Alpine A110S (2020) Özellikler





Alp A110S Teknik Veriler:

 

Alpine A110S (2020) Özellikler
Alpine A110S (2020) Özellikler
Yakıt tipi: Benzin
Motor tipi: 1.8L 4cyl. 16v turboşarjlı
Maksimum güç: 292PS @ 6400rpm'de
Maksimum tork: 2000rpm'den 6400rpm'ye 320Nm
Mimari: orta motorlu, arkadan çekişli
Şanzıman tipi: 7 vitesli DCT, ıslak debriyaj
Boş ağırlık (DIN): 1114kg
Ağırlık / güç oranı: 3.8kg / PS (262PS / ton)
Boyutlar: 4180/1798 / 1248mm (uzunluk / genişlik / yükseklik)
Dingil açıklığı: 2419mm
İz genişliği genişliği: 1556mm
İz genişliği arkada: 1553mm
Şasi: ön ve arka çift salıncaklı
Frenler ön: 4 pistonlu sabit kaliper, 320mm disk
Frenler arka: tek pistonlu yüzer kaliper, 320mm diskler
Sürükle katsayısı: Cd: 0.32
Sürükleme alanı: Cd * A: 0.621 (A 1.94m²)
Yakıt deposu: 45 litre
Önyükleme kapasitesi ön: 96 litre
Önyükleme kapasitesi arka: 100 litre
Tekerlekler ve lastikler: 215 / 40R18 (ön), 245 / 40R18 (arka)
Maksimum hız: 260kph, 162mph
Hızlanma: 0-100kph (62mph) 4.4 saniye
Yakıt tüketimi (kentsel / ekstra kentsel / birleşik): 8.8l / 5.2l / 6.5l
Emisyonlar (NEDC / BT): 146 g / km

A110'un mevcut versiyonlarına göre motor gücünün 40 PS artmasıyla A110S, en yüksek 260km / s hıza ayarlanmış olan serideki en hızlı ve en güçlü versiyondur. Karakteristik 1.8 litrelik dört silindirli motor kalır, ancak daha yüksek performans sağlamak için turboşarj yükseltme basıncı 0.4 bar artar.

292PS'nin pik güç çıkışı 6400 dev / dak'a ulaşır, 400 dev / dak, devir aralığının diğer sürümlerin maksimum güç çıkışından daha yüksektir. Tork 320Nm olarak derecelendirilmiştir ve 252PS motordan 1400rmp daha yüksek olan 2000rpm'den 6400rpm'ye kadar mevcuttur. Sonuç olarak, A110S’nin motoru sadece daha güçlü değil, aynı zamanda teslimatında daha heyecanlı.

Sürücü, yedi vitesli Getrag çift kavramalı şanzıman ile arka tekerleklere gönderilir. Bu arada, fren tabanlı bir e-diferansiyel sistemi (fren tork vektörü), A110S'nin en az tekerlek mandalına sahip bir köşeden çok keskin ve anında sürüş almasını sağlar.

Süspansiyon kurulumundan stabilite kontrol kalibrasyonuna ve tekerlek geometrisinden lastik konstrüksiyonuna ve bileşiğine kadar, A110S’nin şasisi yoğun bir sürüş deneyimi sunmak için tasarlandı.

Çekirdeğinde A110S, A110 ile aynı çok hafif ve kompakt alüminyum gövde yapısını kullanır, ancak kasanın benzersiz yapılandırması yeni versiyona farklı bir dinamik karakter kazandırır. Yeni helezon yaylar yüzde 50 daha sert ve amortisörler buna göre ayarlanmış. Yuvarlanma önleyici çubuklar - ağırlığı azaltmak için içi boş - yüzde 100 daha sıkı.

4 mm azaltılmış düşürülmüş sürüş yüksekliği, otomobilin ağırlık merkezini optimize eder ve A110S'ye mükemmel yüksek hız dengesi ve anlık direksiyon tepkisi sunar. Çarpma durakları en üst vücut kontrolü için ayarlanmıştır. Genel olarak, odaklanmış şasi kurulumu yüksek seviyede kullanım hassasiyeti ve dinamik verimlilik sağlar.

Yeni jantlar ve lastikler (ön aksta 215mm ve arkada 245mm) ve Michelin Pilot Sport 4 lastikleri için özel bir yapı ve bileşik A110S'a mükemmel mekanik kavrama sağlar. Yeni lastikler ve çeşitli şasi revizyonları, A110S'nin hem teorik olarak hem de otomobilin direksiyon simidinin arkasından hissetme biçiminde kendine has dinamik bir karaktere sahip olmasını sağlıyor.

Buna göre, elektronik stabilite kontrol programı, en üst düzey hassasiyet ve stabilite için, özellikle İz modunda ayarlanmıştır. ESC sistemi hala tamamen devreden çıkarılabilir.

Standart olarak takılan güçlü Brembo fren kaliperleri ve isteğe bağlı olarak A110'un diğer sürümlerinde mevcut olan 320mm çift malzemeli disklerdir.

Kendi başına şekillendirme elemanları ile A110S, A110 model serisinin geri kalanından açıkça ayırt edilir. Karbon fiber ve turuncudaki en arkadaki direklerde bayrak detayları, arkada siyah Alpine yazısı, turuncu renkli fren kaliperleri ve koyu renkli kaplamalı versiyona özel "GT Race" jantlar gibi yeni dış tasarım dokunuşları da otomobilin odaklanmış karakterini yansıtıyor. A110S, daha düşük sürüş yüksekliği ile amaca yönelik görünürken, A110S'ye özel mat bir isteğe bağlı Gris Tonnerre boyası, otomobilin sportif yapısını daha da vurgular.

Kabinde, turuncu dikiş A110'un diğer sürümlerinde bulunan imza mavi dikiş yerini alır. Tavan kaplaması, güneşlikler ve kapı panelleri için sofistike siyah Dinamica döşeme, yeni sürümün benzersiz kişiliğinin altını çiziyor. Dinamica'da da süslenmiş koltuklar, sadece 13,1 kg ağırlığındaki Sabelt eşyaları. Direksiyon simidi deri ile Dinamica'ya sarılmış, saat 12 yönünde turuncu bir işaret ve dikişe uyuyor. Pedallar ve ayak dayama yerleri hafif alüminyumdur, kabin ise arabanın dış tarafında bulunanlara uyması için düzgün bir şekilde karbon fiber ve turuncu bayrak amblemleriyle kapatılır.


© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger