Audi Q5 (2021) Özellikler

 
Audi Q5 (2021) Özellikler
Audi Q5 (2021) Özellikler

Audi Q5 40 TDI quattro s-tronic 150kW (MHEV) Teknik ayrıntılar:


Motor tipi: Sıralı 4 silindirli motor
Cc / delik x strok cinsinden yer değiştirme, mm / sıkıştırma: 1968 / 81.0 x 95.5 / 15.5
Maks. kW (hp) / rpm'de güç çıkışı: 150 (204) / 3800 - 4200
Maks. Nm (lb-ft) / rpm'de tork: 400 (295.0) / 1750 - 3250
En yüksek hız, km / sa (mil / sa): 222 (137.9)
Hızlanma, saniye cinsinden 0-100 km / sa (0-62,1 mil / sa): 7,6
Ortalama yakıt tüketimi, (l / 100km): 5,4 - 5,3
AB'ye göre yüksüz ağırlık (sürücü hariç) / (sürücü dahil) / kg (lb) cinsinden brüt ağırlık limiti: 1805 (3979.3) / 1880 (4144.7) / 2510 (5533.6)



Yükseltilmiş premium SUV, Audi Q5 40 TDI olarak Avrupa'da pazara geliyor. Güçlü iki litrelik dört silindirli dizel, 150 kW (204 PS) ve 400 Nm tork (295 lb-ft) üretir. Alüminyum krank gövdesi yakl. Önceki motordakinden 20 kilogram (44.1 lbs) daha az, krank mili ise yaklaşık 2.5 kilogram (5.5 lbs) daha hafif.

Hafif hibrit sistem (MHEV) düşük yakıt tüketimine katkıda bulunur. Kayışla çalışan bir marş / jeneratör (BSG), kompakt bir lityum iyon pil içeren 12 voltluk araç elektrik sistemini sağlar. BSG frenleme enerjisini geri kazanır ve aküde depolar. MHEV sistemi, Audi Q5'in motor kapalıyken hareket etmesini sağlar ve 22 km / sa (13,7 mil / sa) altındaki hızlarda start-stop moduna izin verir. Genel olarak, bu yakıt yakl. 100 kilometrede 0,3 litre (62,1 mil).

Audi Q5 40 TDI sıfırdan 100 km / sa (62,1 mil / sa) hızını 7,6 saniyede hızlandırır ve 222 km / sa (137,9 mil / sa) azami hıza ulaşır.

Güçlü dizel motor sadece verimli değil aynı zamanda temizdir - en son Euro 6d-ISC-FCM emisyon standardı ve EU 6 AP gerekliliklerini karşılar. Çift AdBlue enjeksiyonlu yeni ikiz dozlu SCR sistemi sayesinde azot oksit emisyonları önemli ölçüde azalır. Üre çözeltisi, seri olarak düzenlenmiş iki SCR katalitik konvertörünün önüne eklenir. Güncellenmiş Q5'in piyasaya sürülmesinden sonra daha fazla motor versiyonu gelecek: dört silindirli TDI'nın iki güç değişkeni, bir V6 TDI ve iki adet 2.0 litrelik dört silindirli TFSI motor. Geçmeli hibrit sürücülü başarılı Q5 TFSI e de iki çıkış varyantında tekrar sunulacak.

Hem sportif hem de konforlu - iyi dengelenmiş koşu donanımı Audi Q5'in büyük gücüdür. Çok bağlantılı süspansiyon ön ve arka kısmı son derece hafiftir, bu nedenle sadece kullanımı değil verimliliği de arttırır. Q5 için bir seçenek olarak Audi'nin hız ve direksiyon açısına göre oranını yüzde 100'e kadar değiştiren dinamik direksiyonu mevcuttur.

Q5 müşterileri dört kurulum seçeneğinden birini seçebilir. Spor süspansiyonu standart süspansiyona bir alternatif sunar. Çelik yaylı standart süspansiyon, damper kontrolü ile de mevcuttur ve rahat ve dinamik arasında geniş bir yayılma sağlar. Damper kontrolünün yanı sıra, uyarlanabilir hava süspansiyonu da beş kademede gövdenin yerden açıklığını değiştirebilir, bu da Q5 için son derece iyi bir eşleşme olmasını sağlar.

Çeşitli teknik bileşenlerin özelliklerini etkileyen Audi drive select taşıma sistemi, standart ekipman paketinin bir parçasıdır. Sürücü, off-road ve all-road (havalı süspansiyonlu) dahil olmak üzere yedi profile kadar seçim yapabilir. Yokuş iniş asistanı dik yokuşlarda destek sağlar. Audi Q5 standart olarak 17 inç alaşım jantlarla çalışıyor. Gelişmiş hat ve S hattı 18 inç jantlara sahipken, Audi ve Audi Sport ayrıca 19, 20 ve 21 inç jant tasarımları sunuyor.

Audi Q5, Meksika'daki San José Chiapa fabrikasında inşa edildi ve 2020 sonbaharında uluslararası pazarlara gelecek. 40 QDI 40 TDI için başlangıç ​​fiyatı 48.700 Euro.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger