K5 GT-Line AWD (2021) Özellikler




K5 GT-Line AWD (2021) Özellikler
K5 GT-Line AWD (2021) Özellikler


2021 Kia K5 GT-Line 1.6T Teknik Özellikler:

Tip: 1.6L Turbo I-4, Doğrudan Benzin Enjeksiyonu (T-GDI) GAMMA-II
Deplasman (cc): 1.598 cc
Delik x strok (mm): 75,6 mm X 89 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.5: 1
Beygir gücü: 180 HP @ 5.500 rpm
Tork: 1,500 - 4,500 rpm'de 195 lb.-ft
Blok: Alüminyum
Kafa: alüminyum
Valf Sistemi: DOHC, Sürekli Değişken Valf Süresine sahip dört valf / silindir (CVVD)
Yakıt Enjeksiyon Sistemi: Benzinli Doğrudan Enjeksiyon (GDI)
Rec. Yakıt: Düzenli Kurşunsuz
Soğutma Sistemi: Su Soğutmalı Sirkülasyon, Santrifüj Kayış Sürücüsü Su Pompası
Soğutucu Kapasitesi (litre): 4,53 (Yalnızca şasi) 2,7 (Yalnızca motor)
Emisyon Kontrol Sistemi: ULEV 70 - LEV III
Yakıt deposu kapasitesi (gal.): 15,8 galon
Akü (AH) / (CCA): 12V, 70AH, 760CCA
Alternatör: 13.5V, 130A
Başlangıç: 12V, 0.9KW
Dingil mesafesi (inç): 112,2 inç
Uzunluk (inç): 193,1 inç
Genişlik (inç): 73,2 inç
Yükseklik (inç): 56,9 inç
Palet, Ön (inç): 63,7 inç
Palet, Arka (inç): 64,0 inç
Çıkıntı, ön (inç): 37,2 inç
Çıkıntı, arka (inç): 43,7 inç
Min. Yerden Yükseklik (inç): 5,3 inç
Toplam iç kapasite (cu. Ft.): 121.3 cu. ft.
Yolcu kapasitesi (cu. Ft.): 105.3 cu. ft.
Yük alanı kapasitesi (cu. Ft.): 16.0 cu. ft.
Sürükleme katsayısı (Cd): 0.27
Ön süspansiyon: MacPherson gergi kolu
Arka süspansiyon: Çoklu bağlantı
Amortisör: Gaz
Tip / Güç Kaynağı: Kremayer, Kolon Üstü-Motor Tahrikli Servo Direksiyon (C-MDPS)
Dönüşler, kilitlemek için: 2.60
Dönüş dairesi, kaldırımdan kaldırıma (ft.): 5,5 ft.
Tip: Hidrolik, vakum güç destekli
Ön ve arka fren tipi: Havalandırmalı disk / Katı disk
Boyut (inç) ön / arka: 12,0 inç / 11,2 inç
Park freni tipi: Otomatik tutma ile elektronik park freni
Tekerlek Boyutu (inç): 7.5J x 18 alaşım
Lastik ölçüleri: P235 / 45R18 94V
Yedek Lastik: Geçici Çelik Jant
Lastik ölçüleri: T125 / 80D16
Boş Ağırlık GT-Line 1.6T
FWD: 3.228 lbs.
GVWR: GT-Hattı 1.6T
FWD: 4,354 lbs.
FWD:% 60 /% 40



Kia GT-Line, 180 beygir gücü ve 195 lb.-ft. üreten 1.6 litrelik turboşarjlı GDI dört silindirli motora sahip. yeni sekiz ileri otomatik şanzıman tarafından yönetilen tork.

1.6T motorlu dört tekerlekten çekiş sistemi, yol koşullarına ve sürüş koşullarına bağlı olarak ön ve arka tekerlekler arasında torku etkin bir şekilde dağıtarak tüm hava koşullarını ve gelişmiş sürüş performansını sağlar. AWD 2020 sonlarında satışa sunulacak ve sadece 1.6T motorla sunulacak.



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger