeni BMW M340i xDrive Touring'e 4.5 saniyede ulaşıyor. Bu, her iki modelde de, giden 3 Serisinin aralıklı varyantlarından yarım saniye daha hızlı olmasını sağlar.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger