Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2020) Teknik Özellikler





2020 Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC - Sürücü, İç ve Dış.

 



Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2020) Teknik Özellikler
Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (2020) Teknik Özellikler
Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC Teknik Veriler:

Motor: 2.0 litrelik 4 silindirli iki sıra egzoz gazı turboşarjlı
Deplasman: 1991 cc
Çıktı: 5800 rpm'de 225 kW (306 hp)
Tepe torku: 3000-4000 rpm'de 400 Nm
Sürücü sistemi düzeni: AMG Performance 4MATIC değişken dört tekerlekten çekiş
Şanzıman: AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman
Yakıt tüketimi - kombine: 7.5-7.4 l / 100 km (Belirtilen değerler öngörülen ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. Bunlar 2017/1153 sayılı Madde 2 / 1'inci Yönetmeliğe göre "NEDC CO2 değerleridir". Yakıt tüketim değerleri bu rakamlara göre hesaplandı.)
Hızlanma 0-100 km / sa: 5,1 s
Azami hız: 250 km / s (Elektronik olarak sınırlandırılmış)

2.0 litrelik dört silindirli turbo motor, gaz pedalı komutlarına anında tepki verir, yüksek çekiş gücü (3000 rpm'den maksimum 400 Nm tork), son derece canlı bir tepki ve duygusal bir motor notuna sahiptir. Yüksek mukavemetli, hafif kalıp döküm alüminyumdan yapılmış olan karter, araç dinamiği için en önemli olduğu araç ağırlığını azaltır. Turboşarj için çift kaydırmalı egzoz gazı turboşarjı kullanılır. Düşük motor devirlerinde optimum yanıt vermeyi yüksek devirlerde güçlü bir güç artışı ile birleştirir.

Yeni dört silindirli motorun yüksek teknolojik standartları da sayısız verimlilik artırıcı önlemlerle vurgulanmaktadır. Bunlar arasında CAMTRONIC değişken valf treni, soğutma suyu ve yağ için akıllı termal yönetim, yüksek hassasiyetli piezo enjektörleri ve çoklu kıvılcım ateşlemesi bulunur. Üretimde, patentli CONICSHAPE® silindir honlaması motor içi sürtünmeyi azaltır ve ayrıca verimliliği arttırır.

AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman aynı zamanda yeni GLA 35 4MATIC'in çevik ve dinamik karakterine katkıda bulunuyor. Vites oranları, sürücünün hızlı vites değiştirme süreleri ve vites değiştirme sırasındaki optimum bağlantılar ile birlikte tüm hız aralıklarında çok hızlı bir hızlanma yaşayacağı şekilde yapılandırılmıştır.

Standart RACE-START işlevi, durağanlıktan maksimum ivmelenmeye izin verir ve son derece duygusal bir deneyimdir. AMG SPEEDSHIFT DCT 8G şanzımanın işlevleri, herhangi bir sürüş modunda direksiyon simidi kürek kaydırıcılarının çalıştırılmasıyla etkinleştirilen geçici bir M modu ile ve çark değiştiricili manuel vitesler için manuel şanzıman modu "M" ile yuvarlanır.

Dinamizm, çeviklik ve performans - bu üç özellik, yeni AMG GLA 35 4MATIC'in standart dört tekerlekten çekişini karakterize ediyor. Değişken AMG Performance 4MATIC, mümkün olan en iyi çekişi bol miktarda sürüş keyfi ile birleştirir. Tork dağılımı, dinamik kullanım gereksinimlerine uyacak şekilde sonsuz değişkendir. Spektrum, önden çekişli tahrikten ön ve arka akslara sadece yüzde 50:50'lik bir dağılım gösterir. Arka aks diferansiyeline entegre edilmiş çok diskli bir kavrama, ön ve arka akslar arasındaki değişken tork dağılımından sorumludur. Elektro-mekanik olarak kontrol edilir. Tork dağılımı için etkileyen faktörler sadece sürüş hızı, yanal ve uzunlamasına hızlanma ve direksiyon açısı değil, aynı zamanda tek tek tekerlekler, vites seçimi ve gaz pedalı konumu arasındaki dönme hızındaki farktır.

Elektro-mekanik kontrolün bir elektro-hidrolik sistem üzerindeki en büyük avantajı, daha rafine sürüş dinamikleri ile ilgilidir - özellikle disklerin tüm ayar aralığı boyunca önemli ölçüde daha hızlı tepki vermesi ve hızdan bağımsız çalıştırılması nedeniyle.

ESP® aktif olduğu sürece, 4MATIC sistemi "Comfort" modunda kalır. Sürücü "ESP® SPORT Handling" veya "ESP® OFF" düğmesine basar basmaz, 4MATIC sistemi "daha fazla çevik kullanım ve daha yüksek stabilite sınırları için" Spor "moduna geçer.

AMG DYNAMIC SELECT sürüş modlarında yeni bir özellik olarak, yeni GLA 35 4MATIC, AMG DYNAMICS ile birlikte geliyor. Bu entegre dinamik kullanım kontrol sistemi, ESP®'nin dengeleyici işlevlerini sürücünün isteklerine göre çeviklik arttırıcı müdahalelerle genişletiyor. Dinamik virajlarda, örneğin, arka iç tekerleğe algılanamayan fren müdahalesi, dikey eksen etrafında tanımlanmış bir yalpalama momenti yaratır. Etki: GLA 35 4MATIC derhal ve çok hassas bir şekilde yönlendirir.

AMG süspansiyonu, düşük yuvarlanma eğilimi olan yüksek viraj hızları için ayarlanmıştır. Bu, GLA 35 4MATIC'in dinamik potansiyelinin tam olarak gerçekleşmesini sağlar. Kritik sınırlardaki yüksek rezervler, sürüş keyfinin tamamını garanti ederken, araç her zaman güvenli ve öngörülebilir kalmaktadır. Ön aksta bir McPherson süspansiyon gergi yapısı bulunur. Süspansiyon, tekerlek merkezinin altındaki bir enine kontrol kolu, bir süspansiyon gergi kolu ve bir rot kolu ile halledilir. Özel aks geometrisi, yüksek konfor ve çevik kullanım için tork yönünü azaltır.




Yeni araba ve otomobil dünyasının takibini sağlayarak yeni çıkan arabaların modelleri tanıtım videoları ve performansları ile ilgili paylaşımlar yapılmakta olup özellikleri hakkında detaylı bilgi vermekteyiz.



© Yeni otomobil modelleri | Powered by Blogger