Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (2020) Özellikler



Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (2020) Özellikler
Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (2020) Özellikler


2020 Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 MT AWD - Sürücü, İç ve Dış. Renk: Makine Grisi.

2020 CX-5 motor serisi otomatik şanzıman ve önden veya dört tekerlekten çekiş seçenekleriyle 143 kW / 194 PS Skyactiv-G 2,5 litrelik benzinli motorla tamamlandı; manuel veya otomatik şanzıman ve önden veya dört tekerden çekiş seçenekli 110kW / 150 PS Skyactiv-D 2,2 litre dizel ünite; ve dört tekerlekten çekişli ve manuel veya otomatik şanzımanlı 135kW / 184 PS Skyactiv-D 2.2 litrelik dizel.

Art arda gelen her CX-5 nesli, CX-5'in her zaman bilinen yol tutuşunu daha da artırmak için gövdesine, MacPherson gergi önüne ve çok bağlantılı arka süspansiyon, direksiyon ve fren sistemlerine yapılan iyileştirmelerden faydalandı.

2020 modelinde, sürüş dinamikleri odağı, kabinin NVH özelliklerini iyileştirerek sürüş hissinin kalitesini artırmayı içerecek şekilde genişletildi. Daha yüksek kalitede bir iç ortam arayışı içinde olan Mazda mühendisleri, engebeli bir yol yüzeyinden pürüzsüz bir yol yüzeyine geçerken yol gürültüsü hacmindeki farka odaklandı.

Aracın iç kısmına aktarılan yol gürültüsü iki türden oluşur - doğrudan yolcuların kulağına ulaşan gürültü ve yolcuların kulağına ulaşmadan önce aracın içine yansıyan gürültü. Bu yansıyan sesi azaltmak için, çatının iç kısmına tutturulmuş altı katmanlı tavan döşemesinin filminde kullanılan malzemeler değiştirildi.

Filmin hava akış direncini düşürerek, düşük frekansların emilimi yaklaşık% 10 oranında iyileştirildi, böylece kabine giren yol gürültüsünün hızla emilmesini mümkün kıldı.

Titreşim önlemi görevi gören benzinli motorların direksiyon sistemine dinamik bir damper takılmasıyla sürüş hissi daha da geliştirilmiştir.

Hava yastığı ve direksiyon simidi arasındaki yeni kauçuk bağlantı, yol yüzeyinden iletilen 25 ila 100 Hz arasındaki düşük frekanslı titreşimleri verimli bir şekilde azaltır. Lastiklerden süspansiyon, kaporta ve direksiyon miline taşınan bu tür titreşimlerin tekerleği tutan ellere ulaşma sayısını azaltarak daha kaliteli bir sürüş hissi elde edildi.

2020 CX-5'in arazi performansı da dört tekerden çekişli modeller için Arazi Çekiş Yardımı eklenerek geliştirildi.

Olumsuz yol koşulları gidişatı zorlaştırdığında veya araç sıkıştığında sürücüye yardımcı olmak için tasarlanan Off-road Çekiş Yardımı, kavrama bulunmayan tekerleklerde lastik patlamasını bastırmak, doğru miktarda torku dağıtmak için AWD ve TCS sistemlerinin çalışmasını entegre eder kavrama özelliğine sahip olan ve böylece aracın çekiş performansını en üst düzeye çıkaran lastikler.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger