Dodge Challenger SRT Super Stock (2020) Özellikler

 
Dodge Challenger SRT Super Stock (2020) Özellikler
Dodge Challenger SRT Super Stock (2020) Özellikler

2020 Dodge Challenger SRT Super Stock - Sürücü ve Dış.



- 2020 Dodge Challenger SRT Super Stock, aynı süper şarjlı 6.2 litrelik HEMI® yüksek çıkışlı V-8 ile güçlendirildi
- Challenger SRT Super Stock dünyanın en hızlı ve en güçlü kas otomobili:
- 3,25 saniyede saatte 0-60 mil (mil / saat) hızlanma
- Çeyrek mil geçen süre 131 mil / saatte 10,5 saniyeydi
- 168 mil / saat maksimum hız (lastikle sınırlı)
- Geniş gövde Challenger SRT Super Stock'ta standart olarak gelir, daha büyük tekerlekler ve standart sürtünme radyalleri için yer açar ve araca 3,5 inç toplam genişlik ekler
- Challenger SRT Super Stock, dört köşede yapışkan 315 / 40R18 Nitto NT05R sürtünme radyalleri üzerinde çalışan, Düşük Parlak Granit kaplamada standart hafif 18 inç x 11 inç jantlarla donatılmıştır
- Challenger SRT Super Stock, hafif, tamamen alüminyum Brembo dört pistonlu fren kaliperleri ve 14.2 inç havalandırmalı rotorlara sahiptir
- Performansa göre ayarlanmış asimetrik sınırlı kaymalı diferansiyel 3.09 son sürüşe sahiptir
- SRT Super Stock'taki SRT Sürücü Modlarındaki parça modu, sürükleme radyalleri için revize edilmiş bir şok ayarını etkinleştirir
- Bayi siparişlerinin bu yaz 2020 Dodge Challenger SRT Super Stock'a açılması ve bu sonbaharda Brampton (Ont.) Montaj Tesisinde üretime başlanması planlanıyor.

Sınırlı üretim 2018 Dodge Challenger SRT Demon'un drag yarışı, çeyrek mil ezici ruhu, aynı süper şarjlı 6.2 litrelik HEMI® yüksek çıkışlı V-8 motoruyla çalışan 2020 Challenger SRT Süper Hisse ile yaşıyor şu anda TorqueFlite 8HP90 sekiz vitesli otomatik şanzıman ile eşleştirilmiş Challenger SRT Hellcat Redeye'yı da güçlendiriyor.

Kaydırma noktasını 6.300 rpm'den 6.400 rpm'ye yükselten revize edilmiş bir güç aktarma sistemi kalibrasyonuna sahip Challenger SRT Super Stock, pompa gazında 807 beygir gücü, standart SRT Hellcat Redeye üzerinde 10 beygir güç artışı ve 707 lb güç sağlıyor. ft. tork.

Standart SRT Süper Stok özellikleri:

- Düşük Parlak Granit kaplamalı hafif 18 inç x 11 inç jantlar, dört köşede de yapışkan 315 / 40R18 Nitto NT05R sürtünme radyalleri üzerinde sürüş
- Hafif, tamamen alüminyum Brembo dört pistonlu fren kaliperleri ve 14.2 inç havalandırmalı rotorlar
3.09 nihai tahrik oranına sahip performans ayarlı asimetrik sınırlı kaymalı diferansiyel

Challenger SRT Super Stock, Noel ağacı yeşile döndüğünde hızlı lansmanlar yapmak için standart sürüklemeye özgü bileşenler ve teknolojilerle donatılmıştır. Özellikler:
Lansman Asistanı - Önce fabrika üretim aracı olarak Challenger SRT Demon'da piyasaya sürülen Lansman Asistanı, lansmanları ve aktarma organlarının bütünlüğünü temizlemek için en büyük zorluklardan birinin çözülmesine yardımcı olur - lastikler, lastikler hızlı bir şekilde fırlatıldığında hızla çekilir ve çekişi geri kazanır. güç aktarma organında enerji açığa çıkarır. Bu yüksek tork ani yükselmeleri, aktarma organları bileşenlerine hızlı ve ciddi bir şekilde zarar verebilir ve şimdiye kadar tek çözüm gazdan geri dönmekti. Tekerlek hız sensörleri, lastiklerin kaydığını / yapıştığını gösterir. Atlama tespit edilirse, motor kontrol modülü, sürücünün gaz kelebeğini kaldırmasına gerek kalmadan çekişi neredeyse anında en üst düzeye çıkarmak için torku geçici olarak azaltır. Launch Assist, aktarma organlarındaki yükleri tekerlek sıçramasından yüzde 20'ye kadar azaltır

Çalıştırma Kontrolü - Motoru optimum çalıştırma devrinde tutar ve sürücünün freni bırakmasını bekler. Launch Control daha sonra maksimum hızlanma için tekerlek kaymasını optimize etmek için motor tork yönetimini kullanır

Hat Kilidi - Challenger'ı sabit tutmak için ön frenleri devreye alır, ancak arka tekerlekleri ısıtmak ve arka lastikleri temizlemek için arka tekerlekleri serbest bırakır. Sistem ayrıca sürücünün kontrollü bir yanma gerçekleştirmesine izin verecek ve 200'e kadar arka tekerlek dönüşüne geçebilir

Tork Rezervi - Motor devri 950 rpm'yi geçtiğinde etkin hale gelir. Sistem bypass valfini kapatır, girişi takviye ile “önceden doldurur”, silindirlere giden yakıt akışını yönetir ve motor devrini ve torkunu dengelemek için kıvılcım zamanlamasını yönetir

Yarış Dolum Süresi - Aynı zamanda bir endüstri ilk olarak, ısı emme etkilerini en aza indirerek motorun optimum çalışma sıcaklığında kalmasını sağlar. Motor kapandığında, Race Cooldown özelliği, süper şarj / şarj havası soğutucu sıcaklığını düşürmek için motorun soğutma fanını ve düşük sıcaklık devresi soğutucu pompasını çalışır durumda tutar. Sürücü, 8.4 inçlik Uconnect dokunmatik ekranındaki SRT Performans Sayfalarındaki süperşarj cihazı soğutma suyu sıcaklığını izleyebilir ve süper şarj cihazının başka bir çalışma için en uygun sıcaklıkta olduğunu gerçek zamanlı olarak bilir.

SRT Performans Sayfaları - Gerçek zamanlı dinamo grafiği, g-force heat map ve çok daha fazlası dahil olmak üzere kritik araç performans verilerini sürücünün parmak uçlarına getirin



Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.
© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger